😋7.😋

222 18 0
                                    

A hajam szoros lófarokba fogtam majd a suli felé vettem az irányt

-Szia Lea!-köszönt valaki a hátam mögül.
Megfordultam és Ms.Gunnarsen köszönt a kocsiból.

-Jó reggelt!-mosolygok kedvesen.

-Elvigyünk?-kérdezi majd megállítsa a kocsit.

-Nem kell köszönöm!

-Ne szégyeld!

-Én nem csak..

-Jössz és kész!-rángat be a kocsiba Emma.

-Oké!-ülök az anyós ülésre.

-Sziasztok!

-Szia!-köszönnek a fiúk.

-Na és hány éves vagy?Van testvéred?A szüleid mit dolgoznak?-bombáz a kérdésekkel Ms.Gunnarsen.

-Öhm....

-Anya!!!-szólnak rájuk a fiúk.

-Hagyjátok válaszolok...Hát 14 éves vagyok,van egy nagyobb bátyám akit Dave-nek hívnak.A szüleim ügyvédek.Ennyi.

-Az jó!Na és eddig hol laktatok?

-Los Angeles-ben laktunk.Amit azért hagytunk ott mert anyuék sokat kellett volna ide jöjjenek Európába.És nem találkoztunk volna csak fél évente akkor is csak pár napot.

-A bátyád hány éves?Dolgozik-e valamit?

-Dave 19 éves és igen dolgozik.Tánc tanár.

-Akkor jól megtud tanítani táncolni.-mondja Emma

-Hát én a tánc tudást örököltem ezért nem nagyon kell megtanítania.

-Az még jobb.

Megérkeztünk a sulihoz és kiszálltunk a fekete kocsi-bl.

-Köszönöm!-fordultam meg és vártam hogy kiszálljanak a kocsiból a fiúk.

-Ne haragudj anyu miatt.Ő már csak ilyen.Imád kérdezősködni.-morgott Martinus.

-Nem baj.De mi a baj?

-Hát bal lábbal kelt fel.Ne törődj vele.-suttogja Marcus.

-Még hallok.-mondta gúnyosan.Hogy a francba hallja.Ha alig hallhatóan mondta.Mindegy.

-Jó tudni.-kuncogott Marcus.

Majd bementünk a pokólba vezető kapun.Eddig a kapu előtt beszélgettünk.

Bent a suliban mindenki szúrós szemmel nézett.Én is viszonyoztam.
A szekrényemhez értem és megnéztem milyen óra jön.

-Tesi!Végre!-ujjongok mert már rég volt tesi.

-Szia!-köszön Lara.

-Hello!

-Na mi volt Martinus-al??Mit csináltatok?Miért velük jöttél?

-Gyere majd az öltöző felé elmesélem!-húzom magam után.
...
Larával elbeszélgettük az időt majd arra lettünk figyelmesek hogy becsengetnek.
Futottunk a tesi terem felé.

-Jó reggelt gyerekek!-köszönt Mr.Nelson.

-Jó reggelt!-köszönünk egyszerre.

-Ma bemelegítünk utánna meg a hidat,spárgát,szaltót, meg ehhez hasonlók.Mindenki külön bemutassa.

Bemelegítettünk majd torna sorba keztük.Mivel én vagyok a 4. a sorba ezért kicsit aggódtam.
Az 1. lány nem tudott semmit se megcsinálni mert kib*szott nagy körmei voltak és meg se tudott mozdulni a gönceitől.Tipikus pláza cica.

-Egyes!Következő!Most nem tornasorba megyünk.Hm....Legyen Rebecca!

Lejárt hát ő sem volt jobb.Az osztályból a lányoknak a többsége nagyon ribisen néz ki.Bocsánat a kifejezésért de ez igaz.

-Emily majd készüljön Lara és utána Victoria.

Lara elég ügyes volt de nem csinálta meg az egészet.Majd volt még 5 lány akik jól elvégezték a gyakorlatokkal de egyik se tudta megcsinálni a szaltót és a spárgát.Már csak én maradtam.Huh!

-Leila!Gyere!-amikor kimondta a nevem az ikrek rám szegezték a tekintetüket.Ami kicsit zavart.Najó nagyon.A lányok pustmogtak valamit de nem érdekelt.Lara mutatott egy like-ot.Vigyorogva kimentem majd lementem hídba amitől a tanár a száját.Diadalmasan álltam fel majd kézen álltam és elkezdtem sétálni de csak 6 lépést tudtam megtenni.Ezután szaltóztam kettőt és közben tapsoltak a többiek.Nagyon jó érzés volt.A cigánykereket úgy csináltam hogy 3-at két kézzel majd 2-őt egy kézzel majd a cigánykerékből lementem spárgába.Megláttam hogy a körmeim növekedni kezdtek és éreztem hogy a számban a fogaim is elkezdtek nőni.Megijedtem hogy mi lesz ha itt átváltozok?Vagy még jobb mi lesz ha megtámadok valakit?Istenem segíts!!!

-Wow 5-ös!Hol tanultad?-kérdezi a tanár.

-Hát tetszik tudni én ezt örököltem.-hazudtam mert még se mondhatom el hogy egy vérfarkas vagyok és ezért tudok mindent olyan jól.
A lányok gúnyos tekintettel néztek de nem figyeltem rájuk.A fiúk következtek de mivel kicsengettek így kövi órán kerül sor rájuk.Felvettem a sulis cuccom.Rohantam a mosdóba.Nem változtam át.Valami rossz érzés fogott el.Csak tudnám hogy miért.Valami baj van valakivel.Csak tudnám kivel! Odamentünk az étkezőbe Charlie-khoz.

-Hello!-köszöntünk egyszerre Larával.

-Sziasztok!-köszönt Charlie és Mira mert Leo egy másik lány szájában kutakodott.
Mit ne mondjak....Hamar elmúlt a szerelme.De ez így pont jó.

A lány így nézett ki:

-Sziasztok!-adott egy puszit az arcomon Leo

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Sziasztok!-adott egy puszit az arcomon Leo .

-Ki az új tag?-kérdem.

-Ő itt az új barátnőm!-hangsúlyozta az "Új"-at.-Niki ők itt a legjobb barátaim Lara és Leila.

-Sziasztok!!-köszönt kedvesen.

-Hello!-köszöntünk mi is.

-Eddig hol éltél?-kérdezősködött Lara.

-Bécsben.Na és ti?

-Mi Los Angeles-ben.

A szemem sarkából láttam hogy Marcus és Martinus keresnek valakit de idegesek is voltak.Megláttak minket és odajöttek hozzánk.

-Szia...

-Leila gyere sűrgősen mert a bátyád......

.....

Nahát pusziii.Megjött a 7. rész is.Remélem tetszeni fog.Megprobálom még holnap vagy ma kirakni a 8. részt addig is legyetek jók pusziii!!

Kérlek komizz!

Why me?(M&M ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang