Esik az eső! De jó! (szarkazmus) Készülök a suliba. Tegnap úgy elmerengtem a gondolataimba hogy elaludtam. Brad mellettem aludt. Most nincs itt. Már nagyon hiányzik.
-Leila! Kéne a szempilla spirál! -kiabálta át a húgom.
-Adom!- futottam be a spirállal a szobájába.
-Siess! Mert elkésünk! -siettettem a drága kis húgom aki olyan csóró hogy mindent tőlem nyúl le.
-Ezek a lányok! -forgatta a szemét Johnny
-Né ki beszél! A hajadat meddig is szoktad be lőni? Egy két óra?
-Az más!
-Nem más!
Ez arra emlékeztet mind amikor azon vesztünk össze Dave-vel hogy megette lasagnam. Vajon mi van velük? Biztos élik az életüket.
Elindultunk a suli felé. Vagyis próbáltunk. Az alfa elénk állt és így megakadályozta
-Mi a francot kerestetek tegnap este ti ketten farkas alakban az úton? -nézett rá Lauren-re és Johnny-ra.
-Hát elmentünk a bázisra mert behívtak és untunk vissza változni így....
-És ha meglát valaki? Hm? Belegondoltál abba hogy a vadászok is itt lehetnek?! Legközelebb ha lesz ilyen esküszöm megöllek, és nem foglak sajnálni. Na és Leila neked hogy megy a sport?
-Öhm nekem? Kezdem vissza nyerni a régi formám. Szerencsére!
-Ha így folytatod alfa is lehet belőled.
-Ohh hát azt nem szeretném. Túl sok felelőséggel jár meg stb.
Elmentünk onnét mert már rég a suliban kellene lennünk. Az első órám kémia. Remélem még nem ért be a tanár. Mert ha igen akkor.....
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Eszeveszetten futottam a terembe. Szerencsére nincs bent a tanár. Az érkezésemre az ikrek rám néztek és Martinus elvigyorodott.
-Mindjárt nem fogsz vigyorogni!-motyogtam.
Levágódtam az utolsó padba. Lara is betoppant. Odament az ikrekhez és megpuszilta Marcus-t majd megcsókolta. Mindenki úúúú-zni kezdett csak én nem.
-Szia!-ölelt meg.
-Komolyan? Szánalmas! Pff!!
Elmentem onnan,nem tudom elhinni hogy a legjobb barátnőm leáll Marcus-szal. Még pár hónapja azt mondja utálja most meg csókolgassa. Hát ez osztán....
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Eljöttem a közeli erdőbe kitisztítani a fejem. Két lány edzett. Különös erővel bírtak. Ilyent még sohase láttam.
Az egyik egy kisebb hurrikánt hozott létre a másik pedig egy hatalmasat ütött a földbe és az megrepedt. Nagyon ijesztő. Vajon kik ezek?-Állj! Valaki van a fa mögött.
-Biztos vagy te benne Hope?
-Igen Aria biztos!
-Akárki is vagy gyere elő vagy hogy is mondjam nem éred meg a holnapot!
Szégyenlősen elő bújtam és vártam hogy mi fog történni. Az idegességemtől felment a pulzusom és ez miatt átváltoztam farkassá. A két lány tudtommal Aria és Hope a neve nagyot néztek.
Vissza változtam és elkezdtek suttogni,biztos rólam.-Te! Ezt nem ember,akkor nem kéne megölnünk.
-De Hope! A szabály az szabály. Ha nem tartozik a négy elembe és látott megkell ölni.
-Jól van,de gyorsan elintézzük. Most semmi kedvem nincs ölni, holnap nem érne rá?
-Hope!!
Mivel mindent hallottam,azt is hogy megakarnak ölni még inkább lesokkoltam. Eddig is levoltam de most még jobban.
Közelebb jöttek én meg védekezés képpen felemeltem a bal kezem. Mikor kinyitottam a szemem láttam hogy tűz vesz körül.
Elkezdtem pánikolni mivel én félek a tűztől.-Nyugodj már le!!
-Ja,De Aria! Ez a tűz elem!!-mondták az utsó mondatot egyszerre.
-Elmondanátok mi van körülöttem, hogy a francba jutok ki és mi ez az egész.
-Emeld fel a bal kezedet és húzd el a bal irányba a tűz fölött, ne félj nem fog fájni, mert nem tud megégetni a tűz.
Tettem amit mondott. A tűz a suhintásomra elállt én meg értetlenül néztem a lányokra.
-Te vagy a tűz erő ugye?
-Mi van? Eddig azt sem tudtam hogy létezik ilyen vagy mi a jó ég!!
-A nevedet elmondanád?
-Leila....Orlando!
-Na Leila az van hogy......
.......
Sziasztok!
Sajnálom hogy ilyen rövid lett ez a rész de ilyennek is kell lennie...
Nem volt időm írni, nagyon sajnálom és remélem nem utáltok annyira.
Most lesz időm írni.
Remélem tetszett.
Látszik hogy nincs ihletem mert nagyon szar lett ez a rész!
Na kicsi mentolkáim elköszön a nagy mentolka.
Sziasztok!
YOU ARE READING
Why me?(M&M ff.)
WerewolfRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...