Hoofdstuk 7

3.7K 139 20
                                    


Anna werd wakker door het zonlicht dat door de gordijnen kwam. Ze knipperde langzaam met haar ogen en moest even wakker worden voor ze wist waar ze was.

Ze voelde een sterke arm om haar heen, een stevige borstkas achter haar en nog iets hard dat in haar rug duwde. Ze verstijfde toen ze besefte wat het was.

Ze had nog altijd haar kamerjas aan, maar die was open gegleden en zijn andere hand had zich naar binnen begeven tot op haar borst. Ze voelde haar tepels verstijven toen ze besefte in wat voor houding ze lag.

Haar benen waren open en bloot door een been die tussen de hare lag. Haar nachtkleed was s'nachts naar boven gekropen en had zich verzameld op haar heupen. Ze wist niet goed wat ze moest doen. Ze lag op zijn arm en zijn andere had haar vastgepind tegen hem, ze kon niet weg.

Voor een seconde voelde ze paniek totdat ze besefte dat het eigenlijk helemaal niet erg vond. Ze had nog nooit zo goed geslapen en zich s'ochtends zo goed gevoeld. Ze kroop een beetje dichter tegen hem en wreef per ongeluk haar achterste tegen zijn erectie. Bart kreunde en wreef terug.

Ze voelde hem nog groter worden en bloosde. De hand op haar borst begon ook te bewegen en hij streelde haar tepel die nog harder werd. Ze voelde een steek van genot in haar onderste en merkte dat ze nat begon te worden.

Zijn andere hand gleed over haar heup naar beneden tussen haar open benen. Ze kreunde toen hij haar vochtige vrouwelijkheid vond. Die kreun spoorde hem nog meer aan en hij begon met zijn hand rondjes te wrijven over haar onderbroek. Zijn mond vond haar nek en kuste haar zachtjes. Ze draaide haar hoofd om hem meer toegang te geven.

Ze keek in zijn ogen die nog slaperig, maar vol met lust waren. Hij pauzeerde en keek haar vragend aan. Anna nam zijn gezicht en kuste hem.

De kus ging al snel van teder en liefdevol naar heet en passioneel. Bart draaide haar op haar rug en ging op haar liggen. Hij duwde een been tussen de hare om hem toegang te verschaffen. Zijn mond ging van haar mond naar haar nek naar beneden. Hij duwde een bandje van haar nachtkleed naar beneden en kreeg zo het volle zicht van haar roomkleurige borsten.

Hij kreunde en nam een tepel in zijn mond. Anna explodeerde bijna, ze had nog nooit zoveel genot gevoeld en het beangstigde haar.

"Wacht," zei ze met een schorre stem.

Onmiddellijk liet hij haar los en ging rechtop zitten.

Ze staarde elkaar zwaar hijgend aan. "Ik ben er nog niet helemaal klaar voor," zei ze beschaamd haar kamerjas dicht trekkend. Ze voelde weer tranen opkomen die ze kwaad wegveegde.

Hij nam haar kin vast en hier haar gezicht op naar hem. Zijn ogen waren teder met nog een hint van de lust van daarnet in, maar er was helemaal geen woede of minachting in te bespeuren zoals ze had gevreesd. Ze waren liefdevol en hij glimlachte.

"Maak je geen zorgen, je weet allesinds dat ik er klaar voor ben vanaf het moment dat je het wilt. Excuseer me nu even, ik ga een heel koude douche nemen." Zei hij met een twinkel in zijn ogen. Ze bloosde toen hij opstond en duidelijk zijn erectie in zijn onderbroek zag.

Anna zat in bed en wachtte tot ze het water hoorde stromen. Ze kon haar nieuwsgierigheid niet bedwingen. Ze glipte uit bed met haar kamerjas stevig om zich heen geslagen en sloop naar zijn badkamerdeur die hij had opengelaten.

Hij stond met gesloten ogen onder de koude stralen. Haar blik dwaalde naar beneden naar zijn indrukwekkende erectie. Haar ogen werden groot. Ze had hem al gevoeld, maar ze had niet gedacht dat hij zo groot zou zijn. Zou het pijn doen als hij in me komt?  Vroeg ze zich af.

Ze zette nog een stapje opzij om een beter zicht te krijgen en stootte zo tegen de badkamerkast een geluid makend dat zijn aandacht trok. Anna's wangen werden vuurrood en ze vluchtte uit de badkamer, haar man glimlachend achterlatend.


Stemmen en reacties worden geapprecieerd!  :) ik hoop dat je het verhaal leuk vindt :)  

Het Gemaskerd Huwelijk (18+) ✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu