Elmondta Lara hogy ki hol alszik. Egy keveset ettünk mert nem otthon vagyunk és mert nem akarjuk kifosztani a hűtőt. Alig várom a holnapot,bár lehet hogy pár lány ránk fog mászni. Sőt,biztos vagyok benne. De az énekes karrier ezzel jár.
Reggel:
-Keljetek már fel! Elkésünk a suliból !- ordított fel Lara.
Mac már készen volt velem ellentétben. Pár cuccot hoztunk magunkkal és azt felvettük. A hajamat belőttem.
-Indulhatunk!- mondtam.
-Végre! -nevettek.
Vettünk kaját meg ilyeneket. Lara elkísért az igazgatóihoz. Ott elintéztünk minden dolgot. Az osztályt nem figyeltük hogy A vagy B. De én szerintem B.
Már csak mi lehetünk ilyen figyelmetlenek.-Marcus! Ne mind csajozz! Húzd ide azt a szottyatt seggedet! -szóltam le a drága ikremet aki néha kikészít a csajozásával.
-Megyek már! - mondta gúnyosan.
Bementünk az A osztályba de ott senki sincs.
A B osztállyal már szerencsénk volt.-Sziasztok! Jó napot! -köszöntünk kedvesen, es végig néztünk az osztályon.
-Sziasztok! Mutatkozzatok be kérlek! - mondta egy öreg tanar.
-Én Martinus Gunnarsen vagyok és mellettem lévő másolatom pedig Marcus Gunnarsen. Van aki hallott rólunk, van aki...... Leila?- tágult ki a a szemem.
Megláttam Leilát éppen kerek szemekkel bámult minket. Szerintem nem számított ránk.
-Martinus?-suttogta nagyon halkan.
Hirtelen felállt (mármint Leila,ne gondoljatok rosszra/szerk. 😂😂) és kiment az osztályból. Én ledobtam a táskám és rohantam utánna.
-Leila! Gyere vissza azonnal vagy igazolatlant kapsz!! - mondta fenyegetően a tanár.
A folyosón nincs, az udvaron nincs,a lányok mosdójába sincs. Hova tűnt el ilyen hamar?
Marcus jött egy idő után és mondta hogy vissza kéne menni. Vissza kullogtam a tanárnőtől pedig bocsánatot kértem. Leila is lassan vissza jött a kezében pedig egy hamburger volt.
-Ugye nem az órán akarod elfogyasztani? - nézett rá szúrós szemekkel.
-Nem. Hanem a helyemen! Ki olyan retardált hogy egy órán egyen?-feleselt vissza.
-Nekem te nem feleselsz!-mondta a tanár vagyis inkább ordította.
-Vagy hanem?-pofázott vissza.
-Igazolatlan,vagy pedig egyes.- húzódott gonosz vigyorra a szája.
-Nem halok bele egyikbe sem. Tudja mit? Igazolatlan helyett indítsunk két egyessel! Majd kijavítom vagy hanem akkor nem.- nevetett fel.
-Takarodj ki az órámról! - mutatott a tanár az ajtó felé.
-Isten meghallgatta az imám! Megszabadított ettől a némbertől!- tette össze a kezét mind amikor imádkoznak az emberek.
-Hallottam!
-Tudom,direkt úgy akartam. Na de viszlát, jó napot!- kacsintott es bevágta az ajtót.
-Ez a gyerek kikészít! Nem tudom hogy a szülei hogy tudják nevelni?- fogta a fejét a nő .
Leila szemszöge :
Visszajött! Nem hiszem el hogy nem tudok nyugodtan élni! Ez a feleselés a tanárral egy kicsit csúnya volt de kit érdekel? Utálom Ms. Fitz-et. Folyton ordibál,de csak velem és ez különös.
Kimentem az udvarra és leültem egy padra,elkezdtem telefonozni amikor jött egy üzenet.
YOU ARE READING
Why me?(M&M ff.)
WerewolfRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...