15.

773 63 5
                                    

Upozornění na úchylnou scénku! xD 

Zajel mi rukou pod tričko. Dobře to mi ještě nevadí. N-Náhodou... Je to docela příjemný... Oddálil se ode mne a já byl zase rajče. Vzal mě do náruče a nesl mě pryč. "P-Počkat! C-Co ty talíře?"

"Potom." Víc už nemluvil. Po chvíli jsem zjistil (jako kdybych to netušil ), že mě nesl do ložnice, kam mě dal na postel a znovu se dravě přisál na mé rty. Sundal mi tričko a to už se mi moc nezamlouvalo.

"P-Počkej, prosím..."

"Hmm?" Co mám teď říct? P-počkat... Jako vážně? On mu... S-stojí... Myslím, že se rajče může jít schovat já už nevím k čemu se mám přirovnávat.

"P-Promiň..." To vzal jako svolení a znovu mě políbil, potom pokračoval jazykem po krku níž, až dokud se nedostal k lemu mých kalhot, které mi hned potom svlékl. "T-To není fér..."

"Huh? Co není fér?" Neodpovídal jsem, místo toho jsem mu svlékl tričko. "Aha, promiň." Zase se mi přisál na rty a sám sobě svlékl kalhoty, takže jsme tu teď byli oba jen v boxerkách. Tahle situace... "Už zase."

"C-Co zase?"

"Zase se červenáš."

"J-Já za to nemůžu!" Bránil jsem se. Políbil mě a zase jel pomalu dolů, stejně jako předtím,. jenže teď se zastavil nad boxerkama, koukl se na mě a čekal na svolení. Celý červený jsem kývl a rukama si zakryl obličej. Sundal mi boxerky a já se chtěl propadnout do země. Teď vidí úplně všechno. Mé hnusné tělo...

Opatrně mi chytl ruku a odtáhl ji z mého obličeje. Podíval jsem se mu do obličeje a pochopil co tím myslel, proto jsem ze svého obličeje sundal i tu druhou ruku. Sotaro se usmál a pohladil mě. Až teď jsem si všiml že si taky sundal boxerky. No počkat!

"Tohle se do mě nevejde!" J-Já to řekl nahlas?! Sotaro se začal smát a já si zakryl obličej polštářem. Takovej trapas...

"Neschovávej se mi... Chci tě vidět." Poslechl jsem a polštář jsem odhodil, ale nedokázal jsem se mu podívat do očí. "Máš nádherné tělo... Tak proč se tak stydíš?"

Neodpovídal jsem. Přesunul se k dolní části těla. Chytl mi ho a začal rukou mučivě pohybovat nahoru a dolů. Neubránil jsem se tichému vzdechu, hned na to jsem si ale znovu zakryl rukama obličej.

Sotaro začal zrychlovat a já tlumeně vzdychat. Pak ale přestal a olízl mi špičku na což jsem zareagoval tak, že jsem si skousl ret a v rukách sevřel pevně prostěradlo.

Olízl mě po celé délce a pak si mě vzal celého do pusy. Hlavou začal jezdit nahoru a dolů, někdy se nahoře zastavil a obkroužil mi špičku jazykem.

Ret nestačil a musel jsem se kousnout do ruky, abych co nejmíň vzdychal. Už jsem skoro byl, ale on přestal.

Udiveně jsem se na něj podíval. On se usmál a zvedl mé nohy do úrovně jeho ramen, roztáhl je a dal mi dva prsty do pusy, které jsem poslušně olízal. Chci ho... Chci ho hned teď.

Prsty mi po chvíli vyndal a jedním zakroužil kolem mého otvoru, pak jím vnikl dovnitř, což trošku bolelo, protože jsem to nečekal.

"Promiň to jsem nechtěl." Jen jsem kývl a on pokračoval. Chvíli s ním hýbal a pak přidal druhý, třetí, čtvrtý...

Po chvíli pohybování je vyndal a přiblížil se ke mě. Políbil mě a pak se mi podíval do očí. "Můžu?"

Otočil jsem hlavu na bok a mírně se usmál. "Můžeš."

Cítil jsem jak po mě pomalu vniká. Nebolí to zas tak moc, ale to bude tím, že už mě připravil.

Začal pomalu přirážet a jak jsem si zvykl, tak zrychlil. Bylo to hrozně příjemný a už jsem vůbec nebránil vzdechům.

Po nějaké době se do mě udělal. Já se udělal na nás oba a... No... Tak nějak jsem usnul...

"Hiro..." Zase mě probudilo šeptání a třepaní.

"Huh?" Otevřel jsem oči, uviděl Sotara, přehrál si v hlavě včerejšek a zčervenal.

"Včera jsi hned usnul. Měl by jsi se umýt."

"Oh! J-Jo!" Zkusil jsem si sednout, ale hned jsem zase spadl zpátky do postele.

"Nesmíš tak rychle." Kývl jsem a chtěl to zkusit znovu, v tom mi ale Sotara zabránil tím, že mě vzal do náruče a odnesl až do koupelny. Tam byla už nachystaná vana.

"K-Kolik vlastně je?" Optal jsem se, když mě opatrně položil do příjemné vody.

"Tři čtvrtě na šest."

"D-dobře, díky."

"Neublížil jsem ti včera nějak?" Ups.. Vypadá docela zoufale.

"N-Ne! Já jen..." Nějak jsem to nedokázal popsat. Prostě se stydím!

"Chápu." Usmál se a pohladil mě po hlavě. "Nachystám něco na snídani, ty se umyj."

"Děkuji a... Sotaro? Znamená to, že spolu teď chodíme, že?"

"Ano a k chození patří i rande a já tě na jedno dnes zvu!"

"Ale já musím do školy!"

"Já vím, ale mám dnes volno, takže tě vyzvednu a potom půjdeme na to rande, dobře?"

"Dobře." Usmál jsem se, zavřel oči a užíval si teplou vodu.

I psychopat má lidské srdceKde žijí příběhy. Začni objevovat