😾20.😾

146 13 3
                                    

Felálltam és apának az ujjait lassan eltörtem. Kicsit furcsának hallatszik de ez a valóság.Elkezdett ordítani. Apa nagyon felidegesített. A mankóim segítségével kimentem a házból és a kórház felé vettem az irányt.

-----------------------------------------------------------------

Tárcsáztam Marcus számát.

-Hi!-hallom a hangjából hogy vigyorog.Pedig nem kellene.

-Szia! Marcus gyere ki a házból fontos!!

-Mi lenne olyan fontos?-kérdezte unottan.

-A tesód Martinosról van szó.-a szememet a könnycseppek mardosták.

-Öt perc és ott vagyok!-hadarta el.

Nagyon félek. Mi lesz ha kómába esik?
Jaj Istenem csak azt ne! Marcus mint egy terminátor úgy jött ki a házból.

-A szüleitek?-kérdeztem.

-Nincsenek itthon. Wellnessre mentek. Na mivan Martinus-szal?-kérdezte én meg egy nagyot nyeltem.

-Hát hogy is mondjam? Csókolóztunk és apa észre vette. Elkezdte ütni és Martinus elájult. Elvitte a mentő.-magyaráztam a sztorit.

-Akkor mire várunk még? Menjünk a kórházba!-fogta meg a csuklóm.

-De nem kéne sofőrt hívnod?-néztem rá.

-Nem! Jól tudsz futni?-tette fel a kérdést amire nem számítottam.

-Igen!-válaszoltam egyszerűen.

-Akkor menjünk!

-De Marcus! Gipszben van a lábam. -mutattam a lábamra.

-Akkor taxit hívunk!-hadarta el.

Megjött a taxi és elég hamar beértünk.
Most a folyosón ülünk és várjuk az orvost. Vizsgálják.Az ujjaimat idegesen tördeltem.Marcus ezt észre is vette.

-Hé! A végén még azokat is eltöröd!!!!-csapott enyhén a kezemre.

Szúrósan néztem rá majd az automata felé vetettem tekintetem. Annyira szomjas vagyok! De nincs nálam pénz.

-Kell valami inni vagy enni való?-kérdezte.

-Nem köszi! -hazudtam mert igazából nagyon éhes és szomjas vagyok.

-Látom hogy nézel rá arra az automatára. Feltudnád falni az egész gépet!-kotorászott a zsebében.

Erre csak megvontam a vállam. Marcus felállt és a kezében egy Fanta-val jött vissza. Ideadta én meg kinyitottam és kiittam a tartalmát. Kijött az orvos.

-Hozzá tartozók? -jött a doki.

-Igen az vagyok!-szólt Mac.

-A jó hír annyi hogy csak betörött a feje. Rossz hírrel pedig nem szolgálunk. Holnap mehet is haza ha minden rendben. Bemehetnek.-mondta komoran.

-Köszönjük!-mosolyogtunk rá.

Az ágyon feküdt és egyenletesen szuszogott. Én és Mac mint mindig felkeltettük,mert Mac nem tud mellettem menni neki előttem kell menni mint csengős csikó az anyja előtt. Haj, ez a gyerek!

-Szia!-köszöntünk egyszerre Maccel.

-Hello.-nyöszörgött.

-Hogy vagy?-ültünk le az ágyra.

-A fejem hasít egy kicsit. Semmi bajom sincs.-legyintett

-Tesó,legközelebb ha lesz ilyen védd meg magad!Na meg fogd vissza magad a csajozás terén.-szólta le Mac.

Why me?(M&M ff.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat