-Majd megtudod.Hamarosan....-suttogta a fülembe.
Na jó ez már kezd fura lenni....Nagyon fura.Egyszer a bátyám most meg Johhny,kezd titkolózni előttem. De amúgy észre vettem hogy Lara meg a többiek is titkolnak valamit.Csak nem tudom mit.
-De én most akarom megtudni!-durciztam be.
-Hát sajnos erről nem én tehetek hanem a szüleid.Na de meddig megyünk? Kezd sötétedni.
-Okké,öm mondjuk a fagyis néni kocsijáig?
-Nekem jó.De az még messze van.-hisztizett mint egy kislány Johnny.
-Istenem mint egy kislány. Amúgy hol laksz?-húzogattam a szemöldököm és elváltoztattam a hangom olyanra mint egy perverzének.
-Na jó kezdek félni.-nevetett fel.-De te mióta lettél ennyire perverz?-vigyorgott.
-Jobb is ha félsz!Amúgy csak most vagyok "perverz".-mutattam macska körmöket a kezemmel.
-Na jó.Megnyugodtam.-vigyorgott.-Amúgy rég elhagytuk rég a fagyis kocsit.-fordult meg.
-Azt hogy?De szerintem mehetnénk haza.
-Szerintem is.
Haza indultunk közben beszélgettünk. Elköszöntem tőle és bementem a házba.
Fogat mostam és kifésültem a hajam,majd bebújtam az ágyikóba. Bekapcsoltam a Tv-t és félálomban kikapcsoltam.Reggel:
Arra ébredtem hogy valaki cirógatta az arcom.Kinyitottam résnyire a szemem és megláttam hogy Martinus volt az.Elmosolyodtam és felültem. Egy hosszú csókkal "üdvözölt ".
-Szia!Hogy jutottál be?
-Nehezen de legközelebb az ablakot zárd be!A végén elrabolnak!Osztán siránkoztatok.-kapott a fejéhez.
-Na persze!Tudok magamra vigyázni. -feszítettem be.
-Húúúú,milyen izom szag van!!!-hegyét az orra előtt a kezével. -Nyissunk ki egy ablakot!MEGFULLADOK!!
Én csak nevettem mert olyan érdekes hangja volt.Mint egy vénasszonynak!
-Na jó elég a színészkedésből!Martinus be kell vallnom valamit.-fogtam meg a vállát. -Nem vagy jó színész.
-Most szét törted az álmaimat. -szipogott.
-Megkell mutatnom valamit!
Kihúztam az éjjeli szekrényem fiókját. Megakartam mutatni a szemüvegemet mert régebb szemüveges voltam.Már nem kell hordjam de néha szeretem fel venni
.Megszoktam.
Szóval kihúztam az éjjeli szekrényemet. Megláttam egy levelet.Megfogtam és elolvastam mit írt a borítón.-Gyám hivatal???-kerekedtek ki a szemeim.
-Nyisd ki!-mondta kíváncsisággal a hangjában Tinus.
Készűltem volna kinyitni de csengettek és vissza raktam a levelet.Vagy mi a jó ég.
-Maradj egy kicsit.
Lementem és Jacob rontott be az ajtón.
-Szia!-vigyorogtam és megakartam volna ölelni de ő inkább bement a nappaliba és leült a fotelre.
-Semmi köszönés?-kérdeztem szomorúan
-Itt vannak.-nézett maga elé.
-Kik?-értetlenkedtem.
-A déli falka....
-Mi?Ide nem jöhetnek! Megvan már jelölve a hely.Ez az északi falka helye!
VOUS LISEZ
Why me?(M&M ff.)
Loup-garouRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...