Lementem és Johnny veszekedett valakivel
-----------------------------------------------------------------------Egy idős nővel veszekedett biztos az anyja.Odamentem a falhoz és elkezdtem hallgatózni. Tudom nem szép dolog de na!
-Ő meddig marad?-kérdezte a nő kicsit idegesebb hangon.
-Két-három nap.-nyugtatgatta Johnny.
-Ha valami kiderül én esküszöm....-szakította meg.
-Tudom! De shh! Jó a hallása!-szidta le az anyját.
-Oh. Mi elmentünk!- köszönt el.
Ki lehet az az Ő? Kellett egy kis idő míg leesik! Én vagyok az! Ez azért fura. Dave is beszélt ilyenről,apa is régebb. Remélem kiderül! De hiszen nekem van egy levelem a gyámhivataltól. Pont most kellett haza jöjjenek anyu-ék! Nem baj de most apa miatt nem akarok haza menni. Tudom hogy apa is jogosan borult ki de fájtak a szavai. Régebb is mondott ilyeneket de akkor valahogy nem érdekeltek.
-Leila!-szolított meg.
-Hm?-fordultam hátra.
-Lauren szobájában megfelel aludnod?
-Persze. Kérdezhetek valamit?
-Igen.
-Kiről veszekedtetek anyukáddal?-tettem fel a kérdést amit rég felakartam tenni.
-Nem kell te azt tudjad. És milyen jogon hallgatsz ki másokat.-akadt ki.
-Bocsi de ott voltam az ebédlőben és hallottam mindent.-hazudtam.
-Rendben. Az egyik barátomról volt szó. -Ő is hazudott a szemembe. Na azért ne nézzenek hülyének!
-Ahha értem! -mondtam kicsit gúnyosan.
-Na de Leila. Megnézünk egy filmet?-sóhajtott.-Persze! Mit?
-Tökéletes hang?-kérdezte unottan.
-Nem láttam de oké. -vontam vállat.
-Lehívom Laurent te addig keresd meg a CD-k között. -adta ki az utasítást.
Elkezdtem nézegetni a címeket és megakadt egyen a szemem. Leila Orlando??? Johnny-nak van még egy testvére? Elraktam a CD-t a szoknyámba és tovább keresgéltem a Tökéletes hangot. Végül megkaptam és leültem a kezemben a CD-vel. Lauren és Johnny is lejöttek. Elkezdtük nézni de nem nagyon kötötte le a figyelmem.Mindig Tinus-on járt a fejem.
Elköszöntem a többiektől mert már untam a filmet és felmentem Lauren szobájába. Lara elküldött egy linket Messengeren,megnyitottam. Martinus azt mondja Marcusnak hogy már nem szeret meg hogy amíg együtt voltunk akkor is más lányokkal volt. Ami után megnéztem azt a hülye felvételt elkezdtem sírni. De ez nem csak ilyen könnycseppek hanem zokogtam. Nagyon fájtak a szavak. Megbíztam benne. Erre fel megcsal! Rohadjon meg ott ahol van. Én tudtam hogy nem kellett volna nekem barát. Beraktam a Despacito-t és elkezdtem táncolni rá meg énekelni. Közben a könnyeim folytak le. Hiányzik Tinus ölelése puszija,csókja. Én nem bírom nélküle! Véget kell ennek vessek!
Ami után befejeztem a hátam mögül tapsoltak. Hírtelen megfordultam és megijedtem mert Larán Jacobon és a szüleimen kívül senki se látott táncolni se énekelni.
-Mennyit láttátok?-néztem szúrós szemekkel rájuk.
-Mindent! Nagyon jó a hangod plusz a tánc tudásod is!! Elkéne menj egy meghallgatásra!-ugrált Lauren.-Sokra vinnéd! -és milyen igaza is volt!
-NEM! Szégyenlős vagyok néha. Ti senkinek nem mondtok semmit sem! Értve vagyok?-idegesedtem fel.
-Persze de...-kezdte volna előröl de én megzavartam.
-Semmi de!-néztem rá.
-Rendben! Lauren ki mész egy kicsit a szobából?-kérdezte Johnny.
-Persze.
-Mi történet veled?-ült le az ágyra.
-Hogy érted? -tettettem a hülyét.
-Úgy hogy a tánc közben a könnyeid folytak le az arcodon.-nézett rám.
-Csak úgy sírtam!-találtam ki valamit.
-Leila! Senki sem sír csak úgy! Mi lett?-fogta meg a kezem.
-Martinus!-elkezdtem megint sírni.
Johnny megölelt de ez még mindig kevés volt nekem. Nekem most Martinus kell.
-Mit csinált veled az a féreg?-hallottam a hangjából a dühöt.
Megmutattam a felvételt. Johnny szó nélkül elment. Magzat pózban feküdtem le az ágyba és egy párnát magamhoz szorítva gondolkoztam azon hogy mi rosszat tettem?
Johnny szemszöge :
Az a féreg a húgomat csalta és hazudott egyenest a szemébe! Nagyon felb*szta az idegem. Egyből rohantam a kórházba mert ott van.
Mikir beértem "berúgtam" az ajtót és készültem volna ordítozni de nem volt ott.-Akkor otthon vagy te szemétláda! -gondoltam magamban.
Mivel a pulzusom az egekben van átváltoztam farkassá. A házak tetején ugráltam. Ott voltam Leila házuk tetején és innen pont belehet látni a Gunnarsen családhoz. Martinus telefonozik mint mindig.
Vissza változtam és bementem a házba mert csak Martinus van otthon.
Na most rúgtam be az ajtót. Martinus nagyot nézett és tovább telefonozott. Elvettem tőle majd kidobtam az ablakon.-Hé! Veszel újat! Muszáj volt ezt? Amúgy is mit keresel itt?-hisztizett.
Komolyan ez a buzis srác kiakaszt!
-Ezelött pár nappal mit mondtál? Megvédnéd és sosem bántanád Leilát?
-Igen és? -vont vállat.
-Mi az hogy és? -akadtam ki.-Leila látott egy felvételt ahol azt mondod hogy megcsalod és már nem szereted!
-Akkor nem kell elmondjam! Meg vagyok könnyebbülve! -sóhajtott egy nagyot.
-MIVAN?-ordítoztam.
-Igen! De már nem az én dolgom hogy mi van vele. Az apja miatt kerültem kórházba! Mostmár az sem érdekel ha meghal!-állt fel.
Amikor meghallottam az utolsó mondatát lekevertem neki egy nagyot. Az orra elkezdett vérezni de jól van úgy! Haza megyek inkább mert nem lenne annak jó vége ha itt maradnák!
Leila szemszöge :
Ami után Johnny elment,Lauren szólt hogy elmegy a boltba. Mivel senki sincs itthon ezért gondoltam berakom azt a bizonyos CD-t is.
Én voltam benne Johnny-val meg a családjával!
Ezek után.............
Na hello! Azt hittétek hogy nem rakok ki ma este részt! Nagyon örülök a 2k-nak! Köszönöm nektek és remélem tetszik az új rész! Ha igen akkor a dogotokat tudjátok! Hagylak csicsikálni titeket! Sziasztok!!!
😍😍😍
ESTÁS LEYENDO
Why me?(M&M ff.)
Hombres LoboRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...