Lassan haza mentem.Elakartam aludni de nem ment.Azt éreztem hogy valaki figyel.De nem volt ott senki.Kopogtattak és kiosontam az erkélyre.Az erkélyről kinéztem és egy ismerős alak volt ott de nem csak ez.Diana valakivel csókolózott.Úgy döntöttem hogy kinyitom.Bár anyu azt szokta mondogatni hogy ne nyissam ki senkinek se....
Kinéztem a kukucskálón és Martinus volt ott.-Szia!
-Szia!-mondtam flegmán.
-Milyen bajod van velem?-értetlenkedett.
-Az hogy nem akarom hogy nagyot koppanj.
-Miért koppanék nagyot??
-Ott amiatt.-böktem egy irányba a fejemmel
-Mi a......-döbbent le.-DIANA!!!!!
-Martinus te meg miért?Miért vagy ennél a fruskánál?
-Ezt én is kérdezhetném tőled.
-Már meguntalak.Tudod elegem van már a sok romantikából!Nekem más is kell.
-Rendben szakítok!De ne keress többet és most itt tanuk is vannak.Megfogadom hogy soha többet nem fogok veled járni!
Majd elviharzott és én meg utánna mentem.
-Martinus várj már!-nyúltam a keze után.
-Hagyj!!-emelte fel a kezét és ezzel együtt pofon is vágott.
Meleget éreztem az arcomon.Azok könycseppek voltak.
Haza rohantam.Bevágtam magam mögött az ajtót és lerogytam.
Komolyan ezért megütött??Jó megértem hogy ideges volt.
Mindegy nem szabad sírnom...-Halo?Szia Lea!!-hívott fel Lara.
-Igen mondjad.-szipogtam..
-Mi történt??
-Egy szomorú filmet néztem.-probálkoztam hátha beveszi
-Jaa!-bevette.-Vedd fel a gyűrűdet mert ma telihold.
-Kösz hogy hívtál!
-Nem zavarlak tovább.Szia!
-Szia!
Befeküdtem a pihe-puha ágyamba és elaludtam.
🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧🚧
Reggel:
-Kezdődhet az új nap.-sóhajtottam.
Felvettem egy szoknyát és egy atlétát amit betűrtem a szoknyába.
A hajam egy laza kontyba kötöttem fel. Lementem a konyhába majd elvettem az almámat és a teát amit először beletöltöttem egy kulacsba.
Az utam a suli felé vezetett.Beértem és a szekrényemhez csoszogtam.Kivettem a matek cuccaimat majd besétáltam a terembe.Hátra mentem a helyemre ahol leültem.
Lassan mindenki becsődűlt a terembe.-Jó napot!
-Sziasztok!Holnap pár ember jön ide akik felmérik zene órán a hangotokat elmondják a véleményüket.
-De most fogjunk neki a gyakorlásnak mert még van egy és fél hét a nyári szünetig.Majd pénteken megírjátok a TZ-t.-vigyorgott gúnyosan.
Komolyan élvezi hogy kínozhat???
Az egész órát agyon untam.Lara ma nem jött suliba mert nem kapta meg a gyűrűjét.Amúgy ez a gyűrű arra való hogy megprobálja visszatartani a farkas erőt ami nem mindig sikerűl.
YOU ARE READING
Why me?(M&M ff.)
WerewolfRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...