Én voltam benne Johnny-val meg a családjával!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ezek után azt sem tudtam hogy merjek-e hinni a szememnek! Megijedtem mert kitudja lehet hogy mit akarnak most tőlem. Pont ekkor lépett be az ajtón Johnny.
-J-Johnny? Gyere egy kicsit a nappaliba!!
-Mondjad!
-V-van egy f-felvétel amit megnéztem és hát kisebb sokkot kaptam tőle.
-18+-os dolog?
-Nem.
-Akkor megnyugodtam! Na de mit láttál?
-Ezt.
Visszaraktam a CD-t a lejátszóba és megmutattam a felvételt. Johnny ökölbe szorította a kezét.
-Tudtam hogy egyszer elkell mondjam csak azt nem hittem volna hogy ilyen hamar!
-Mi? Johnny kezdessz aggasztani!
-Leila lehet ezért megutálsz mindenkit de elkell mondanom valamit. Igazából az összes barátoddal meg a szüleiddel kellett volna elmondjuk de mivel láttad a felvételt elmondom én.
-Na jó kezdek félni! Mondjad na!
-Huh! Leila te a húgom vagy!-mondta ki nehezen.
-Mi?
-Igen. Csak anyuék azt hitték hogy meghaltál és megtaláltak majd bevittek az árvaházba. Ott megkaptad a mostani szüleidet és anyuék próbáltak visszavenni de nem tudtak. Anyuék pedig muszáj volt bele egyezzenek hogy a mostani szüleidnél éljél.
-Na várj! Te most viccelsz? Johnny nekem nem lehetsz te a testvérem hisz te is 14 vagy!
-15!
-Na de akkor is! Nekem a szüleim otthon vannak!
-Dave is beszélt már arról hogy milyen lehet egy bizonyos valakivel egy házban lakni?
-Asszem volt?!
-Na! Rólad beszélt,mert tudják hogy farkas vagy!
-Állj! Te honnan a gumicukros zokniból tudod ezt?
-A húgom vagy! Komolyan nem hiszel nekem? Menj haza és nézd meg a gyámhivataltól kapott levelet!
-De....
-Menj nézd meg!
Rohantam mint egy eszeveszett a házunk felé szerencse Johnny csak két utcányira lakik tőlünk. Mind az a mondat jutott eszembe hogy te a húgom vagy! Belopóztam a szobámba az éjjeli szekrény fiókját kinyitottam és ott volt a levél a gyámtól. Remegő kezekkel kinyitottam és elkezdtem olvasni. Bár ne tettem volna!
TÁJÉKOZTATJUK ÖNT,ÖNÖKET, HOGY A GYEREKET (LEILA ORLANDO) SIKERESEN ADOPTÁLTUK. HA VISSZA SZERETNÉ VAGY SZERETNÉK VONNI AZ ADOPTÁLÁST HÍVJANAK VISSZA A LAP ALJÁN TALÁLHATÓ SZÁMON.
ADOPTÁLÁS IDEJE:2010. JÚL. 15.
VÉR SZERINTI SZÜLŐK : APA: DALE ORLANDO
ANYA: MEREDITH ORLANDOÖRÖKBE FOGADÓ SZÜLŐK : APA:GEORGE PETERSON
ANYA:JESY PETERSON.Amikor elolvastam a könnyeim elkezdtek folyni le az arcomon. Olyan hangosan sírtam hogy George meg Jesy meghallotta és feljöttek. Nem fogom őket a szüleimnek hívni mert 7 éven át hazudtak nekem. Nem tudtak annyi időt szánni rám hogy elmondják hogy nem vagyok a lányuk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Why me?(M&M ff.)
Manusia SerigalaRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...