A fentit ne kérdezzétek, csak úgy kiraktam. :D
Lehet lesz egy barátnőm?
Az első sulis hetem fejleményei:
1. A suli szar
2. Jinával legjobb barátnők lettünk
3. A fiúkkal nagyon jól összehaverkodtunk, de nem nagyon lógunk együtt
4. Sugának zöld haja lett, és nagyon jól áll neki
5. V letapizott
6. Vonzódok V-hez (ki tudja miért?!
7. Kaptam egy 1-est
És most itt ülök a szobámban, és próbálok nem megrohadni. 3 óra van, most keltem fel, és sehogy se akarok kikelni az ágyból.
Megszólalt Andy csodás hangja, mire én nyögve nyújtóztam a telómért. Meg se nézve, ki az, vettem fel.
- Mivan? - kérdeztem nyűgösen.
- Nic. Csajos nap. Egész hétvégén. Nálunk. Benne vagy? - hallatszott Jina mindig hiperaktív hangja.
- Ja. Mikor elkészülök átmászok.
- Ok. Várlak. - mondta, és lerakta.
Nagy nehezen kapartam össze magam. Miután elvégeztem a reggeli rutinom, felöltöztem.Felraktam az ékszereim, és kész is voltam. Beraktam néhány ruhát a fekete portáskámba, és telómmal a kezemben, lementem a lépcsőn. Apa sztem megint melózik, vág alszik, nem tudom. Írtam neki egy üzenetet, hogy hol vagyok, bár leszarja, ahogy engem is, de akkor is. Felvettem a cukki bakancsom, és kiléptem az ajtón. Felraktam a fejhallgatóm, és elindultam. Úgy egy utcát kellet csak menjek, és ott is voltam. Jináék is elég gazdagok, már a házukat tekintve. Meg Jina is tök menő cuccokba jár. Nem mintha ez számítana nekem. Az ajtóhoz érve becsöngettem, és barátnőm szinte azonnal be is engedett.
- Szia! - ragyogott, és megölelt
- Szia. - öleltem vissza.
- Gyere, megmutatom a szobámat! - húzott az emeletre, én pedig követtem.
A szobája tipik Jina volt, vagyis rózsaszín.
- Menő. - dőltem el az ágyán. Az enyém szürke.
- Gondoltam- kuncogott- Mit csináljunk?
- Egy film?
- Ok- ugrált, és lementünk a nappaliba.
És ott, ne tudjátok meg ki aludt egy szál melegítőbe a kanapén. Nem, ez nem igaz. Hát persze, hogy a lila hajú! Jina tök természetesen sétált oda hozzá, és megrázta a vállát.
- Tae, húzd el a beled, nem férünk el.
V morgott egyet, és a másik oldalára fordult.
- Ahjj, V, kelj már fel! - kiáltott rá meg egyszer Jina, de a fiú meg se mozdult.
Kérlelően nézett rám.
- Tudsz segíteni?
Bólintottam, és oda sétáltam az alvó sráchoz. Lehajoltam, és belesúgtam a fülébe.
- Oppa.
V azonnal felkapta a fejét, mire én röhögve néztem rá.
- Te mit keresel itt? - mért végig.
Mindig ezt csinálja. Eddig, a hét minden egyes napján, mikor meglátott, az első dolga az volt, hogy végigmérjen.
- Átjöttem a barátnőmhöz.
- Aha. - bólogatott, miközben beletúrt kócos hajába.
Egyszerre volt nagyon aranyos, és rohadt szexi. Végigvezettem a tekintetem a testén. Hasa enyhén ki volt dolgozva, nem teljesen kigyúrva, de azért látszott, hogy van ott izom, és ahww. (Ilyenkor jól vagyok xd)- Teszem? - nézett rám egoista mosollyal.
- Nem rossz, de láttam már jobbat is. - vontam meg vállam.
Szart.
- Szóval nem rossz. - vigyorgott- Erről meg beszélünk.
Azzal fel állt, és felment, gondolom a szobájába.
Én leültem a kanapéra, és rá néztem Jinára, ezzel a,mostpedigmindentelmondasszédesemvagykibelezlek. Barátnőm nyelt egyet, és leült.
- Tae a bátyám- kezdett bele egy sóhaj kíséretében- A suliban senki sem tud róla, csak a srácok, és te se mond el légyszi senkinek. A fiúk általános óta nagyon jó barátok. Ott ismerkedtek össze. Persze mind idősebbek nálam. Akkor még mindenki, z egész suli tudta, hogy én V-nek a húga vagyok. Aztán elkezdtek csúfolni. Hogy én miért nem vagyok olyan, mint a bátyám, mert ők már akkor is rosszfiúk voltak. Shippelgetni kezdtek a fiúkkal, nem hagytak békén, így elegem lett. Megbeszéltem a srácokkal, hogy a suliban tegyenek úgy, mintha nem ismernének. Ennyi. El akartam mondani, de mindig elfelejtettem. Bocsi. - nézte a kezeit.
Megöleltem.
- Nm haragszok, nyugi.
- Akkor jó- ragyogott fel- mert te se mondtál el mindent nekem! Mi volt ez a jelenet az előbb?!
Így elmeséltem neki, hogy mi van köztünk. Semmi. De mind1.
- Jajj, de cuki! - kapta a szája elé a kezét- Egyszer ebből randi lesz, aztán összejöttök.
- Szart- fordultam vissza a képernyő felé.
