2s.6e.

84 1 0
                                    

-Szia!-köszöntünk neki.

-Hogy megszaporodtatok!-nevetett fel édesen. -Igazából én csak rád gondoltam Lara de nem baj hogy jötettek legalább nem fogunk unatkozni.-mosolygott és összekulcsolta a kezét Larával.

- Na lecseréltek! -sértődött meg Mac.-Gyere Tinus!-fogta meg a kezem.

Én elkezdtem húzódni tőle de Marcus jött utánam mint egy rajongó. Már futottunk egymás után de aztán kézen fogva mentünk mi is. De milyen hülyének nézettünk ki!
A rajongóról jut eszembe! Hogy hogy nincs egy sem?

***

Kiválasztottunk egy filmet majd bementünk a terembe.

Valahogy nagyon rosszul érzem magam, az hogy Leila ennyire eltaszít magától nagyon fáj...

A film közepe felé láttam hogy Leila engem néz. Oda néztem de hírtelen elkapta a fejét. Kis sunyi!

10 percig néztem őt és láttam hogy kipirosodott. Még hogy nem szeret!

Levettem róla a tekintetem,mert elaludt. Annyira ártatlan. Ha nem lenne makacs már rég az enyém lenne.

***

Ami után vége lett a filmnek elmentünk McDonaldsba. Vagyis próbáltunk,de azok a rajongók nem hagyták. Folyton akkor jönnek amikor nem kellene. Félre értés ne essék, imádjuk a fanokat de nem most. Leila és Lara csak hátul álltak. Látszott rajtuk hogy egy kicsit féltékenyek.

Larára néztem aki sírva rohant el,majd Macre,aki egy fannal csókolózott. Hogy lehet ekkora mocsok?  El lökdöstem magamtól a lányokat és oda mentem Leilához.

-Merre ment?- mondtam idegesen.

-Nem tudom,de ilyenkor képes akármire.- gyűltek könnyek a szemébe és megfogta a fejét.

-Ne félj nem lesz semmi...- húztam magamhoz.

Különös de most nem ellenkezett. Hallottam hogy elkezdett szipogni.

-Na gyere ne itasd az egereket!- fogtam meg a kezét és húztam magam után.

A fanok elvannak Marcussal. Utánam akartak jönni de Marcus visszatartotta... Hogy nem veszi észre hogy nincs itt Lara?

-Torontó hatalmas! Amíg megkapjuk!- sóhajtott nagyot.

-Megfogjuk kapni, ne aggódj! Te! Az nem ő? - mutattam egy lány felé aki éppen ment a sín felé.

-Az ő! És jön a vonat!!- rohant Lara felé.

Olyan gyorsan oda futott és vissza rántotta hogy a nem bírta felfogni az agyam.

Lara szörnyű állapotban van...

Lara szemszöge:

Marcus egy lánnyal csókolózott...

Na jó ez kész!

Elrohantam onnat sírva. Aki az utamba került arrébb löktem. Olyan érzésem volt mintha össze tépték volna a szívem.

Csak azon járt az eszem hogy hogyan vessek ennek véget.

Futottam és futottam. Az akit a legjobban szerettem össze törte a szívem. Én megbíztam benne de ő ezt tette velem... Én csak őt szerettem de neki más kell. Most olyan mintha egy kést forgattak volna meg a szívembe.

Nem tudom hogy hogyan de eljutottam a vasút állomásig.

Lassan lépkedtem a sínekhez. Nem tudom hogyan nézhettem ki, mert mindenki megbámult.

Kicsit gyorsabban mentem a sínhez és láttam a távolban a vonatot jönni.

Egy utolsót gondoltam hogy megtegyem de valaki vissza rántott.

Megfordultam és Leila kétségbeesett fejét láttam.

-Mit csinálsz? - kérdezte idegesen.

-Meghalni... Nem akarok ezen a rohadt világon maradni!!- rogytam össze és síró görcsöt kaptam.

