Sebastian se, nakon razgovora s Noahom, vukao pustim hodnicima škole koji su vodili do svlačionice. Prvi sat je imao tjelesni, što ga je zamalo natjeralo da povrati od gnusnog osjećaja u trbuhu. Znao je da Noah nije pričao s ravnateljem. Unatoč njegovoj sposobnosti da umiri osobu, Noah je bio očajan lažljivac.
"Dover."
Začuje dozivanje vlastitog imena, stoga se, unatoč svojem lošem raspoloženju, okrene na petama i ugleda jednog od učenika s kojim je imao tjelesni. Nije se sjećao njegovog imena.
"Drago mi je da si tu. Možemo li popričati?" plavokosi se dečko nasmiješi kada mu priđe bliže.
"Sat počinje za dvije minute, a ja se još nisam presvukao. Zar taj razgovor ne može pričekati?" Sebastian odbrusi. Znao je da taj dečko nije učinio ništa loše, zbog čega se još više ljutio na samoga sebe.
"Trebam samo minutu", plavokosi stane ispred njega, mlateći rukama ispred Sebastianovog lica, na što on prevrne očima. Nije želio biti bezobrazan, ali je plavokosi zbilja iritirao.
Sebastian kimne kao znak odobravanja.
"Trener Andrews otvara kvalifikacije za ulazak u nogometni tim", plavokosi započne. "A ja sam te vidio na tjelesnom kako trčiš. Želio bih da se prijaviš. Treba nam brzi napad."
"Ne igram nogomet", Sebastian mu odgovori bez razmišljanja.
"Znam da si igrao za South High", plavokosi izvije obrvu i značajno ga pogleda.
Sebastian ostane zabezeknut. South High nikada nije igrao protiv ove škole. Kako je znao da je bio u timu?
"Samo jednu sezonu", Sebastian, frustriran zbog razgovora sa Noahom i plavokosim koji očigledno nije planirao odustati od namjere da ga natjera na kvalifikacije, prođe rukom kroz kosu i nesvjesno počne vuči svoje kovrče.
"Samo te tražim da razmotriš prijavu", plavokosi podigne ton glasa.
"Nemam što za razmotriti", Sebastian mu se unese u lice, sada na rubu živaca. "Ja ne igram."
"Ovaj mi je pokal važan, Doveru", plavokosi nastavi. "Stipendija mi ovisi o tome."
Sebastian pogleda u stranu, a zatim vrati pogled na njega, "od kada je to moj problem?"
Plavokosi uzmakne, iznenađen Sebastianovim odgovorom. "Od kada si na tjelesnom bio bolji od nekih maturanata koji su u timu."
"Vidim da vi u timu imate niske standarde", Sebastian slegne ramenima i nasmiješi se, unatoč svojem raspoloženju. Možda mu je ovaj plavokosi stvarno trebao stati na put.
"Slušaj Doveru, nemam vremena za prepucavanje."
"Slažem se, treba ti dosta toga na terenu", Sebastian je shvatio da je sarkazam izvlačio ono najgore iz njegovog raspoloženja i nije znao kada će prestati. Ili želi li uopće prestati.
"Savjetujem ti da pripaziš na ton koji koristiš na meni", plavokosi se namršti. "Ne želimo da se tvoj dečko zabrine ako te više ne bude mogao pronaći."
Zaprepašten, Sebastian blago otvori usta i na njega spusti pogled pun prijezira.
"Ti meni prijetiš?"
"Samo ti govorim da ja nisam osoba koju želiš naljutiti", plavokosi se zadovoljno nasmije.
"Izgleda da nas je dvojica s takvim stavom", Sebastian zavuče ruke u džepove. "Pretpostavljam da si ti Keith?"
Njegovo lice ostane bezizražajno, "jesam."
"Ne znam kakvu igru misliš da igraš, ali te upozoravam", Sebastian ga gurne uz zid, mnogo jače nego je to namjeravao. "Približiš li se Noahu i ako ga počneš ucjenjivati ili vrijeđati na bilo kakav način..."
ESTÁS LEYENDO
Avioni od papira
Novela JuvenilSramežljivi srednjoškolac upoznaje neshvaćenog ovisnika o bendovima i uči o čudima glazbe po prvi put u svojem životu, uz pokoju prepreku.