A film után elmentünk vásárolni. Sok jó cuccot vettünk. Nem is értem miért, hisz alig hordunk utcai ruhát, csak azt a sulis szart. Mindegy is. A shopping után kajáltunk egy mekiben. Már 8 óra volt, mikor visszaindultunk Jináékhoz.
Az ajtón nagy nehezen rángattuk be a szatyrokat.
- Olyan nehéz ez a szar. - nyüglődtem.
- El se hiszem, a boltban tök kevésnek tűnt. - lihegett Jina, miközben betolta az utolsó szatyrot.
A nappaliba érve megláttuk a 7 fiút, a kanapén elterülve. Mikor meghallották a szenvedésünket felénk kapták a fejüket.
- Sziasztok skacok. - néztem feléjük, miközben próbáltam felszenvedni a cuccokat a lépcsőn.
- Helo. - köszöntem egyhangúan.
- Ha egy kis lovagiasság szorult volna belétek, most segítenétek. - követett Jina- Na, Jimin, úgy elvagy az izmaiddal.
Jimin megforgatta a szemét, és V- vel a nyomában felszaladt a lépcsőn. A többiek röhögve néztek minket.
Jimin elvette barátnőmtől a szatyrokat, mire ő halványan elpirult. Oó...Jina, te se mondtál el nekem mindent.
V az én cuccomat szedte fel, aminek igazán örültem, mert majd lerohadt a karom.
- Tudod tetszett hátulról a látvány, de annak nem örülök, hogy ezt többi 6 fiú is láthatta. - morogta, miközben cipelte fel a szatyrot.
- Tudom, hogy jó a seggem, de ez nem hatalmaz fel arra, hogy stírölj.- húztam el a szám, miközben nagyon reméltem, hogy nem pirultam el a bókja miatt.
- Jaj, baby, nem kérem az engedélyed. - vigyorgott le rám.
Csak megforgattam a szemem.
- Seggfej.
A húga szobájában letette a cuccot, és elment.
Bunkó.
Nemsokára Jimin és Jina is megjelent.
- Köszi Chimchim. - mosolyogtunk rá, mire ő viszonozva a gesztust rázta meg a fejét, jelezve, hogy semmiség, aztán elment.
Ledöltünk az ágyra.
- Mi volt ez Jiminnel? - motyogtam a párnába.
- Jah. Chim már azóta tetszik, mióta ismerem. - tett ugyanígy a barátnőm. - De sose volt köztünk semmi.
- Miért?
- Nem tudom. Ő nem lépett, én meg nem vagyok rámenős.
- De bejössz neki?
- Nem tudom. Sokszor bókolt már, de lehet csak egy alkalomra kellenék neki. - sóhajtott szomorúan.
Én erre nem nagyon tudtam mit mondani, így csak átdobtam a kezem a vállán.
- Nézzünk valami cool filmet. Ok?A 3. film után Jina kidőlt, így kikapcsoltam a laptopot, és elkezdtem nyomkodni a telóm. Fura, de nem vagyok álmos. Miután már szétuntam magam, inkább lementem inni. Éjjel 2 volt, már biztos mindenki alszik. A nappaliba szét volt terülve Jungkook, Jin, Suga, és Rap monster. A többiek gondolom V szobájában voltak. A konyhába sétáltam, töltöttem magamnak egy pohár vizet, és neki dőltem a pultnak, hogy kinézhessek az ablakon. Hirtelen két kéz fonódott a derekamra. Rögtön megismertem az illatáról, hogy Tae az, meg mondjuk a többiek nem csinálnának velem ilyet. Vagyis remélem. Arcát belefúrta a nyakamba.
- Miért nem alszol? - kérdezte rekedten.
- Nem vagyok álmos.
- Hmm. - hümmögött a nyakamba, hogy érti, bár szinte így állva is el tudott volna aludni.
- Ohm...Tae. Miért ölelgetsz? - Köszörültem meg a torkom kínosan.
- Mert puha vagy, és jó az illatod. - morogta, és belepuszilt a bőrömbe, mire engem kirázott a hideg.
- Ohm...Köszi? - pirultam el halványan.
Mi a szar?! Nem szoktam elpirulni.
Csend telepedett ránk, de szerencsére nem volt kínos. Én néha belekortyoltam a vizembe, elsöpörtem az arcomból V kócos haját, és bambultam ki az ablakon. Tae nemtom mit érzett, lehet aludt, vagy csak bámult ki a fejéből. Mindenesetre, elég szar lehet így aludni, így az üres poharamat a mosogatóba tettem, és elindultam a szobájába. V csak hümmögött egyet a megmozdulásomra, de aztán követett, mint egy hulla. Elég viccesen nézhettünk ki, ahogy masíroztunk fel a lépcsőn, de szerencsére nem látott senki.
A szobájába érve megláttam Jimint az ágy egyik végén feküdni, Hope-ot pedig egy két személyes kis kanapén, már ahogy láttam az ablakon beszivárgó fénytől. V-t az ágy üres oldalához vezettem, majd nagy nehezen lelöktem magamról. Mocorgott egy kicsit, majd el is aludt, de a kezemet nem akarta elengedni. Na kösz. Szarakodtam vele csomó ideig, míg ki nem szabadítottam a kezemet. Nehezen vonszoltam át magam a másik szobába, mert már nagyon hulla voltam.Itt is az új rész. Remélem tetszik. Komizni és voteolni szabad! :) ♥♥♥
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.