Тя замръзна. И отново се повтори обичайната ситуация... Тъмно - сини очи с пламъци. Стиснати зъби. Накъсано дишане. Страх. Ярост. Вятърът развява свободно косите им. Студ. Щурци. И две сърца, туптящи сърца. И отново той бе бесен, а тя - уплашена. И отново той бе стиснал грубо китката й, до болка. И сълзи от страх се стичаха по бузите й. Това не го интересуваше, не го размекваше. Защото сърцето му бе ледено, а тя го подлудяваше. Защото чувствата му отдавна бяха изчезнали, а погледът бе празен. Сините му очи я изпиваха от злоба. И планът й се бе провалил. И окончателно бе изгубила доверието му, заедно със свободата си. И тъкмо когато всичко трябваше да се нареди, те провалиха всичко.
Защото той бе бесен, а тя отново бе уплашена.
И дъхът й секна, когато се вгледа в мълниеносния му поглед.
И той се самозабрави.
Тя не се бе подчинила.
А той бе вманиечен по властта.
Уил я издърпа към замъка, без да облекчава болката й за миг. Момичето продължаваше да плаче, но това не му правеше впечатление. Дишането му бе учестено, очите - тъмни. Той бързо откри газова лампа и поведе момичето към подземния етаж. Спря се през желязната врата. Нямаше никой пред нея - явно стражата не бе на работа. Той грубо я блъсна вътре, без да каже и думичка.
- Не, недей! - Изкрещя Кортес, но в отговор получи само двойното завъртане на ключа. Звук, който чуваше толкова често, че вече я плашеше. И отново остана сама, абсолютно сама.
Буквална гледна точка на Уилям (За пръв път, хд)
Кръвта ми кипеше. Усещах адреналина в тялото си. Исках да крещя. Да чупя. Да блъскам. Чувах забързания ритъм на сърцето си. Стисках юмруци до болка. Кокалчетата на ръцете би бяха побелели. Лицето ми бе зачервено. Трябваше да се успокоя. Защото бях толкова ядосан, толкова бесен... На нея. На момичето с кафевите очи и кестенявата коса. На момичето с нежната усмивка. На момичето, което никога не го слушаше и бе инат. На момичето, което се опитвах да контролирам. На момичето, чийто живот бях провалил. И знаете ли какво? Не ми пукаше... И бих го направил отново. Защото тя не ми се подчинява. Опит за бягство. Нима това момиче посмя да ме подцени? Нима се опита да ме излъже? Не й се бях доверил. Но тя изгуби и малкото доверие и уважение, което имах към нея. Отсега нататък ще я държа изкъсо. Ако отново опита да избяга... Няма да се поколебая и да я убия.
ESTÁS LEYENDO
WHAT DID YOU DO TO ME? - 1 книга
Novela JuvenilГодината е 1762 и новият крал на Англия е на път да навърши 18. При него няма откази. Няма права. Има правила. Студен и жесток още от детство, той няма търпения да се възцари, вземайки върховната власт в страната. Никой не опитва да му се опълчи. На...