2s.4e.

79 1 0
                                    

- Leila az a bökkenő van hogy te a négy elemhez tartozol...- sütötte le a fejet majd beleharapott a szájába.

-Mi? Én biztos hogy nem! Eddig azt sem tudtam hogy van ilyen! - ráztam a fejem,mert nem akartam elhinni.

-Mondtam hogy szerencsétlen.- akadadott ki Hope.

-Oda vigyük Claus-hoz? - nézett rá félénken Aria.

Hirtelen megfogtak. Elkezdtem kapálózni,de hírtelen hátra kapták a fejüket és átváltozott a szemük színe plusz megéreztem rajtuk azt az erős vámpír szagot és ezért inkább nem vettem levegőt addig ameddig csak tudtam. Jézusom de büdösek!!

***

-Mi van már? Mit csináltatok vele?- futott ide Claus.

-Mi csak gyakoroltunk és megláttuk hogy ott van. Majd pedig kiderült hogy ő is a négy elem közül van. - tette csípőre a kezét és rám nézett lenézően Hope

Nagyon nem tetszik ez a csaj nagyon nagy képű és még pofátlan is.

-Leila ez igaz?- nézett rám szúrós szemekkel Claus.

-Őszintén? Azt sem tudom miről zagyváltok !! Szeretném élni az életem. - emeltem feljebb a hangon,de az utolsó mondatra lesütöttem a fejem.

-Mondjátok milyen erővel bírt ?-intézte a kérdést a lányok felé.

-Tűz... - mondták halkan.

-Az nem lehet hazudtok! - tiltakozott Claus,közben kicsit hátrált mintha félne tőlem.

-Hidd el kérlek mert tényleg megtörtént mutasd meg! - nézett felém Aria és én meg csak tátott szájjal néztem őt.

-De nem tudom hogy kell és....- tiltakoztam.

-Csak emeld fel a bal kezed...- nézett rám lenézően Hope.

Tettem amit kért és már megint a tűz megjelent őszintén..... ez egy nagy hülyeség!! Miért nem tudok normális ember lenni akinek nem kell ilyen szarokon gondolkozzon?

-Te tényleg az vagy...- meredt maga elé Claus.

- Valaki elmagyarázná mi a jó Isten ez? - türelmetlenkedtem.

-Uristen! -kapott a fejéhez Fibie. - Még nem esett le hogy te vagy közülük a tűz elem.... legalább kijártad a nyolc általánost? -mondta gúnyosan.

-Kurvára nem tetszik ez a hangnem szóval most változtatsz rajta vagy esküszöm kitöröm a nyakad majd feldugom a seggedbe a kezeddel és a lábaddal együtt majd kiszúrom a szemed egy kis kanál meg egy fogpiszkáló segítségével majd vigyorogva foglak elégetni te senkiházi!!! Mit gondolsz magadról???!!- ordítottam vele,közben a szemem szó szerint szikrákat vetett,és még a színe is égető sárga lett,a kezemen és a felsőtestemen különös minták jelentek meg...

Mindenki tátott szájjal figyelt minket. Vagyis engem. Claus erősen elrángatott onnat majd csak próbált szuggerálni, de már nem sikerül.

-Ugyan Claus! -nevettem fel. -Már rég nem hat rám az ilyenfajta hipnotizálás.

-Hogy mersz te így beszélni Fibie-vel? Akár egy nézés és már meghaltál volna!

-Claus! Nem tud megölni. Hogy miért? Mert amióta megjelentek ezek a dolgok rajtam semmi sem hat. Azt hiszed nem vettem észre hogy Fibie megpróbált ölni? Hát miközben ordítottam vele több dologgal is próbált megölni de ezek -mutattam a mintákra -nem hagyták.

-Mik ezek?-érintette meg a mintákat. - Olyan mintha valami régi ördögűző varázslat lenne....-hírtelen felkapott a hátára és úgy elmentünk Elijahoz.

Why me?(M&M ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang