2s.8e.

92 8 2
                                    

Ma megyek Martinusval egy találkára amiben benne lesz Lara,Marcus,Victor Johnny és egy lány. Igazából nem lesz semmi nagy dolog esetleg sétálunk a parkba meg be ülünk egy-két helyre.

***

Rohantam le a szobámból mert Lara jön át,készülődni. Hát még van a találkáig kemény 5 óra, de magunkat ismerve még az is kevés. Johnny már rég kész van... annyira jó újra boldognak látni.

-Szia!-puszilt meg.

-Hi!-vigyorogtam mind a vadalma.

-Leila! Te ki vagy pirulva.- vigyorgott minden tudóan.

-Mi?! Nem hiszem el! Annyira izgulok,nem gondoltam ezt az egészet át! Én nem fogok tudni a szemébe nézni! Olyan szinten izgulok meg zavarban vagyok a közelében! - hadartam mindent el egy szuszra.

-Figyelj! Ha látod hogy ott van menj hozzá és öleld meg! Ha ő nem jön. - magyarázott közben levetette a cipőjét.

-Persze! Oda állítok és én a lány először fogom megölelni?-akadtam ki.

-Ha ő nem lép akkor te kell.-nézett szúrós szemekkel.-Figyelj, amikor megöleled gondolj arra mintha engem vagy valaki barátnődet öleled meg! Én is így öleltem meg legelőször Marcust.

-Jó,megpróbálom.-adtam be a derekam.

-Na ezt már szeretem!-tapsolt egyet.

-De gyere menjünk mert,nem fogunk tudni készülődni.- húztam magam után.

Felmentünk a szobámba és Lara szégyenlősen nézett rám. Tudtam hogy nincs itt olyan ruhája ami most kéne és kellene adni egyet neki. Kinyitottam a gardrób ajtót és egyből egy hatalmas mosoly kerekedett az arcára.

***

Mindegyikünk kiválasztotta a ruháját ami kb úgy 2 óra volt
Ami után meglettünk ezzel,elővettük a sminkeket.
Larának egy tavaszi sminket készítettünk el. Nekem pedig egy füstöset.
A hajunkat kivasaltuk.
Fújtunk egy keveset a kedvenc parfümömből és indultunk is le a lépcsőn.

Amikor leértünk az előszobába Marcus hívott.

-Szia!- mondtam vidáman.

-Szia! Azt szeretném kérdezni hogy hamarabb nem tudnánk indulni?- kérdezte kicsit félve.

-De persze. Amúgy is van még nyolcig két óra s addig szét unnánk magunkat. -kacsintottam de nem értettem miért mert úgy sem láthatja.

-Okés szia!

Elvettem a ház kulcsot és bezártam az ajtót. Johnny mellettünk jött vigyorogva.

-Mit vigyorogsz?- néztem rá felhúzott szemöldökkel.

-Boldog vagyok!- sóhajtott és ment tovább.

Én megrántottam a vállam és mentem utánuk.
Már görcsbe rándult a hasam a gondolattól hogy vajon mi lesz...
Érzem hogy az arcom tűz vörös. A pulzusom egyre megy feljebb...

Huh Leila nyugi! Nem lesz semmi! Légy laza és erős.

***
Oda értünk a parkhoz és már ott voltak a fiúk és Johnny barátnője.

Larát megölelte Marcus és Johnny pedig a barátnőjét. Martinus nem ölelt meg se semmi...

Kicsit rosszul esett de megpróbáltam színlelni. Még van egy óra az indulásig. Lara elfutott egy irányba otthagyva minket.

Marcus elhívta Martinust és vele ment Johnny...
Már tudtam hogy ennek rossz vége lesz.

Nem hallottam mit beszélnek így csak lehajtottam a fejem.

Why me?(M&M ff.)Where stories live. Discover now