1.9

50.5K 2.6K 747
                                    

Merhabalar :)
Bunun bir smut kitabı olarak başladığını ve 1.7milyon olana kadar böyle devam ettiğinin farkındayız. Fakat yaş sınırına dikkat etmeyip okuyan, okuduğunu ise yanlış yorumlayan bazı arkadaşlar yüzünden kitabımız kısa süreliğine de olsa kaldırıldı. Neyseki wattpad güvenilir bir platform ve silinen kitabımızı geri getirdi. Bir insana damga yapıştırmak için bilgi sahibi olmak gerekir, aksi takdirde karşınızdaki kişinin maneviyatına zarar vermiş olursunuz. Okuduğumuz bölüm gereği az çok bilgi sahibiyiz ve neyin suç olup olmadığından haberdarız. Buna dayanarak raporlar hazırladık, kendimizi ifade ettik ve "Kaldırılan kitap geri getirilemez." algısını yıkmış bulunduk. Yine de bu tarz bir olayla tekrar uğraşmak istemiyoruz ve pornografik denilen "82 bölümde 9 tane seks sahnesine" sahip olan bu kitabı cinsellikten arındırıyoruz. Closer'ı seks için okumadığınızı bildiğimizden tepki göstermeyeceğinizi umuyoruz, keyifli okumalar :)

***

Onunla seks yapmayı ben istemiştim, kırılmam aptalcaydı bunu biliyorum. Söylediklerinde tamamen haklı olması zoruma gitmişti işte, beni üzen asıl konu ise bu değildi. Dün gece uyuyamama sebep olan konu asla Min Yoongi değildi.

Beni kapıyla arasına almış yüzüme öylece bakıyordu, gözlerimi ondan kaçırmak bana göre olmadığı için uzun bakışlarına kendimce karşılık veriyordum. Benimle seks yaptığına pişman olduğunu söylemişti, gurur kırıcı mıydı? Evet. Hem de ilkimi onunla yaşadığım için pişman değilken.

Ellerini nazikçe sırtımdan belime doğru indirdiğinde gece uykusuz kalma nedenimi düşündüm. Jung Hee, onunla seks yapamamamın nedeni belki de buydu. Bir yabancı bunu yüzüme direkt olarak söyleyebiliyorsa Jung Hee'yi de seks yaparsam kaybetme ihtimalim vardı demek ki. Gerçi seks yapmayınca da kaybetmemiş miydim?

Göz temasımızı kesmek istemiyordum ama Jung Hee'nin yüzü gözlerimin önüne gelmişti yine. Gözlerimi hafifçe kapatmamın ardından belimdeki ellerini oynatmaya başladı. Büyük ihtimal ona tepki verdiğimi düşünüyordu, eski sevgilim aklıma geldiği için değil de onun için gözlerimi yumdum sanıyordu.

" Gözlerini aç " kulağıma doğru eğilip fısıldamasıyla yutkunmak zorunda kalmıştım. Her ne kadar ona karşı içimde hiçbir duygu olmasa da elleri benim üstümdeyken etkileniyordum. Dokunuşları o kadar profesyoneldi ki hiçbir kadının etkilenmeden öylece durabileceğini düşünmüyordum.

Dediğini yapıp gözlerimi açmamın hemen ardından alnını alnıma yasladı. Onunla bu kadar yakın yüz temasında olmak garip hissettiriyordu. Hem bu kadar yakınımda onu görünce bana olan bakışlarının değiştiğini de anında algılayabiliyordum.

" Seni bu kadar çok kırmış olamam, şöyle bakma. " ona bakmamı istemiyordu şimdi de. Aslında çok fazla alınganlığım üstümdeydi, ne derse yanlış anlamaya meyilliydim. Jung Hee'nin acısı hafiflesin diye onunla seks yapmak istemiştim, bir nevi ona ceza vermek gibi ama karşımda bana bakan adam acımı arttırmıştı.

Şöyle bakma demişti, nasıl bakıyordum ki? Onun bile farkında değildim. Tek bildiğim onunla bu kadar fazla göz temasında bulunmak istemediğimdi. Dayanamayıp tekrar gözlerimi kapattığımda alnıma yasladığı alnını çekerek dudaklarını yine çenemin üstünde gezdirmeye başladı. Jung Hee'nin yüzü aklıma gelmesin diye gözlerimi yumuyordum ama gözlerimi kapattığım an zihnimde kendine daha çok yer buluyordu. Yoongi ise bu sırada o kadar narin öpüyordu ki, o kadar hafif dokunuyordu ki ürpermiştim.

" Sence seks yapmaktan gerçekten pişman olduğum bir kızla tekrarını yapacak biri miyim? " saçlarımı boynumu daha rahat öpmek için arkaya doğru attığını hisseder hissetmez gözlerimi açtım. Benimle seks yapmak istemesi pişman olmadığını gösterirdi öyle değil mi?

Closer | MYG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin