Már egy hete hogy nem szólunk egymáshoz a húgommal. Mintha a család többi tagja is kerülne.
Az erőmet fejlesztettem aminek iszonyatosan örülök.
Minden nap gyakorlunk Claus-val.Nagyon komolyan veszi és ezért néhány helyen zúzódásaim vannak.
***
-Leila!- szólított anyu idegesen.
Istenem! Vajon mit akarhat? Szerintem lefog cseszni vagy valami ilyesmi! Utálom ha ilyen hang nemmel szólít.
Lassan lesétáltam és a konyha felé vettem az irányt.
-Te még mindig nem vagy kész? Rég a suliban kellene lenned!- nézett szúrós szemekkel, és a kezében levő kanállal hadonászott.
-Ma gyereknap!- ásítottam és a kezembe vettem a kávémat.
-Mit csinálsz?- vette el a kezemből a poharat.
-Megiszom a reggeli kávémat? -vontam fel a szemöldököm.
-Mi az hogy a reggeli kávémat? Te még kicsi vagy ehhez! - szidta le a fejem.
-Ó ha tudnád hogy minden nap megiszok egy pohárral. -motyogtam közben lehajtottam a fejem az asztalra.
-Minden nap??? - akadt ki mégjobban. -Apa gyere most ide!!!! - hívta ide apát.
-Mi van?- mondta apa nyugodtan.
- A lányod minden nap megiszik egy pohár kávét!- dobolt idegesen a lábával.
Szerencse apa az ilyeneket fel sem veszi. Ő laza és mindig segít de anya.... kész katasztrófa.
-S akkor mi van? Nem árt neki!- vonta a vállát.
Anya kiment mi meg apával pacsiztunk.
Felmentem a szobámba és kiválasztottam a ruháimat:
Tárcsáztam Lara számát mert gondoltam elmehetnénk valahova.
****
-Szia! - köszöntek egyszerre hárman.
-Hogy meg szaporodtatok!- nevettem el magam.- Igazából én csak rád gondoltam Lara de nem baj hogy itt vannak nem fogunk legalább unatkozni!- majd kézen fogva mentünk Larával a fiúk előtt.
-Na lecseréltek! -forgatta a szemét Mac mire mi csak hangos nevetésben törtünk ki.-Gyere Tinus! -fogta meg a kezét Mac és úgy jöttek.
Azt tervezem hogy elmegyünk moziba majd utánna egy gyors kajáldába... Martinus-ról tudomást sem fogok venni a nap folyamán. Vagyis próbálok.
***
Egy horror filmet választottunk a neve Menedék....
-Tetszik a neve!-tapsikoltam.
Lara csak megrázta a fejét ami azt jelentette hogy nem nézzük meg.
-Légyszi! A légynek is van szíve ezért nem csíp! - néztem rá könyörgő szemekkel,és Mac is követte a példámat.
-Jól van na!- sóhajtott,mire én a nyakába ugrottam mosolyogva.***
Undorító egy film... Miért kellett ezt választani? Ha haza megyek legalább 20 Én Kicsi Pónim részt fogok megnézni. Lara szorosan bújt Mac mellé. Nekem nem volt kihez bújni és Martinusnak sem. De az is biztos hogy nem fogok hozzá bújni. Lassan végignéztem az embereken. Mindenki izgult hogy kik fogják túlélni és kik nem. Martinuson megakadt a szemem.Annyira tökéletes volt, ezt a pillanatot minden nap megélném. Miket beszélek? Annyira nyugodt volt,egyenletesen szuszogott mintha aludna. Az arca furcsa volt... Virított róla a szomorúság. Felém nézett én meg elkaptam a tekintetem,hogy ne találkozzon az enyémmel. Éreztem míg figyelt hogy pír szökik az arcomra.
Valami leírhatatlan érzés kerített hatalmába... Mintha valami belülről össze akarna nyomni. És ez egyre nagyobbodott míg le nem vette a tekintetét rólam.
A film többi részét elaludtam,Lara keltett fel hogy mennünk kéne.
