😺17.😺

156 13 0
                                    

Otthon:

-Köszönöm a fuvart!-mosolyodtam el.

-Ugyan semmiség, máskor amikor bajban van hívjon! -adta ide a telefon számját a sofőr.

-Köszönöm!

-Én itt leszállok! Viszlát Pedro!-köszönt Johnny

-Na és te merre laksz?

-A másik utca elején. Ott ahol Lara csak az előttük levő házban.

-Értem. Na akkor szia! Köszi szépen!

-Szívesen. Rám mindig számíthatsz! -villantott egy mosolyt és megfordult.

-Várj! Itt van nálam a dzsekid!-kiáltottam utánna.-Ja és jó tudni hogy van kire számítani. -kacsintottam.

-Oh! Köszi szia.

-Szia!

Ha Martinus meglát míg megyek be, akkor nekem annyi.
Beosontam és gondoltam hogy eszek valamit.

-Mit együnk? -kérdeztem magamtól.

Elővettem egy darab banánt és elmentem a nappaliba és elkezdtem nézni az Oroszlánkirályt. Amúgy is rég láttam. És szeretnék visszamenni a gyermekkoromba.

-HAKUNAMATATA MILYEN GYÖNYÖRŰ SZÓ! -énekeltem torkom szakadtából.

-Jó a hangod kicsi Leila!

Hát én ezt nem hiszem el! Most szabadultam meg valamennyire Talyor-tól és most itt van a déli alfa.Még azt sem hagyják hogy az ember nyugodtan egyen banánt!!!!

-Mit akarsz?

-Így kell fogadni egy alfát?

-Olyanokat mint te igen.

-Kössünk egy alkut.

-Mégis mit?

-Kiderül egy fontos dolog és te cserébe megkell valakit ölj.

-Mégis kit?

-Claust meg Elijaht. Fibie meg Rebecca maradhat,de ha van őket is.

Mit képzel ez magáról? Azt hiszi hogy egy alfa attól még nem parancsolhat nekem.

-Többet nem ölök. Jól tudjátok! És meg sem tudnám ölni!!!

-Muszáj lesz kincsem vagy a Gunnarsen gyereknek annyi.Esküszöm az életemre.

-Te még ne fenyegetőzz amíg a drágalátos lányod élete a kezemben van.-villantottam egy ördögi mosolyt.

-Dianának ha valami baja lesz esküszöm ki írtom a falkát!De nem akarod hogy megtudja a barátod hogy valójában egy szörnyeteg vagy!-elkezdett ördögien nevetni.

-Mi lenne az a titok? Megölöm de előbb mond el.

-Okos kislány. Ha megölöd a démonokat csak akkor mondom el a titkot! Ja és még valami! Halottan hozd elém. Jaj és annyit elmondok hogy a múltadról lesz szó.

-Mikorra kell megölni vagy mindegy?

-Na-na. Ha egy hónapon belül nem ölöd meg őket akkor a Gunnarsen gyerek a fejét veszti.

-TE MOCSKOS SZEMÉTLÁDA! -ordítottam.

Elment és én meg vissza ültem a kanapéra.
Most mit csináljak? Nem tudom,de nem is akarom megölni őket. Jaj!! Miért nem lehetek egy normális ember? Minek kell farkas legyek?

-Te ezt komolyan gondoltad? Megakarsz ölni minket?- szólalt meg Claus a hátam mögül.

-Nem! De nem tudom mit tegyek? Meg sem tudnálak ölni.

-Kitalálunk valamit! Csak kell egy hét vagy kettő.

-Ugyan Claus! Ennél az embernél nincs mocskosabb a világon!!

-Ha én mondom akkor valamit kitalálunk! De össze kell szedd az északi falka összes tagját! Minél hamarabb!

-De ugye tudod hogy a falka majdnem szertefoszlott!!!

-Mivan? Mikor történt?

-Hát akkor történt amikor...... Nem emlékszem miért! Semmi nincs meg a múltból csak pár részlet ami tényleg fontos!

-De Leila! Hogy-hogy nem emlékszel? -csodálkozott.

-Nem tudom.

-De te miért nem vagy a kórházban?

-Hát tudod nem akartam ott maradni és nem szeretem a kórházakat!

-Rendben,de többet ne csinálj ilyent! Ami után leveszik a gipszet nekifogunk gyakorolni. A terv fele megvan.

-És mégis mi a terv?

-Először is. Megkeressük az északi alfát. És onnan pedig könnyebb lesz megtalálni a többi farkast.

-Oké. De pár farkas megvan. Ott van Lara,Jacob,Henry,Dave,Lara szülei és az enyémek. Ja és amúgy apu az alfa.

-Ez még kevés! Nem lehet az apád az alfa már megbocsáss mert akkor nem lenne máshol hanem itt lenne és itt egy bázis volna. De láttad már őket átváltozni?

-Nekem apuék azt mondták hogy apu az alfa. Nem,nem láttam őket átváltozni még.

-Akkor lehet hogy nem is farkasok!

-De biztos! 100%!

-Amúgy mikor jönnek haza?

-Nem tudom! Azaz hogy már rég láttuk egymást is! Lassan felnövök nélkülük! Hát amúgy nyár végére kéne itt lenniük. De még Június 26 van!

-Ne aggódj!....... Nekem mennem kell! Ha megvannak a többiek tudod a dolgod! Na szia!

-Szia!

Elment én azzal felmásztam a szobámba és beleestem az ágyba.

J:Johnny
L:Leila

J: Szia! Micsi? ☺

L:Hello,semmi különös itt vagyok az ágyban! Te?

J: Értem. Én itt vagyok a TV előtt és nézek egy filmet.

L:Na és mit nézel? 😆😅

J: Bridget Jones Naplója!

L: Az jó! De valamit kell kérdeznem!

J: Hallgatlak!

L: Mi miért hasonlítunk úgy? Te tiszta önmagam vagy! Ha lehet így mondani!

J: öhm...... Nem tudom! De ezen ne törd az agyad!

L: Rendben! Megyek,mert elalszok és stb....

J: Oké! Szia!

L:Szia!

Behunytam a szemem és elkezdtem gondolkozni az életemen. De megzavartak! MEGINT!

-Megmondtam,hogy ne csinálj semmi hülyeséget! -szólt Martinus.


....................


Na hello tudom,tudom egy napot kestem de bocsassatok meg itt voltak az unokatestveremek!!!!! Kicsit rovidebb reszt hoztam.A kovi resz a jovo szombaton jon ki.....Na ha tetszett akkor tudjatok a dolgotokat!!! Sziasztok!!!!

Why me?(M&M ff.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant