-Bízz bennem!
-Oké!
A kezét oda rakta a szememhez hogy még véletlenűl se tudjak lesni.Sétáltunk egy olyan jó fél órát és közben megbotlottam amíg ő ezen egyet-egyet nevetett.A kis piszok!
Martinus szemszöge:
Lea csomószor megbotlott.Elakartam vinni arra a helyre ahol mindig megnyugodok.Majd utána bemutatni a családnak.
-Most elveszem a kezem.Ne ijedj meg.Ezen át kell menjünk!A város alatt az alagutaknál lehet eljutni arra a helyre.
-Martinus?H-hova v-viszel?-dadogta félénken.
-Jhaj nyugi nen vagyok ember rabló!!-nevettem.
-Akkor megnyugodtam!-sóhajtott és nevetett.Annyira szépek az a mosoly!MÁR MEGINT ERRE GONDOLSZ AGY????
-Miért?Azt gondoltad hogy az vagyok?-szörnyülködtem.
-Igen.
-Na akkor én megyek elől te meg jössz mögöttem mert nagyon szűk a járat.Jó?
-Ühüm!
Megfogtam a kezét és vezettem.Jó hogy még látok a sötétben
Lea szemszöge :
Megfogta a kezem és én elpirultam.Szerencse hogy látok a sötétben.Egy 14 perc múlva megérkeztünk.És igen mértem az időt.
Wooowww!!!!Eszméletlenűl szép ez az hely.
-Ez csodás!!!-Éhes vagy?
-Igen!!!
-Akkor jó.Gyere!-és elhúzott valamilyen indákat és egy asztal volt ott meg tele kajával.A kaja mellé társult egy Border Collie kutya is!
-Áhh!!-raktam oda a kezem az arcomhoz hogy ne legyen teljesen nyálas de már mindegy.
-Ő itt Lucky! Szereti az embereket!
-Azt látom!És nagyon aranyos!!A te kutyád?
-Az lenne ha apa engedné csak nem engedi!!!!
-Jaa!Mióta van itt?
-Egy éve kb... egy esős napon találtam rá kölyök ként.Ott volt a kukában.Épp vittem ki a szemetet és megláttam majd bevittem,megfűrdettem és enni adtam.Erről nem tudott senki és nem mondhattam el mert apa nem szereti őket!Majd apa megtudta és elvitette a sinteresekkel én meg utána mentem és elhoztam ide!Ennyi az ő sztorija.
-Szép kis mese..
...
Amiután ettünk elmentünk Martinus lakásába ami a miénk mellett volt!!Nagyon kedves szülei vannak.Ms.Gunnarsen azt mondta hogy maradhatok mivel most nincsenek itthon a szüleim.Marcus aludt még mindig!Pedig már este 8!Martinus is lefeküdt mi meg Emmával aki igazából szörnyen aranyos kislány ltuk hogy felkeltsük Marcus-t tejszínhabbal.Elmentünk a konyhába de az elött engedélyt kértünk Ms.Gunnarsen-től aki belegyezett.Felrohantunk és bekentünk előszőr az arcát majd egy műanyag tálba nyomtunk ki.Azt a hajába belenyomtuk és a következőt pedig az arcába.Erre felkelt és odarántott maga mellé és engem is be tejszínhabozott.Az anyukája és az apukája nézte hogy szorakozunk.Elkezdett kergetni Marcus én meg sikítva futottam el tőle.-Ne segítség!!!-kiáltottam de már késő volt.A hajamat tele tejszínhabozta.És az arcom is olyan lett.
Martinus lerohant:-Itt meg mi folyik?-mutatott ránk.
Én odarohantam és tejszínhabbal beborítottam az arcát.
-Na meg állj!-elkapott és elkezdtett csikizni.
-Neeeee!-kiáltottam.
-Deee!-villantott egy győsztes mosolyt.
-Valaki.. SEGITSÉG!!
Martinus megkellett igazítsa a haját én adig elfutottam a serpentin spray után.Befújtam Marcus-t,Martinus-t,Emmát.
-Ezt most?Miért én?Engem miért?
-Mert csak!!-nyújtottam ki a nyelvem.
Amiután befejeztük feltakarítottunk mert minden tiszta spray meg tejszínhab volt.
-Halo?-Lea hol vagy?-kérdezte idegesen a bátyám.
-A szomszédban.
-Most azonnal haza jössz.Értetted?AZT KÉRDEZTEM ÉRTETTED?
-Igen de miért kell haza menyjek?
-Gyere mert ha én kell menjek akkor nem lesz jó vége.
-10 perc és ott vagyok!
-Ki volt az?-kérdezte Emma.
-Sajnos haza kell menjek!De majd még jövök!Sziasztok!!!
Martinus visszarántott és:
-Holnap megnézed a meccsünk?-Meglássuk szia!!
-Szia!!-nyomott egy puszit az arcomra.
Elmentem paradicsom vörös fejjel.Nem fordultam meg mert féltem hogy meglássa hogy elpirultam.
Bementem a házba és Dave már várt.-Mit kerestél ott?Ki volt az a fiú?Mit akart tőled?
-Mit aggódsz?És amúgy is ez nem a te dolgod!!!!
-Megtiltom hogy vele legyél!Nem akarom hogy össze tőrje a szíved!!!
-Nem járunk!És ez az én életem!
Felmentem és becsaptam az ajtót magam mögött.
11 órakor:
Akarok beszélni Jacob-al.
Átmentem az ő szobájába de senki sincs itt.A cuccai sincsenek itt.
Egy levél van az íróasztalon:
-Lea,amikor ezt olvasod én már rég nem vagyok Troforsban.Visszamentem majd egy év múlva találkozunk.Szia!-olvastam hangosan.-Na akkor nincs kivel beszélnem.Lara biztos alszik.Lehet hogy nekem is ezt kellene.
Átvánszorogtam a szobámba ahol beledőltem az ágyba és elaludtam:
Reggel:
-Hjaj ma lesz töri!!!És felmérőt írunk!!!Még jó hogy tanultam.Gyors kiválasztom a ruhám és lefürdök majd rendbe szedem magam.Ami után végeztem a fűrdéssel a gardrób elé álltam.
-Mit vegyek fel?Hm?Ez most jó lesz!:Felvettem majd a hajam szoros lófarokba kötöttem majd a suli felé vettem az irányt
...
Sziasztok!!!Naaa megérkezett a 6.rész is!!!Gyors voltam ugye?Ha tetszett vote-oljatok ha valami nem tetszik írjátok le!!!!És ez a rész rövidebb lett de próbálom hamar hozni a részeket.Addig is jók legyetek.Sziasztok!!!!
YOU ARE READING
Why me?(M&M ff.)
WerewolfRohantam a házuk felé farkas alakban. Már a ház tetőkön ugrálok. Nem érdekelt hogy meglát valaki. Mivel telihold van,nem nagyon tudok uralkodni magamon. Előjött az a bizonyos vérszomj. Megálltam a szomszéd ház tetején és néztem az ablakokat hátha me...