Egy héttel később:(Lara szemszöge)
Folyamatosan járok be Leilához. Az igazi szülei is meglátogatják minden nap. Voltak mar kisebb jelek. Vagyis megszorította a kezem stb...
A doktorok nagyon kételkednek abban hogy felkel,de én tudom hogy felfog,érzem. Marcus és Martinus turnéra mentek és ott lesznek egy hónapig de jobb is így,csak Mac hiányzik de nagyon. Abba hagytuk a járást de mindenki azt mondja hogy szeressük egymást. Hogy miért szakítottunk? Azert mert hónapokig nem fogok vele találkozni és azt beszéltük meg Leila ver szerinti szüleivel hogy amikor Leila felébred,elköltözünk Norvégiából egyenesen Torontóba. Ott új eletet kezdünk és majd meglássuk mi lesz.
Negy hónappal később:
Leila meg mindig nem kelt fel és holnap veszik le a gépekről. Mindenki kételkedik kivéve én... Az anyukája szegény nem is ismerte de azt hiszi hogy elfogja veszíteni...
Kimentem a mosdóba megmosni az arcom és közben azon gondolkoztam hogy mihez kezdjek ha leveszik a gépekről.
Leila szemszöge:(bocsi hogy így váltogatom a szemszögeket!!/szerk.)
Minden nap hallom hogy szoltigatnak hogy keljek fel de nem tudom kinyitni a szemem.
Egy kék űrben vagyok és nem tudom hogy kerültem ide.
-Mar vártunk rad!-szolt a hátam mogul egy kedves,szelíd hang.
Megfordultam és egy angyalt láttam?!
-Ki vagy?-csodálkoztam.
-Oh, én Jim vagyok. Az örök élet és a fold között őrködöm. Vagyis ha mondhatom őrködésnek.-nevetett kedvesen.
-Uhm,oké ez mind szép és jó,de akkor én most a mennybe kerülök?-néztem rá furán.
-Ha te azt választod. Van két lehetőséged. Az egyik az hogy felmész a mennybe és örök életed lehet,vagy visszamész a halandók közé és ott addig élsz amíg meg nem halsz. Minden természet feletti lénynek van ilyen lehetősége. Kerlek jól fontold meg.-magyarázott. Hogy a francba tud ilyen nyugodt lenni.?
-Uhh....Varj az ott Lara?-néztem le.
-Igen. Mit látsz?
-Azt kéri hogy keljek fel.
-Igen és a szíved merre húz?
-Hat egy részem oda a másik meg ide. De én nem tudnék boldog lenni ha nem látnám őket. Úgyhogy inkább visszamegyek a földre ha nem baj.-néztem rá mosolyogva.
-Dehogy is. De jól jegyezd meg! Ez volt az első,utolsó ilyen lehetőséged.-emelte fel a mutató ujjat.
-Jó rendben.-bólintottam.
Elmotyogott valamit és én meg bizsergést ereztem mindenhol.
Visszakerültem a valóságba de most megvárom hogy Lara jöjjön vissza,mert nem érzem az illatát. Eljátszom hogy nem emlékszek rá,senkire sem. Azt sem tudom,hogy mennyi ideig voltam kómában vagy miben,de szerintem egy vagy két hétnél nem többet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-Doktor úr akkor holnap veszik le a gépekről?-kérdezte Lara elcsukló hangon.
-Ha valami csoda folytan nem ébred fel akkor igen.-mondta a doktor semleges hangon.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Why me?(M&M ff.)
LobisomemRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...