Hayalinin gözlerine bile bakmaya doyamıyorum. Zaten geçen boşluklarada sarılımayı öğrendim. Sarıldım yine. Hayır bu sefer sarhoş değilim. Vallaha sarıldım. Yine aynı parfümü sıkmıssın. Hani şu limon kokulu olan kokladığımda umudu hissediyorum dediğini. Saçlarını yine dalgalı yapmışsın sen sevmezdin Ben seviyorum diye hani. Niye anlamıyorsun vallaha içmedim. Tek sorun Seni gözlerimi kapattığımda görüyorum. Yine boşluğuna sarılıyorum. Rüzgar vuruyor, dalga dalga saçlarına bütün duygularımla boğuluyorum. . Elimde Bir zaman makinesi içtikçe gülüşüne gidiyorum. Sanki bir küçük çocuk olmuşum,bir çikolata mutluluğuna ağlıyorum. Yine boşluğuna sarılıyorum. Umutlanma uğruna Kokluyorum limon kokan avuçlarını. Böyle alıştırmıştın beni. Karşılık olarak iki kelimeyi yan yana getirip sevdiğimi dile getiremezdim. Kekelerdim. Sen beni gözlerimden dinlerdin . Vallaha içmedim. Tek sorun seni gözlerimi kapattığımda görüyorum. Necmettin abi şahidim. Öyle değilmi Necmettin abi? Abi içmedi de üzülür. Söz veriyorum bir demliğe indirecem artık. Şimdi bunlar beni alkol aldım sanıyorlar sevgilim. Vallaha almadım. Çay içtim limon sıktım üstüne. Yüreğim ısınsın istedim. Seni hatırlamak istedim. Necmettin abi şahidim. Yine Bir başka demlikte görüşmek üzere limon kokulum...
Ali Yasin Turan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiirli ADAM
PoetryŞiir kokan yüreklere.. (Bütün şiirler bana aittir . Paylaşırken isimle paylaşmanız rica olunur . Şimdiden teşekkür ederim..)