😇15.😇

179 14 2
                                    

Leila szemszöge :

Clausra vártam úgy 10 másodpercet hogy válaszoljon de semmi nem jött. Miért nem gyakoroltam? Mert egy hülye vagy azért!! Mondta a tudat alattim. Igaza van.
Mindegy mégegyszer elküldöm hátha most elmegy.De kicsi az esély rá. Amúgy Taylor elhozott valami sötét komor helyre.Biztos valamelyik kapuja.Utálom. Egyáltalán mit akar?Ez kész horror film.Tudjátok elrabolnak,feldarabolnak stb....Na jó ilyenen ne járjon az eszünk.Azok csak filmek.Na hagyjuk ezt a témát.Inkább próbáljuk meg mégegyszer hátha sikerül.

'Claus kéne egy kis segitség '- küldtem el.Közben behunytam a szemem.

-Ne hogy itt valami bajod legyen.Egy pofon volt komolyan.-mondta és közben nézett.

Ja,igen.Megpofozott,mert nem akartam elmenni vele.Dehát most nem az van amit én akarok...

-Nincs semmi bajom csak lehunytam a szemem.-köptem oda nekik a szavakat nagyképűen és közben megforgattam a szemem.

Közelebb jött és felém tornyosult.Kicsit hátráltam.

-Jól van maradj ilyen kis beszari!-nevetett fel gúnyosan.

Claus-tól nem jött semmi se.Basszus.
Nem fog ez így menni.Tinus-ék is biztos keresnek.Nem fognak megtalálni ha meg nem szökök. De a kapun nem fogok tudni átjutni. Kell a kulcsa vagy egy kapunyító boszorkány.Jaj Jacob jussanak eszedbe ezek a helyek!!
Közben megfogta a karomat és erőszakosan elkezdett ráncigálni egy irányba.Ami egy kicsit fájt.

-Hova viszel?-kérdeztem miközben húzott maga után.

-Hát tudod én is pályázok a nagy fekete farkasra.Mivel te fekete vagy ezért kihívlak egy párbajra.

-Mivan?Nem gondolod ugye hogy én vagyok az?

-Hát de.Amikor harcolsz akkor senkinek sincs esélye. Csak a Gunnarsen gyermekeknek.

-Hogy mi?Ők emberek!

-Annyi hogy te szereted őket és nem bántanád. Ennyi.

-De te egyáltalán láttál harcolni?

-Persze.Igaz hogy Béta vagy de az Alfát is kitudnád nyírni. Csak még nem vagy felerősödve.

-De mi van ha én vagyok a nagy fekete farkas?De ki ő és mit tud?

-Ha te vagy a nagy fekete farkas akkor megölnélek és enyém lenne az erőd. Ennyi.És hogy mit tud?Hát nagyobb ereje van mint az alfának. Befolyásolja a többi farkast.De van még egy nagyobb farkas erő az a szürke farkas.Na azt már tényleg nehéz megtalálni. Mert valahol másik tájon van és a hegyekbe él. Nagyából ugyan olyan az ereje mint a feketének csak annyi hogy neki a fekete farkas parancsol...

-Ahha.Kicsit túl sok információ.És honnan lehet tudni hogy én vagyok az?

-A véredből drága.Vagy van egy jele.A füle mögött egy kis gödröcske.

-De úgy tudtam hogy 15-16 évesen lesz belőle az a nagy valami.

-Mondom,a véredből lehet tudni.Mivel a véred kimutassa.Na!

-Oké na,csak le ne szedd a fejem.

De akkor azért akarta hogy vele menjek!Baszki ha meg fog ölni?

Beértünk egy kis házba ahol leültetett egy székbe és lekötözött. Elszorította a kezem hogy ki üljenek az inak.Hozott egy kis tűt és beleszúrta az inamba. Egy kis üvegbe szívta ki a vérem.Majd amiután megtelt a kis üveg. Kivette a tűt és kioldozott.Nem ragasztotta le a kezem,semmit nem csinált. Hagyta hogy a vérem follyon.

Why me?(M&M ff.)Where stories live. Discover now