Furcsa egy álmom volt... egy fehér farkas volt benne és folyton követett és amikor átváltozott volna emberré akkor felköltött Lara.
-Most hova?-nézett rám Martinus kíváncsi fejjel.
-McDonalds...- motyogtam.
Pityegett kettőt a telefonom ami azt jelentette hogy üzenet jött.
Ismeretlen: Hamarosan érted megyek.
Én : Ki vagy?
Ismeretlen: Majd megtudod. De még csak két nap és ott vagyok.
Ki a f*sz lehet?
Biztos megint valami zaklató, de elég ijesztően írta le.-Leila! - integetett a kezével Lara.
A fiúkat egy hatalmas lány tömeg vette körül. Mit is mondjak kicsit rosszul esett és ahogy látom Larának sem könnyű. Mit is gondoltam? Azt hogy nem fogják észrevenni őket?
Amíg a gondolataimba merengtem Lara sírva elfutott.
Odanéztem a fiúkra és láttam hogy Mac csókolózik egy lánnyal. Tinus észre vette hogy nincs itt Lara és átvágta magát a lány tömegen és idejött hozzám.Martinus szemszöge:
Szereztünk magunknak Hotel szobákat és ott fogunk lakni egy jó ideig.
Lara és Marcus össze jöttek.Én csak fogadásból jöttem össze Laurennel. Egy hét és szakítok vele. Vagy lehet inkább most... mivel vele beszélgetek.
-Na és akkor hova megyünk holnap?- kérdezte kíváncsian, miközben megfogta a kezem.
-Meglássuk. -vontam a vállam.
Hírtelen valami ajtó csapódás hallatszott.
Leila rontott be a szobába és kézen ragadta Laurent.
- Lauren! Beszélnünk kell!-rángatta ki a szobából.
-Eressz el! - ellenkezett kisebb-nagyobb sikerrel.
-Nem foglak mivel a nővéred vagyok és tudtommal én vagyok az idősebb úgyhogy azt csinálod amit mondok. - kiabált vele Leila.
-Most milyen bajod van?-nézett szomorúan a szemébe.
-Az hogy mi a f*szért kell egy Gunnarsen gyerekkel járnod!! És mivel a nővéred vagyok megtiltom hogy vele járj! - szorított jobban a kezére.
-Nem vagy a nővérem! Utállak! Hagyj! Ne érj hozzám! Már értem hogy anya és apa miért hagyott ott téged! Senki sem tud téged szeretni,egy utolsó paraszt vagy! Nem tudod elfogadni hogy már nem téged szeretnek és féltékeny vagy másra!! Utállak és takarodj a családomtól!! Bárcsak meg se születtél volna!!- ordított vele zokogva és közben hátrált.
Én csak csendben figyeltem mi fog történni.
Leila kirontott a szobából és Lauren sírva rogyott a földre.Ilyenkor mit kell csinálni?
Odamentem hozzá és megöleltem és közben nyugtató szavakat mondtam.
Vajon mi volt ez a kirohanás? Vajon féltékeny lenne?
Egy héttel később :
Unom az életem. Lauren untat. Múltkor is azért akadt ki mert nem küldtem szívet az üzenethez. Még egy-két napot várok míg szakítok vele.
-Tinus húzd le azt a két csomag szivar segged és gyere menjünk mozizni!- szólt fel Mac.
-Nem megyek!- mondtam.
-Jön Leila is!- kiáltotta fel.
-Megyek! -ugrottam ki az ágyból.
Felkaptam valamit magamra, be állítottam a hajam, be parfümöztem magam,és elindultunk.
Először elmentünk Larához,majd a parkba...
Sziasztok! Ezt a részt itt hagyom abba,de ma jön a folytatás. Úgy gondoltam most legalább 4-5 részt fogok kirakni.
Remélem tetszett és hogy jól telik a nyaratok.
Ha akarjátok írjatok le hogy ki hova megy nyaralni.
Sziasztok!
YOU ARE READING
Why me?(M&M ff.)
WerewolfRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...