6.

1.8K 132 18
                                    

A szám bizsergett az övétől.

Nah, igen, hétfő van, én meg olyan vagyok mint a mosott szar.
Az első, hogy Jináéknál aludtam, így haza kellett menjek, úgy mindenért. V elvitt, mert őt nem érdekli a késés, nem akart még suliba menni, de a húgát elvitte, így fent van. Jimin, Hobi és Kook náluk aluttak, a többiek hazamentek, mert úgy volt kedvük. Értelmes vagyok, így korán reggel. Na mind1.
A házba érve, gyorsan átöltöztem, felkaptam a táskám, és indulhattunk is. Volna. De V kedvesen visszaszólított a konyhába, hogy ő éhes, és amúgy is, túl gyorsan elkészültem.
Így történt, hogy mi kényelmesen ettük a gofrinkat, miközben a suliban a 2.óra ment. De a lényeg, hogy finom volt a gofri, így nincs baj.
Kajálás után, visszamentünk hozzájuk, felvakartuk a fiúkat, és húztunk a suliba.
Jina jól lecseszett minket, amin csodálkoztam, mármint nem azon, hogy cseszett, hanem azon, hogy minket. Elvileg nem beszél a fiúkkal, nem?
El is húztam, hogy beszéljek vele.
- Jinó, mi volt ez az egész? - szegeztem neki a kérdést.
- Mi? - ráncolta szemöldökét.
- Hogy hogy beszélsz a fiúkkal?
- Jah- mosolyodott el- igazából ezt neked köszönhetem. Megtanultam tőled, hogy le kell szarni, mit gondolnak mások, és csak azokra hallgatni, akik számítanak neked. Vagy azokra se- nevetett- V, és a többiek is rengetegszer mondták már, hogy ne érdekeljen mások véleménye, de nem hallgattam rájuk. Szóval így.
- Ez kircsi- vigyorodtam el- na gyere, fogadni akarok Kookkal, hogy Yoongi nem festette át a haját.
Egy doboz oreóban fogadtunk a nyuszival, és vártuk, hogy Suga végre betolja a seggét a suliba. Három perc, 4 másodpercet ácsorogtunk az ajtóban, mikor végre felbukkant a vörös fej. Vigyorogva, kitárt karokkal mentem a még félig alvó fiúhoz.
- Suga oppa, én úgy Szeretlek! - karoltam át, és elröhögtem magam, mert tudtam milyen fejet vághat.

Gyengéden ő is átkarolt egy percre, és el akart tolni, de én nem engedtem, mert szeretem az oreót

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyengéden ő is átkarolt egy percre, és el akart tolni, de én nem engedtem, mert szeretem az oreót.
- N.B, nem akarok V-től kiselőadást hallani, mássz le rólam- nyavajgott a fiú, mire még jobban röhögtem, majd elengedtem, és egy győzedelmes mosollyal az arcomon toltam a szomorú Kookot a büféhez.
- Egy doboz oreót- mondta kedvetlenül, és a pultra rakta a pénzt, de előtte még kéjesen beleszagolt.
Wtf.
A kekszet átadta nekem, én meg rögtön fel is bontottam, és elkezdtem enni. Aztán odajött Jina és Kook csórni, őket meg követte a maradék 6 ember, így az édesség hamar elfogyott.
Jungkook persze kikotyogta, honnan van, mire Sugának - állítása szeint - megrepedt a szíve.
Mire Jimin kijelentette, hogy nincs is szíve, így nagy vita kerekedett, amit csak a szaros csengő zavart meg. Jinától elbúcsúzva léptünk be a terembe, és levágódtunk hátulra.
- Amúgy ti mért jártok velem egy osztályba? Sokkal idősebbek vagytok- néztem a fiúkra, akik mind a telójukba bújtak.
- Megbuktunk- vigyorgott Rapmon.
- De mindannyian? Azt meg hogy? - vonta fel a szemöldököm.
- Tudod- fordult meg teljesen Jin- nem vagyunk sötétek, nem azért buktunk meg, mert nem tudtunk átmenni, egyszerűen azért, mert nem akartuk itt hagyni a másikat.
Nos ezt egy nagyon komoly, és érzelmes monológnak szánta, de a végét elröhögte.
- V tényleg begbukott.
- Ez komoly? - böktem meg a mellettem ülő karját- miből buktál?
- Fizika?- nézett fel nagy szemekkel, hogy most mi a szar van.

