Въведение

557 21 12
                                    

Резюме:  Годината е 1762 и новият крал на Англия е на път да навърши 18. При него няма откази. Няма права. Има правила. Студен и жесток още от детство, той няма търпения да се възцари, вземайки върховната власт в страната. Никой не опитва да му се опълчи. Народът негодува срещу престолонаследникът, а враговете му са безброй. Той не знае кой му е приятел и кой - враг. Затова не се доверява на никого.

Тя? Тя бе никоя. Тя бе на дъното на обществото, захвърлена в ъгъла. Хорското мнение бе убило невинното, малко момиче и го бе превърнала в студенокръвна жена, без сигурност за бъдещето си. Отритната от света, тя намразва всичко. Докато не среща него. Ненавижда го.

Но в края на краищата не всичко е такова, каквото си мислим.Не всичко е само черно или само бяло.И два месеца със сигурност не са достатъчни, за да спасят Англия.

Предупреждение: Правописни и граматични грешки. И също така е възможно да срещнете вулгарен език и някои неприятни сцени. Плюс много, много географски и исторически неточности. 

Важно! В историята се съдържат елементи на Стокхолмски синдром и Лима синдром. Връзката между главните герои е нездрава и не бива да се приема като такава. Уил е психически агресивен, както и нестабилен. Такова поведение не бива да се толерира в живота. Аз лично не го подкрепям, защото насилието няма място в любовта. Всички елементи в историята са художествена измислица. 

Лично аз не харесвам какво се получи, но нямам достатъчно време да редактирам.

Въпреки всичко - надявам се да ви хареса <3

*edit* - Не си губете времето с тази тъпотия. Публикувам го наново, защото някои хора го четяха.  

*Историята вече не подлежи на редакция.*

WHAT DID YOU DO TO ME? - 1 книгаWhere stories live. Discover now