Той преплете пръстите им и я поведе с уверена стъпка към трапезната зала. Когато влязоха, погледите на всички моментално се забиха в тях, което накара Кортес да се изчерви. Тя се поклони ниско и седна до Уилям.
- Лейди Елизабет, Изабел, само вие не познавате бъдещата ми годеница. Името й е Кармен IV Суинг. Както вече знаете, тя е доведена дъщеря на френския граф. - Леля му им се усмихна фалшиво и подаде ръката си. Здрависаха се. Бела кимна и повтори действието, след което вечерята започна. Навсякъде бяха наредени скъпи ястия, за които момичето само бе сънувало. Тя едва запази благоприличие, докато ядяха.
- Как се запознахте? - Подхвана Елизабет, гледайки Кортес злобно. Двамата замълчаха. Всеки мислеше отговор. Уилям бе по - бърз и отговори първи:
- На един банкет. Взимаше се решение дали Франция да търгува с Великобритания. Пуснаха чардаш* и ние танцувахме заедно. - Момчето се усмихна леко.
- Като в приказките... - Въздъхна замечтано Изабел. Очите й бяха навлажнени, явно дълго бе плакала. Откакто майка й бе дошла, момичето не бе излизало от стаята си. Но днес се наложи да се изправи очи в очи с нея. Чувстваше се предадено и излъгано, точно като Уил. Затова когато чу, че братовчед й си има годеница, се зарадва. Той бе наистина привлекателен, но не би искала да живее с толкова студен човек. Лицето на Кармен й се стори доста познато, но не успя да се сети от къде. Накрая спря да разсъждава и се съсредоточи върху разговора им.
- Кармен... - Прикова вниманието й кралят. - Разбрах, че родителите ти нямат да бъда тук до януари?
- Ами... - Дупка в паметта. Колкото и усилено да мислеше, момичето не успя да си спомни дали наистина бе така. Усети коляното му леко да се удря в крака й. Той се приближи да я прегърне и й прошепна:
- Връщат се на 14 януари.
Косъмчетата на врата й настръхнаха. За щастие той бързо се отдръпна.
- Да. Те ще се върнат на 14 януари. - Побърза да повтори Кортес.
-Добре. Тогава можем да вземем съгласието им и да узаконим сватбата ви. - Момичето кимна утвърдително и преглътна шумно, след което продължи да се храни. Мислите й витаеха във всички посоки. Нима щяха да я принудят да се ожени за Уил? Не. Той й бе обещал, че след коронацията ще я пусне... Би трябвало да спази думата си, нали?
VOCÊ ESTÁ LENDO
WHAT DID YOU DO TO ME? - 1 книга
Ficção AdolescenteГодината е 1762 и новият крал на Англия е на път да навърши 18. При него няма откази. Няма права. Има правила. Студен и жесток още от детство, той няма търпения да се възцари, вземайки върховната власт в страната. Никой не опитва да му се опълчи. На...