Leila leült mellém és megölelt szorosan és nyugtató szavakat mondott.  Én még szorosabban öleltem vissza.

Martinus nézett maga elé mint aki idegbajos, de hírtelen felkapta a fejét és valamit súgott Leilának majd elrohant.

-M-Mit mon-mondott?- remegtem.

-Kicsinálja azt a barmot!- szorította ökölbe a kezét.

-Mi?De ők megölik egymást! -álltam fel hírtelen.

Rohanni kezdtem Tinus után mert farkasok,és ha Tinus bevadul Macnek annyi..

Leila szorosan jött mögöttem. Szegény nem érti hogy miért félek ennyire.

Martinus szemszöge :

Az egoista ikremet egyszer megölöm.

Futottam vissza a McDonaldshoz. Remélem ott lesz.

Hát jól reméltem...
A rajongók sehol sem voltak aminek iszonyatosan örülök.
Odafutottam Machez aki csak vigyorgott.

-Na végre hogy elő kerültetek. Hol van Lara meg Leila?-  mosolygott mintha semmi nem történt volna.

-Lara látta hogy csókolózol egy fannal és elrohant,majdnem öngyilkos lett,de Leila nem hagyta.- néztem rá szúrós tekintettel.

-Mi a? Hol van?- kereste a tekintetével Larát.

-Te ne keresd őt!-szólalt meg mögülem egy ismerős hang.

Leila lépett mellém.

-Szinte meghalt miattad! Többet ne szólj hozzá,ne beszélj vele! Hagyd békén ne keresd! Tönkre tetted az életét!- emelte feljebb a hangját.

-De nem! Nem én kaptam le a csajt,a csaj csókolt meg! Nem tudom láttátok -e,de el löktem magamtól és ordibálni kezdtem vele. Légyszíves hadd magyarázzam meg!-könyörgött neki Mac.

Leila felsóhajtott és bólintott és a fejével arra bökött ahol van Lara.

Mac eszeveszetten futott Lara irányába.
Mi csak a távolból néztük őket. Lara hírtelen felugrott Marcus ölébe és hosszasan megcsókolta.

Ránéztem Leilára aki kicsit megkönnyebbült lett.

-Nem is tudom hogy mi lett volna ha Marcus nem hozza rendbe a dolgot. Lara biztos magába zuhant volna.-sétált előre.

-Marcus dettó.Szerencse mind a kettő szereti egymást,és soha nem tudják elhagyni egymást. - mentem utánna közben magyaráztam. -Leila! -fogtam meg a csuklóját és szembe fordítottam magammal.

-I-igen?-jött zavarba.

Köztünk csak pár centi távolság volt. Az arca tiszta vörös. Az a gyönyörű vakító kék szemei elvarázsoltak egy másik világba. Az illatát mélyen beszívtam.

-Miért taszítasz el magadtól? - kerestem a tekintetét.

Az cipője orrát pásztázta, de én az állánál fogva felemeltem a fejét hogy a szemembe nézzen.
A szemébe könnyek gyűltek.

-É-én... hagyjuk!- tépte ki magát a szorításomból.

Sietősen elrohant. Már csak a lány távolodó alakját láttam. Nem láttam értelmet benne hogy utánna menjek,úgyis csak elrohanna.

Háááájj gáááááájz! Háv ár jú tudééj??

Na de komolyra fordítva a szót. Szerintem ti ezeket a részeket később fogjátok megkapni,mint amikor megírtam.
Egy kicsit a vége felé lett izgalmas a sztori,de próbálok nem unalmas részeket hozni.
Vajon Lea és Tinus össze jönnek? És mi volt Leilával hisz azt fogadt hogy nem fog tudomást venni Tinusrol.

Gyerekek láttam ma Instan Marcus és Martinus egyik bejegyzését.... Ahw annyira előtört a fan görcs.
Akik követik őket Instan biztos látták de én megmutatom!!

Na de jöjjön a következő rész! 🔜🔜🔜🔜

Why me?(M&M ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang