Martinus szemszöge :
Leila hírtelen összeesett. Nem volt időnk reagálni sem,ígyhát a földre esett.Felkaptam a földről és most itt tartom az ölemben. Claus meg Elijah is ide jöttek.
-Lea!!!-futott ide Claus.-Mi lett vele?
-Hírtelen összeesett. -mondta Jacob és közben körbeszaglászott.
-Mutasd egy kicsit!-jött ide Elijah.-Még szép hogy összeesett mivel alig van vére!Mivel a fadarabok ahol futott lehet kihasitották vagy én nem tudom.Ha nem visszük kórházba lehet hogy meghal!-mondta és közben az ingéből kiszakított egy darabot és Lea keze köré csavarta.
Amúgy elég nagy heg van itt ahol vérzik. Ajj és az illata.Mennyei. Baszki Martinus ne gondolj erre!
-Kicsit megkérlek vedd át tőlem Leilát! -adtam oda Claus-nak.
Gondoltam hogy elmegyek megnézni hogy követ-e valaki,mert úgy éreztem hogy valaki itt van.
Elindultam egyenesen előre és közben szaglásztam.
Egy ismeretlen illatot éreztem. Ezt követte egy ág reccsenés. Megfordultam hátha látok valakit. Na szerintetek ki volt ott?-Gunnarsen?
-Taylor?
-Mit keresel te a birtokomon?-indult meg felém.
Jó kis harcnak nézünk elébe.
-Szerinted?-védtem ki az ütését.
-Leila az enyém! Már megmondtam!-lökött meg.
-Régebb óta ismerem mint te,több dolgot tudok róla mint te!-rúgtam hasba.
-Tudom Gunnarsen. Tudom. De akkor is téged csak akkor ismert ami előtt nem történt volna meg a ....-félbe szakítottam. Nem akarom hogy kimondja.
-Tudod hogy nem beszélhetünk róla!-álltunk le a verekedéssel.
-Tudom,de téged csak addig ismert ameddig meg nem történt az a dolog!
-Majd vissza jönnek az emlékei ne félj!
-Ha 6 éven át nem jöttek vissza azok az emlékei akkor nem is fognak.Csak arra emlékszik hogy van egy családja és arra egyáltalán nem emlékszik hogy itt született.Vagy hogy ismer titeket.Jobban mint saját magatokat!
-Megmondták hogy kell egy kis idő. Nagyon sokáig volt komában!
-Jaj hagyd már. Miért akarod hogy vissza jöjjenek?
-Mert szeretem és segíteni akarok neki! De ha szeretnéd akkor te is segítenél.
-Gunnarsen. Neked még nem tűnt fel,hogy Leila nem azért kell mert szeretem vagy valami,hanem.....-tovább nem mondta.
-Hanem?! HANEM?
-Nem kell te azt tudjad! Most pedig takarodjatok a birtokomról, de előbb Leilát kérem vissza!
-Ch! Szeretnéd mi? Annyi hogy Leila már a másik világban van.
-Mégis hol?
ESTÁS LEYENDO
Why me?(M&M ff.)
Hombres LoboRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...