Prije nego počnete čitati, željela bih skrenuti pažnju na frigidum_cor i njezin projekt. Naime, na njezinom profilu će biti organizirani tjedni izazovi čiji je cilj povezivanje sa drugim autorima i njihovim djelima. Svi ste pozvani, pa ako ste zainteresirani, pročitajte njezinu knjigu izazova za više informacija i javite se joj u porukama ili u poglavlju predviđenom za to. Bilo bi lijepo kada bi nas se više okupilo. Ideja je zbilja lijepa i nadam se da će biti realizirana.
Uživajte!
_________Noah nije volio noć.
Iako je izgubio sluh i to više nije bilo bitno, oduvijek je mrzio zaglušujuću tišinu koja bi ispunila njegovu sobu nakon što bi legao u krevet. Bio je sam, okružen svojim mislima i upornom brigom o vlastitim ocjenama. Nije želio sklopiti oči. Jer sklapanje očiju znači predavanje svojih briga nesvjesnom stanju mira. To je zapravo bio razlog zašto je patio od nesanice nakon što je izgubio sluh. Imao je osjećaj da će ga tišina proždrijeti.
Po prvi put u svojem životu nije brinuo o težini noći i o onome što je donosila sa sobom. Nije želio ugledati jutarnje zrake koje miluju njegovo lice, niti je želio pomaknuti svoje tijelo iz položaja u kojem se trenutno nalazio. Nije znao kada se to točno desilo, ali nije imao majicu na sebi. Za razliku od zadnje noći koju su proveli zajedno, sada je Sebastian bio taj koji se sklupčao uz Noahovo tijelo, okrenuvši tijelo u položaj koji nije bio nezgodan za njegovu ozljedu.
Ništa nije vidio u mraku, niti mu je to bio prevelik problem. Umirujuća toplina Sebastianova tijela i njegovo ujednačeno disanje mu dovoljno stišaju živce. Po prvi put je ostao budan duže od njega i po prvi put se osjećao spokojno, iako je znao da će se suočiti sa sablasnim mirom za par minuta.
Nije se bojao.
*
Sljedećeg jutra se probudio prije Sebastiana i prije nego je liječnik došao u jutarnju vizitu, stoga se polako ustane kako ne bi uznemirio dečka pored sebe i navuče majicu koja je ležala na podu. Dovuče metalni stolac do ruba kreveta i sjedne na nj, osjećajući kako hladni metal šalje ledeni osjećaj duboko u njegovu krv. To ga samo dodatno razbudi.
Liječnik se pojavi desetak minuta kasnije, mrmljajući nešto sebi u bradu prije nego uhvati Noahov pogled. Zbunjeno izvije obrvu. "Tko te pustio tako rano ovdje?"
Tamnoputi muškarac počeše vrat prije nego ponovno pogleda na karton koji je držao u ruci.
"Ovdje sam čitavu noć", nije oklijevao sa odgovorom.
Liječnik se namršti, više zbog zbunjenosti nego zbog ljutnje. "Agatha."
Noah nakrivi glavu, ne znajući što mu to ime treba značiti. Sebastian pomakne ruku i nesvjesno ju smjesti na Noahovu. Nasmiješi se.
Trenutak kasnije, medicinska sestra koja ga je jučer spasila muke utrči u prostoriju. "Dobro jutro, Kwanza."
"Pretpostavljam da su pitanja suvišna", pokuša prikriti umorni osmijeh koji se širio njegovim licem, a Noah nije znao je li to zbog noćne smjene ili je Agatha često kršila pravila.
Agatha slegne ramenima i približi se Noahu. "Tvoj otac je ovdje."
"Ne želim ga ostaviti samog", Noah uspaničeno stisne Sebastianovu ruku i ošine Agathu strogim pogledom. Hrabrost koja se uvukla u njegove kosti je još uvijek žarila njegovo biće.
"Neće biti sam, posao mi je da budem uz pacijente", kvrcne ga po čelu. "Uostalom, dovoljno si dugo izbivao iz kuće. Sebastian neće nestati ako ti odeš doma."
"Ali-"
Liječnik Kwanza stane pred njega. "Idi doma i odmori se, učinio si i više nego što si mogao. Vjeruj mi."
DU LIEST GERADE
Avioni od papira
JugendliteraturSramežljivi srednjoškolac upoznaje neshvaćenog ovisnika o bendovima i uči o čudima glazbe po prvi put u svojem životu, uz pokoju prepreku.