-Megmondtam,hogyne csinálj semmi hülyeséget!!!-szólt Martinus.
A hangja rekedtes volt,csak az arca fele látszódott és még felém is kerekedett!! Hát így baromira ijesztő.
-M-martinus? -dadogtam.
Igen tudom hogy farkas vagyok de amikor bevan pánikolva az ember akkor nem gondolkozik.
-Megijedtél? -az arc izmai nem feszültek már. Most az aggódó tekintetét láttam.
Megtudott ezzel nyugtatni de nagyon is.-Hát..... De amúgy hogy kerültél be?-tereltem a szót.
-Kérdeztem valamit!!!!
-Egy picit! De hogy jutottál be?
-Az ablak nyitva volt és amúgy legközelebb jobban osonj be a házba mert láttalak!!
-Te meg hogy szöktél meg kisasszony?-kérdezte a két legjobb fiúbarátom,vagyis Leo és Charlie.
-Hát az úgy volt........-lassan elmeséltem a történetet.
Amíg meséltem Leo folyton méregetett. Kicsit idegesítő volt,hogy a szeme fel és alá járkál rajtam.
-Látszik az én csajom!-ölelt szorosan Martinus.
Amikor Martinus megölelt akkor Leo egy halálos tekintetett vetett rá Tinus-ra. Így Martinus mégjobban szorított. Leo a kezét ökölbe szorította.
-Na de Tinus!!-szóltam le.
-Csshh!!
-Hát mi megyünk akkor!! Sziasztok!-húzta ki a szobából Leót Charlie.
-Te teljesen megőrültél? -kérdeztem idegesen.
-Most miért? -húzta fel a szemöldökét.
-Jól tudod hogy Leónak tetszettem. Vagy én nem tudom hogy mivan köztük Nickivel!
-Lea te nem láttad hogy nézett rád!!!
-De neked jól esne ha Leo ölelgetne és te nézned kell?
-Hát nem.
-Na ugye?-sántikáltam ki a szobából.
Martinus megfogta a csuklóm és enyhén vissza rántott.
-Csak tudod nehéz végignézni hogy minden srác megbámul. Te csak az ENYÉM vagy és SENKI másé!! -nyomta meg azt a két szót. -Értve vagyok?
-I-igen. Te nagyon beteg vagy!-motyogtam el az utolsó mondatot.
Visszafeküdtem az ágyba és próbáltam úgy feküdni hogy kényelmes legyen a lábamnak de nem sikerült.
Tinus ezt észre vette és befeküdt,a lábamat pedig az ölébe rakta.
-Amúgy hogy kerültél vissza Troforsba?
-Johnny meg a sofőrje hozott vissza!
-Várj Johnny?
-Igen. Miért,baj?
-N-nem. Lea,mennem kell egy órára ne menj el. Az ajtókat zárd be,sőt az ablakokat is!-adta a feladatokat.
-Hova kell menj?
-Egy óra de jövök.
-Rendben! Szeretlek!
-Én is.-adott egy cuppanóst az arcomra.
Elment én meg arra gondoltam elveszem a régi naplóm és elolvasom.
Martinus szemszöge :
Ha Johnny mondott esetleg valamit éreztetett Leilával valamit hogy ő a bátyja Leilának én ott verem szét.
YOU ARE READING
Why me?(M&M ff.)
WerewolfRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...