😇4.😇

286 18 5
                                    

Nahát nagyon szépen köszönöm a szavazatokat és hogy ennyien olvassák a könyvem.Nekem ez nagy szám.Arra gondoltam hogy ha majd ha 400 lesz a nézettség száma akkor lehetne egy kérdezz-felelek.Mit gondoltok?De csak akkor lesz ha akarjátok mert ha nem akkor nem.
Ezt azért akartam hogy jobban megismerjetek.

Jó olvasást!

Bementünk és a ház szét volt szedve.Sejtettem hogy ki volt és miért.Jacob tette.A pince ajtó kivolt nyitva.Biztos ott van.Lekell mennem.De hogy?
-Mi tőrtént?És hol van Jacob?-probáltam meglepődni.

-A pince ajtó nyitva van!Lemegyek és szét nézek.-mondta Marcus.

-Ne!!!!-rántottam vissza.-Majd én lemegyek én lakom itt.Ti addig nézzétek meg a kertet.Kérlek.
Lara nem akart menni.De eltátogtam hogy miért maradok és elment ő is.
Felfutottam a szobámba és elővettem 4 db.ezüst nyakláncot amik elég nagyok.
És vittem Dave ruháiból ha nem lenne farkas...
Lementem de az elött széjjel néztem hogy van valaki ott.Nem volt senki de mégis azt éreztem hogy van ott valaki....Megérzések...
A sarokban volt Jacob farkasként.A szeme izzó sárga.A szája habzott.Veszélyes munka.
A szemem sárga lett és így probáltam egy kicsit felül kerekedni rajta.Egy picit hátrált és ráhajítottam az ezüst nyakláncokat.
Nagyon hangosan vonyított.Remélem nem hallják meg a többiek.
Martinus szemszöge:
Elmentünk a kertbe.Senki nem volt ott.Valami vonyítást hallottam de biztos képzelődöm.
-Halljátok?

-Mit?-felelték egyszerre.
Áh biztos képzelődöm.Nincsenek itt farkasok de jobb lenne bemenni és rendbe szedni a helyet.
-Menjünk be.
Bementünk és előbb a hatalmas nappalival kezdtük.
-Whoah!

-Jaaa.De fogjunk neki"-tapsolt Charlie.
Lea szemszöge:
Jajjj Jacob mikor változol vissza?Már teljesen kifáradtál és a hold is kezd lemenni.
Már hajnali 4 óra.Mi a habcsók?
Amíg gondolkodtam Jacob szépen lassan visszaváltozott.
Gyorsan odafutottam és levettem róla a nyakláncokat amik engem is égettek.
Odadobtam Dave ruháit és mondtam siessen.
Felöltözött.
-Többet ne!

-Oké és mindent kifizetek.

-Nem kell de anyuék előtt ki kell takarítanunk.

-Mi?

-Jah!Te szökj ki az ablakon oksi?

-Eltöröm a csontom!

-Nem esel nagyot.
Kimászott és én meg feljöttem a pincéből.
Mindenki takarított.Egy kicsit meglepett.
Odarohantam vagyis probáltam odarohanni ha nem estem volna el.Én szerencsétlen.
Megbotlottam és kicsikkant a bokám.
Mindenki odajött körénk és Jacob is idefutott.
-Sziasztok!Lea jól vagy?

-Persze.
Probáltam felállni de a bokám csak ropogott mintha most tőrnék el.
Leo meg Martinus segített felállni és leűltettek az ágyra.
Elvettem a porszívót és gondoltam felporszívózok de Lara elvette tőlem és vissza nyomott a kanapéra.
-Te most itt fogsz űlni mi meg takarítunk.

-Mi?Ez nem szép dolog én vagyok most a ház ura és...

-Leűlsz a hátsó fertájodra és probálsz nem felállni.

-Jó de akkor vigyetek fel a szobámba.-nyaggattam.
Charlie benyúlt a térdem alá és felemelt.Felvitt a szobámban közben én meg nevettem a komoly arcát.Lerakott az ágyamba én meg telóztam.
A terasz ajtó kinyitódik és belép egy olyan személy akit nem gondoltam volna soha az életben.
Taylor volt az.Megilyedtem egy picit de probáltam nyugott lenni.
-Szia!

-Mivan?Mit akarsz?

-Ne légy ilyen mert nem jársz jól...

-Te ne mond meg hogy mit tegyek.El lehet menni.

Why me?(M&M ff.)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt