(OBS! Det kan förekomma scener som kan inses sensuella i detta kapitel. Ni läser på egen risk! //Yo)
~ Rosie's P.O.V ~
"Omg Shawn I'm so so sorry" säger jag och kollar ned på hans byxor, han följer min blick tills den landar på hans byxor.
"It's okay, don't worry about it" säger han och kliver upp, vilket gör att jag också måste kliva upp eftersom jag sitter i hans knä. Jag ställer mig upp och ser att Shawn's grå mjukisbyxor också har en röd fläck på sig. Jag får panik, vad fan ska jag göra?
Shawn går fram till hans resväska och tar fram ett par nya svarta jeans. Han tar av sig sina gamla som jag råkade smutsa ned och sätter på sig de nya.
"Shawn, I have a problem" erkänner jag och han tittar plötsligt upp på mig.
"What?" Frågar Shawn och kollar på mig.
"I don't have ehh you know?" Säger jag och begraver ansiktet i händerna och jag hör hur Shawn flinar åt mig.
"Wait here, I'll be back in 10 minutes" säger Shawn och jag hör dörren till våran hytt smällas igen och Shawn syns inte till någonstans, han var snabb där, han ville väl inte ha några frågor om vart han skulle.
Jag hör hur dörren öppnas och in kommer Shawn med en påse i handen. Han ler åt mig och sträcker över den, jag dyker ned med huvudet först i påsen för att kolla vad som finns i den. Jag blir genast förvånad och överraskad när jag ser vad som finns i den.
Det finns tamponger, choklad, chips, godis, dricka, citronvatten, och jordnötssmör. Jag älskar allt det, förutom tampongerna. Men jag får leva med det nu, hellre tamponger än ingenting alls.
"Thanks baby" säger jag och går till Shawn och går fram till honom och lutar mig mot hans bröstkorg. Han kramar om mig innan jag bestämmer mig för att göra mina behov. Jag går till Shawn's resväska och tar fram ännu ett par mjukisbyxor. Jag kollar frågandes på Shawn som bara flinar åt mig.
"Just take them" säger han till slut. Jag ler åt honom.
"Yes" säger jag och gör en segerdans. Efter att jag utfört min vackra segerdans går jag över till badrummet och fixar iordning mig.
Jag kommer ut halvt gåendes som en pingvin. Man kan säga att tamponger inte är mina favoriter. Shawn märker att något är fel.
"Are you okay?" Frågar han. Jag nickar bara lite och ger honom ett leende.
"So what do you wanna do the rest of the day?" Frågar jag och Shawn drar ned mig i hans famn där han ligger i sängen.
"Just watch movies and cuddle" säger Shawn med ett retligt flin på läpparna och jag bara nickar. Helt ärligt så orkar jag inte ens göra något speciellt idag.
Jag lägger mig tätt intill Shawn och han sätter på 'The Notebook' en typisk klassiker, fast den är fortfarande bra. Jag känner hur färjan skakar lite och hur Shawn stelnar till.
"Shawn it's okay" säger jag och kramar om hans stora händer med mina små.
"Mhm" mumlar han och fortsätter att kolla på filmen. Efter ett tag känner jag hur han blir avslappnad igen. Vad skönt. Jag vill inte att han ska vara rädd för att åka färja, men jag förstår han till 100%. Så som jag inte tycker om att åka flygplan tycker inte han om att åka färja, så lätt är det.
Filmen är slut och jag vänder mig om mot Shawn som redan kollar på mig.
"What?" Frågar jag honom förvirrat.
"Nothing" svarar Shawn och ler mot mig.
"You're looking at me" säger jag och han ler ännu större. "Because you're beautiful" svarar Shawn och jag rodnar och kollar ned. Han lyfter upp mitt ansikte och kysser mig och jag kysser tillbaka några sekunder efter att jag kommit ut ur min förvåning. Jag förväntade mig inte direkt att han skulle kyssa mig. Men det är absolut inget jag ångrar att han gjorde. Kyssen blir allt mer intensivare och snart får hans tunga 'inträde' till att leka med min. Våra tungor verkar redan trivas med varandra, något jag är glad över. Hans hand åker längst min kropp och stannar precis under röven, han lyfter upp mig så att jag ligger ovanpå honom. Jag börjar röra mig fram och tillbaka och jag hör hur Shawn släpper ifrån sig ett stön. Han vänder på oss så att han ligger över mig mellan mina ben. Han börjar kyssa mig på halsen och ned mot nyckelbenet, jag stönar av behag. Jag älskar Shawn. Shawn tar helt plötsligt av sig tröjan, jag kan inte sluta titta på hans vältränade mage. Den ser helt underbar ut. Inte långt efter flyger min tröja också av och kort där efter Shawn's byxor. Jag känner bulan som bildats innanför Shawn's boxers. Han är påväg att ta av mina byxor men jag stoppar honom.
"Shawn" stönar jag fram.
"Mhm" mumlar han och kysser mig på halsen.
"Shawn you can't take of my pants" säger jag. Han kollar genast upp på mig med en rynkad panna.
"Why not?" Frågar han förvirrat.
"I don't wanna have sex while I'm having my period" svarar jag och hans rynkade panna slätar till sig lite.
"Sorry babe, I forgot" säger han och kliver av mig och ger mig en kyss på pannan.
"It's okay, can we sleep now? I'm tired" klagar jag och han ler.
"Yeah" svarar Shawn och lägger sig bredvid mig och tar in mig i hans famn.
"Goodnigt babe" säger Shawn och jag ryser av behag av att bara höra han kalla mig för 'babe'.
"Goodnight" svarar jag bara och pussar hans hand innan jag somnar in och drömmer mig vidare till sötsakernas värld.
***
"Good morning babe, we are in Suomi soon. You need to wake up" säger Shawn och jag öppnar sakta ögonen. Det ska bli skönt att kliva av den här färjan. Jag kliver upp och gör iordning mig och så gör Shawn också.
Ca 45 minuter senare står jag och Shawn framför Andrew's och Geoff's dörr. Det är nog bäst om vi går ut allihopa tillsammans så att vi inte tappar bort oss.
5 minuter senare står både Andrew och Geoff utanför deras dörr och vi möts upp och är påväg mot utgången. När dörrarna öppnas är jag inte alls beredd på det som händer. Jag hade verkligen inte förväntat mig det här. Fast han är ju ändå Shawn Mendes, en av världens kända artister.
-------------------------------------------------------
Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Ville bara säga ett stort tack till 2K läsare och alla fina kommentarer som jag fått. Och såklart alla röster. Ni är grymma 💖
Tack för att ni tar er tid att läsa, kommentera och rösta. Det betyder mycket för mig 💖
Jag är glad att ni tycker om HE SAVED ME! ☺️❣️
Vill också säga att jag är glad att ni respekterar att det inte alltid kommer ut ett kapitel varje dag. Jag försöker lägga ut så ofta jag kan. Men ibland räcker tiden inte till. Tack för ert tålamod och en än gång tack för 2K! 🎉👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HE SAVED ME! (Shawn Mendes fanfiction. Swedish)
Hayran KurguJag vaknar av blodet som forsar och huden som svider. Men det är inte första gången, detta har blivit som en vardag. Den ända som brydde sig var Noah, min bror. Men efter min brors bortgång har hela världen rasat samman! Men vem fan är han? Shawn M...