Sziasztok!
Először is nagyon, nagyon köszönöm nektek, hogy végig követtétek ezt a sztorimat. Köszönöm a rengeteg megtekintést, a sok voteot, és a sok cuki kommentet. Köszönöm, hogy kitartottatok mellettem.
Nagyon hálás vagyok, és az, aki szerette a sztorimat az is hálás lehet Angel0574 -nek, ha ő nincs, lehet ez a sztori se létezik. Köszönöm, és remélem a kis meglepivel ezt törleszteni tudtam.;)Éss akkor jöjjenek az érdekességek. Lehet nem lesznek érdekesek, szval...tények és megállapítások.
1. Szerintem, kihangsúlyozom szerintem, látszik, hogy fejlődtem az írás során. Vissza olvastam a sztorit, és vannak benne olyan dolgok amiket most biztos nem raknék bele. Nem tudom, észre vette e ezt valaki.
2. A káromkodás. Nos, én nem káromkodok, a legcsúnyább szavam asszem a rohadék, szval, csak a sztoriért írtam bele ilyeneket. Mert hát, milyen lenne már ha nem káromkodnának gondoljatok bele.
3. A 18+-as rész. Én nem írok amúgy ilyeneket, nem azért, mert olyan ártatlan vagyok sőt. Valahogy ilyen betegesen perverz vagyok, tényleg xd. De hozzám az szerintem nem illik, én érzem azt hogy írjak ilyet, szóval az a rész, az nem azért volt. A hangulat, az érzések miatt írtam ezt bele.
4. Mivel Suga a biasom rengetegszer volt, hogy őt képzeltem V helyébe, ez pedig megnehezítette az írást. Xd valamikor majdnem Sugát írtam.
5. Az egész sztorit csak a 6. résznél találtam ki, hogy ilyen legyen a vége, egy kominak köszönhetően (újra Köszi Angel0574 ).
6. Nagyon sokat agyaltam, hogy végül Legyen e gyerekük vagy ne, mert az elronthatja a sztorit, meg minden. De szerintem jól döntöttem.
7. Nem tudom mennyire tűnt fel, de igyekeztem, hogy minden szereplőnek (persze a főszereplőkön kívül) ugyan annyi szerep jusson. Hát nem nagyon sikerült ez szerintem, de mindenki beláthatja, hogy összesen 9en voltak, és 7 mellékszereplő az nem kevés.
8. Sokszor gondoltam úgy, hogy Jina teljesen hanyagolva van, ez így is volt egy ideig, a vége felé már jobban figyeltem.
9. Jinát nem akartam lúzernek beállítani, hogy nem tud öltözködni, meg folyton tanul. Direkt akartam, hogy két lány teljesen különbözzön, Jina egy tipikus, rózsaszín csajszinak lett tervezve, aki sokat fordít a jövőére.
10. Igaz ezt megemlítettem az 1. pontba, de ki szeretném emelni. Az első néhány résznél Nicole valami eszméletlenül kényszeredetten swag, nem tudom valaki észre vette e. Ezért most bocsánatot kérek, mert tényleg borzalmas.
11. Kérdeztétek a 2. évadot. Gondolkoztam rajta. De nem lesz. Vagyis...itt lenne az ötletem. A 2. évadot teljesen lepörgettem a fejemben, de nem akarom megírni. Az nem Bts, hanem G-dragon fici lenne. Röviden Angel és G-dragon szerelmi élete. GD-t a Yoonkook fogadta örökbe az árvaházból, így néhány évvel idősebb a lánynál. Nos. Nekem ez is nagyon tetszene, de mivel nem írom meg, kis szivetséget kérek. Ha valaki szeretné, kihangsúlyozom szeretné, akkor megírhatja. Nekem tök mindegy ki, ha valaki kedvet kap hozzá írja meg priviben nekem.Nos, még hozok egy képes részt, ahol a karácsonyi ajándékokat mutatom meg, mert úgy van kedvem. Addig is sziasztok szeri van!♥
Ui. Az a videó^^^hát mi az könyörgöm? :D
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.