***

A szobámban ültünk V-vel, és tanultunk. Jina rámbízta, mert holnap doga töriből. A többiek egyedül tanulnak. Vagyis nem. Jina Jiminnel, Kookkal és Hobinak segített. A három nagy pedig egyedül.
És, hogy mi miért csak ketten tanulunk? Fingom sincs. Tae mindig valahogy kitalálja, hogy ketten legyünk. Egyedül. Nem mintha ez az ellenemre lenne.
- Oké, vegyük át még egyszer! Mettől- meddig tartott az ókor?
- A emberiség történetének az írásbeli...komolyan, téged ez érdekel? - nyúlt el a kanapén.
- Nem- vontam meg a vállam- de nem akarok megbukni.
- Akkor majd puskázunk. - állt fel, és indult el a konyhába.
- Oké- siettem utána- de nehogy felrobbantsd a konyhát!
- Olyan vagyok én baby? - nézett ki a hűtőből.
- Igen- röhögtem, és odatipegem mellé- húzd arrébb magad.
- Mondtam már, hogy jó a szerelésed? - stírölte dekoltázsomat vigyorogva.
- Igen, mondtad- forgattam meg a szemem, miközben halványan elpirultam.
Ma nagyon meleg volt, így a suliból hazaérve ezt vettem fel:

Ma nagyon meleg volt, így a suliból hazaérve ezt vettem fel:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Látod, milyen figyelmes vagyok? - húzta ki magát büszkén.
- Te, mindig- bújtam ki végül a hűtőből.- semmi sincs.
- Miért van az, hogy apád milliomos, mégsincs nálatok soha, senmmi?- kérdezte röhögve.
- Mert mindig nálatok vagyok- vontam vállat. - hova megyünk kajálni?
- Meki- vigyorgott, és kikotorta a kocsikulcsot a zsebéből.
- Oké, menjünk- indultam az ajtó felé, de lefogott.
- Aa, így nem jössz.
- Miért?
- Mert így csak én láthatlak.- simított végig az oldalamon, mire számat kisebb sóhaj hagyta el.
- Köcsög vagy- mutattam be neki, már a lépcső tetejéről, mire ő csak küldött egy légpuszit.
A szobámba érve, az inget levettem a derekamról, a trikót átcseréltem egy bő fekete pólóra, és lementem a lépcsőn.
- Mindjárt jobb - mért végig, de a lábaimnál elidőzött a tekintete- menjünk.
Felkaptam a telóm és a pénztárcám, majd kiléptem az ajtón, de mehettem is vissza, mert V visszaküldött a dzsekimért. Könyörgöm, mint egy szülő.
A mekiben megint nagy volt a forgalom, így inkább elvitelre kértük a kaját, és miután fizettünk, beültünk a kocsiba.
V beindította a kocsit, és már kanyarodtunk is ki a parkolóból.
- Hova megyünk?
- A Han folyóhoz. - válaszolt, de nem nézett rám, az utat figyelte.
A hely nevére felragyogott az arcom.
- De kircsi! - mosolyogva dőltem hátra az ülésen, és én is az utat fürkésztem.
Majd hirtelen megéreztem a combomon valami meleget, mire oda kaptam a szemem. V nagy tenyere feküdt a lábamon, de ő, mintha nem tett volna semmit, nyugodtan vezetett tovább.
Halványan elpirultam érintésére, de hagytam, mert jól esett.
V csak benyomta a rádiót, és max hangerőre állítva kezdte üvölteni a zenét.
A BingBang- tól, a Bang Bang Bang-ot.

Igen, tudom, régen hoztam részt, és még szar is lett kissé, azért remélem tetszik valakinek. :) Ha bárkinek van valami ötlete, hogyan folytatódjon a sztori, megírhatja komiban. Kihangsúlyozom, lehet, hogy nem teszem bele őket a könyvbe, de lehet, hogy igen. :)
Nos, ha tetszett rugdost meg 3-szor a vote gombot, írj egy komit, és legyél Boldog. ♥
Próbálok sietni a kövivel, addig is, heyyy! :) ♥♥♥

Bad ( V f.f) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now