Bir sonu varsa bu yolun.

119 17 2
                                    

Her şeyi bi anda sevmeye başlarsın , ağaç farklı gelir gözüne ,

ilk defa gülün kokusunu hissedersin burnunda.

Rüzgarla oyun oynuyormuş gibi koşmak istersin delice,

yol uzar ömür kısalır verir anında.

Ömrüm boşa geçmiş diye yakınmaya başlarsın , denizi özlersin dalgalarında kaybolursun mesela .

Güvericin gibi özgürlüğe takla atmak istersin , bir  zincir vardır ellerinde kalkamassın ayağa.

Ne uzaksa onu özlersin , gitmekle kalmak arasında nefesin tükenir ,ölüyorsun dakika dakika .

Sevdiklerin gelir gözüne sarılmak istersin hepsine , nefesin yetmeyeceğini anlarsın , artık gelmiştir vakit merhaba dersin elvedalara.

Canın yanar , yandıkçada can yakarsın , ilk defa gökyüzünü farkedersin kocaman gelir güzüne.

Bazı şeylerin sonradan farkına varırsın deniz mavi değildir mesela gökyüzüydü mavi olan.

Pişmanlıkların artmaya başlar , gözlerin ilk defa bu kadar dolar , için içini taşıyamaz ve dökülürsün en sonunda.

Döküldükçe anlarsın , eksilmek için gelmişizdir hayata.

Çaresizlik nedir ilk defa bu kadar net anlarsın , eller bağlı ayaklar bağlı ağız bağlı , özgürlük denen senin ellerini bağlayana bağlı.

Bir sonu varsa bu yolun , seninde yolun kocaman görünüp kısa olanı.

Ali Yasin TURAN

Şiirli ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin