FONTOS!!!
Elfelejtettem Jacob Sartorius-t a szereplokhöz írni.A további részekben fontos lesz.Leának az uncsija.Éjjel nem könnyű gondolkodni.Jó olvasást!!!!!!!-Gyertek be!Gyerek ma lesz két új osztálytársatok.Fogadjátok szeretettel.
Martinus szemszöge:
Az oszi bejelentette hogy lesz két új osztársunk.Azt mondjak hogy lányok. Biztos ilyen rinyagépek mint a többi.
Bejött két szép làny.A szőke hajún megakadt a szemem.Nagyon szép és jó illata van.Mire gondolsz Martinus?-Friss hús.-nevetett Marcus.
-Hallgass már te ökör.Engem érdekel hogy kik azok.
Lea szemszöge:
Bementünk és a szemem végig futott az emberkéken de megakadt 2 srácon akik ugyan úgy néztek ki.Biztos hogy azok a Marcus és Martinus-ék.
Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy Lara csettintget a szemem előtt.-Igen!....Vagy mi?
-Jhaj!-csapott a homlokára.-Azt kérték hogy mutatkozzunk be.Akkor kezdem én.
Lara Johnson vagyok,14 éves. Eddig a szüleimmel éltem Los Angeles-be meg a bátyámmal.Amit szeretek:kaja,rajzolás és hangszeren játszani.Ennyi lenne.Te jössz.Adta át a szót nekem.-Én?Oké.Leila Peterson vagyok de a legtöbben Leának hívnak.Utálom ha Leilána hívnak. Én is a szüleimmel éltem meg a bátyámmal Los Angelesbe.Amit szeretek:kaja,sport,énekelni meg gitározni.Ennyi.
-Rendben!Üljetek a két iker elé.
A szemeim elkerekedtek és lehajtott fejjel kullogtam a padhoz.Lehuppantam az ablak felőli helyre.
-Héj Lara!Ezek nem azok a Marcus és Martinus-ék? -súgtam oda.
-De most kuss mert mindenki minket kukkol.-hallgatott el.
És ahogy végig néztem az osztályon tényleg mindenki minket kukkolt.Kicsit zavarba voltam.
-Gyerekek most el kell menjek.Lyukas óra legyetek jók,mert úgy is megtudom hogy hangoskodtatok vagy nem.
Majd kiment és mindenki körénk gyűlt.Elkezdtek kerdezgetni csomó dolgot kivéve az ikrek mi meg azt se tudtuk hogy hova figyeljünk.
Megfogott egy kéz és kihúzott a teremből.-Köszi!Ha tovább bent kellett volna maradnunk.Huh.Én Lara vagyok és ő meg Lea.
-Tudom és semmiség.Én Mira Nelson vagyok.Örűltem.
-Majd bemutatod a sulit?-pislogtam kedvesen.
-Igen.Akkor a szüneten.Hello!
-Szia!
Nagyon kedves csajszi.
Kicsengettek és Mira már futott hozzánk.-Na pá!Sajnos sokáig nem fogok tudni magyarázni mert a barátnőmnek kell segítsek.Bocsi!
-Nem baj.Akkor kezdjük.-mondtuk egyszerre Larával és lepacsiztunk.
-Jó!Hát akkor azt tudjátok hogy hol vannak a termek?
-Félig.
-Azt most nem magyarázom el mert megtanuljátok.Kezdem az emberekkel.Vannak a suli díváji.Diana,Perrie és Beatrice. Velük nagyon szépen kell viselkedni mert hanem megkeserítik az életedet.Én csak tudom. Diana Martinus-al jár. Ők az álom pár a suliban.Van Leo és Charlie. Ők énekes mint Marcus meg Tinus.
-Tudjuk Leo meg Charlie már lassan 13 éve legjobb fiú barátaink.
-Ohh....
***
Nagyon ismerős nekem ez a Diana név.Biztos nem az a Diana.Vagy még is??
