12 глава

314 35 6
                                    

Той се засмя. Истински. Защото знаеше, че тя си вярва. Защото не бе първата, която искаше да го спаси, поне да опита... Защото... Защото само това можеше да направи, ясно съзнавайки, че момичето, стоящо пред него е поредният образ, който ще си тръгне, ще го напусне. И то само след 90 дни.

- Да тръгваме. - Отвърна накрая, игнорирайки погледа й, пълен с любопитство. 

- Мога да ти помогна, Уил! - Произнесе разпалено Кортес. - Мога да те спася от самия теб. - Прошепна накрая. Той я погледна безчувствено, за пореден път приковавайки ледения си поглед в нея. Тя съжали за думите си. Може би бе непоправим и твърде счупен, за да бъде някога поправен.

- Ами ако не искам да бъда спасяван? - Просъска принцът.

- Не е важно дали искаш. Всеки се нуждае от помощ понякога.

- Не и аз. - Каза твърдо, слагайки край на темата. След това и двамата замълчаха и продължиха заедно по пътя. 

- Уилям? - Гласът прозвуча удивено. Двамата се обърнаха рязко, само за да видят краля и няколко пазача до него.

- Здравейте, татко. - Поздрави младеж, едва сдържайки притеснението си, но продължавайки да държи ръката й.

- Какво правиш тук? И коя е госпожицата? - Попита Карлайл с любезен тон, макар и да бе доста ядосан. Уил мислеше трескаво. Тогава Кортес заговори:

- Аз съм доведената дъщеря на френския граф. - Момичето се усмихна и се поклони. Бе слушала принца, докато й разказваше лъжата си.

- Моята годеница. - Довърши мъжът вместо нея. - Реши да ме изненада и дойде два дни по - рано.

- Чудесно! - Зарадва се кралят и й подаде ръка за поздрав. Тя му я стисна. После Карлайл им предложи да се качат в неговата каляска, а кочияшите да приберат тяхната и те приеха. Те. Странно звучи, но това бяха двамата... 

- Е... - Подхвана Карлайл, когато се настаниха на меките седалки. - Надявам се синът ми ви е настанил в стая, подходяща за особа от вашата висота, Кармен.

- Разбира се. - Подсмихна се тя на името и преплете пръстите си с неговите. Момичето усети напрегнатите му мускули под студената кожа на Уил. 

- Кармен, бих искал да ви предложа да вечеряте с нас тази вечер. Там ще присъства сестра ми, лейди Елизабет и дъщеря й, лейди Изабел.

WHAT DID YOU DO TO ME? - 1 книгаDove le storie prendono vita. Scoprilo ora