Martinus szemszöge:
Egy nap telt el a kis incidens óta. Leilát nem láttam ma a suliban,Lara sem tud róla semmit. De most szüneten felhívjuk.
***Végre vége lett a földrajznak és már egyből mentünk a takarító szertárba telefonálni.
Hármat csengett és már fel is vette.
-Igen?-szólt bele elcsukló hangon.
-Hol vagy? -kérdezte Lara,mi meg végig csendben maradtunk.
-Elszöktem...-mondta halkan.
-Mi?! Azonnal gyere vissza!-folyt le az első könnye Larának. -Milyen bajod van? Mi történt? -hadarta.
-A kibaszott Martinus! Az a bajom!-mondta elcsukló hangon.
-Leila! Ne gyerekeskedj! Gyere vissza és megoldunk mindent! Nem kell őt így kitaszítani! - szipogott.
-UTÁLOM ŐT! UTÁLOM ŐT! ÚGY ÉRZEM HOGY SOHA TÖBBÉ NEM LESZEK BOLDOG ÚJRA! -ordított velünk és közben gondolom sírt.
-De Leila! Ne csináld ezt! Megoldunk mindent!- mondta halkan.
-ÉS EZ MINDEN NAP ROSSZABB ÉS ROSSZABB LESZ! NEM TUDOM ELFELEJTENI ÖRÖKRE........... Ő SOHA NEM MONDTA HOGY VISZLÁT!!!- a vége felé elhalkult majd kinyomott.
-LEILA!!!-kiáltotta Lara.
Letette és mi csak csendben maradtunk. Nem értem mi lehet a baja!
-Milyen baja van velem?-motyogtam.
-Talán az hogy még anno ott hagytad, most meg leállsz a húgával!!- köpte a szavakat elém.
-De...
-Martinus! Ő szeret téged,nagyon! Csak eltitkolja. Szerinted csak úgy kiakadna ha nem szeretne hogy leállsz a saját húgával?! Mert szerintem nem! Most megkeressük és szépen kitalálsz valamit hogy vissza jöjjön. Mert rám nem hallgat.-adta ki a parancsot.
-Mekkora egy barom voltam! Hol keressük?
-Jacob Sartorius házába...
Már rég óránk lenne,de mi megpróbáltunk elszökni, de a portás nem hagyta.
-Hova hova?-állt elénk.
-Bill bácsi legyen szíves engedjen ki mert Leilát megkell mentse Martinus.
-Jó akkor menjen,de csak Martinus!
Megsem hallottam az utolsó mondatot csak rohantam de az a baj hogy nem tudom hova. Huh baszki!
Most hol lakik Jacob? Istenem!
De ha jól emlékszem meg van a telefon száma.
Elővettem a telefonom és tárcsáztam a számát.
-Igen?-szólt bele rekedtes hangon.
-Szia Jacob Martinus vagyok. Mondd azt hogy nálad van Lea.
-Igen,itt van. Te hol vagy?
-Torontó. Te?
-Windsor.
-Mennyi időre van innet? - doboltam a lábammal.
-Legalább két-három óra,kocsival. De ha farkasként jössz egy óra. De a Distroba találkozunk.
-Oké,addig amíg oda nem érek kérlek vigyázz rá és ne mondd el hogy megyek oda.
-Jó,szia!
Nem köszöntem el,mert sietek. Nem változtam át azért hogy fussak egy órát így egy taxit hívtam.
***
Kitett a sofőr oda ahol már Jacob várt.
-Szia!- nyújtottam a kezem és kezet fogtunk.
-Hello! Gyere menjünk hozzánk!
Elindultunk egy irányba amerre ő ment.
Kicsit később egy házhoz értünk.
Bementünk majd levetettem a cipőmet.-Hozok valamit inni,és közbe addig elmondod hogy mi történt,mert Lea folyton sír. -ment el.
-Hát... az történt hogy....
Mindent elmondtam tövéről-hegyére.
-Na jó! Leila szeret téged de mégis így viselkedik veled? Furcsa...-jelentette ki.
-Igen az,de beszélhetnék már vele?-türelmetlenkedtem.
-Persze,menj és viselkedj úgy mint a nagy hős szerelmes!-nevette el magát.
Bemutattam neki majd elmentem abba a szobába ahol éreztem az illatát.
Beléptem a szoba ajtaján és megláttam az ágyon sírt. Észre sem vett.
Gyengéden megérintettem a vállát mire ő ijedten kapta rám a tekintetét.
-Mit a-akarsz?- szipogott.
Ilyenkor a szívem szakad meg. Hogy így látom őt.
-Hozzád jöttem, hogy beszélgessünk. -leültem mellé az ágyra.
-Hagyj! -fordította el a fejét.
-Nem! Leila, hallottam hogy mit beszéltél Larával és sajnálom hogy tönkre tettem az életed, de most ezt próbálom rendbe tenni... Én szeretlek!-fogtam meg a kezét.
-Ja,persze! Akkor miért vagy a húgommal? -mondta gúnyosan és elvette a kezét.
-Fogadás...-vakartam a tarkóm.
-És én is az vagyok,igaz? -nevetett gúnyosan.
-Nem én téged tényleg szeretlek! Leila hidd el! És tudom hogy te is!- néztem mélyen a szemébe.
-Már nem tudok hinni neked.. Te nem szeretsz!-rázta a fejét.
Az állát felemeltem hogy a szemembe nézzen. Láttam hogy zavarba jött ezért egy kicsit elmosolyodtam.
Leila szemszöge :
Vészesen közel hajolt hozzám az orrunk kis híján összeért. Tekintetét nem vette el az enyémtől.
-És ha hagynád hogy szeresselek?- suttogta rekedten a fülembe amitől megborzongtam és jó érzés járta át a testem.
Ha lehetséges akkor Martinus még az eddiginél is közelebb jött, nekem meg a szívem nagyokat dobbant, a pulzusom pedig az egekben járhatott, de azért megpróbáltam kipréselni pár értelmes mondatot magamból.
-A-az na-agyon nehéz le-esz.-nyeltem nagyot.
Martinus tökéletes ajkára egy mosoly húzódott majd megvonta a vállát.
-Leila. Eljönnél velem egy randira?- mondta egy aranyos mosoly kíséretében.
Elakadt a lélegzetem egy pillanatra majd elmosolyodtam.
-I-igen.- válaszoltam neki.
Martinusnak a mosolya az eddiginél is nagyobb volt majd hirtelen átszelte a köztünk levő távolságot. Ajkait lassan érintette az enyémhez majd a kezei lecsúsztak a derekamra,míg én a nyakát karoltam át.
A pillangók felébredtek a hasamba és a térdem elgyengült. Bele mosolyogtam a csókunkba.
Nem értettem hogy miért mondtam neki igent.
Talán azért mert megbabonáz a tekintete.
Talán azért mert elvarázsol az illata.
Vagy talán azért mert szeretem ...
Heló evrivan!
Megvan ez a rész is!
Őszintét bevallva ez a rész a kedvencem,az egész történetből.
Na de én mennék majd holnap rakok ki részt!
YOU ARE READING
Why me?(M&M ff.)
WerewolfRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...