Odamentünk ahhoz az asztalhoz ahol űltek Leo-ék.Mi a?....-Sziasztok!Szia Diana!-próbáltam kedves lenni de nem ment.Ilyen hárpiával sose fog menni.
-Ohh kit látnak a szemeim.A kicsi Leila.Az apukádat visszafogadták?Te kis ribi.
-Na elég!-állt fel az asztaltól Leo.-Ha mégegyszer ribinek nevezed megnyírlak.-kezdett el ordibálni.
-Valaki szerelmes a kicsi Leába.Te most komolyan egy lúzerbe vagy szerelmes.
-Nem vagyok szerelmes belé.Csak megvédem mert a barátom nem úgy mint te!
-Inkább mi megyünk.Sziasztok!-húztam magammal Larát.
-Én nem megyek sehova!Itt akarok maradni az ikrekkel meg Leoékkal.Bocsi de ilyen esély nem mindig adódik.
-Nem baj.Menj csak.
Hát egyedűl maradtam.Tök jó.Bedugtam a fülembe a fűlhallgatót és beraktam a "Magcon című listát.
Imádom Shawn-t meg Cameron-t.Szeretnék vagyis minden álmom hogy velük találkozzak.Jacob az uncsim és egyben a "tesóm" mindjárt jön hozzánk és akkor megkérem hogy mutasson be nekik...
Visszatérve hogy Jacob a "tesóm".Úgy tekintek rá mintha az édes testvérem lenne.Ha bűntudatom volt vagy szomorú voltam akkor mindig ott volt nekem amikor Dave elutazott. Megbíztam benne,mindig támogatott.
Egyszer azt hittem hogy meghal.Miattam.Kb.olyan 10 évesek lehettünk.
Egyik nap elmentünk az erdőbe.Jacob is farkas és azt hiszem hogy Cameron meg Shawn is az.Bár lehet nem jól tudom.
Futottunk,nevettünk.Akkoriban még nem tudtam hogy kinek hol van a határ.Átfutottunk a Keleti falka területére. 4-5 nagy ember kezdett közeledni felénk.Jacob mondta hogy maradjak a háta mögött vagy fussak el.Én egyiket sem tettem. Szembeszálltam én is.
-'Ne mozdulj vagy meghal a kis baratod'-mutatott egy pisztollyal a kezében Jacob felé.
Akkor nagyon megilyedtem és az egyik ember megbotlott és meglökte a kezéy annak az embernek aki fogta a pisztolyt.Az ember reflexből meghúzta a ravaszt és a golyó repűlt Jacob felé.Mígnem elèrte a karját.A szemeim elkerekedtek és sírva futottam hozzá.
-Jacob?!Nyisd ki a szemed!HALLOD??-zokogtam.
Felálltam és amikor láttam hogy ezek nem farkasok csak valami emberek nagyon ideges lettem.Feldühített az hogy meghal Jacob.Átváltoztam farkassá de akkor nem sárga volt a szemem hanem vér piros.Nem tudom hogy hogyan.És sajnos nem tudom megkülöníteni az embert a vérfarkastól.Ezt se tudom hogy hogyan lehetséges.
Az erőm uralkodott felettem és megőltem azt a 4 vagy 5 embert.
Amiután megtudtam hogy milyen őlni vagy milyen a vér íze azután folyton ezt az érzést akartam.Jacobot bevittük a korházba.
Depresszióssá váltam.
Majd 1 év után sikerűlt leszoknom az ölésről Jacobnak meg Leo meg Charlie és Larának köszönhetően.Elgondolkodtam,de nagyon.Egy kéz megfogja a vállamat.....
Ahoy emberiség!
Tudom,tudom nem hoztam részt.Sajnálom de a telóm szarakodik és a wifi is megszakadt így adatkapcsolattal kell működjek ami mindjárt elfogy és ennyi.
Megígérem hogy minden 2. héten lesz egy-két rész.Az a rossz hogy a wifi-t nem csinálják meg vsak 1 vagy 2 hónap múlva.Sajnálom.Lehet kövelni meg nyilazni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Why me?(M&M ff.)
Manusia SerigalaRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...