0.6

55.1K 2.9K 1.5K
                                    

" Jung Hee'nin attığı snapi gördün mü? Yine kızları becerirken çıkardığı seslerin videosunu çekip atmış "Mi Ok benimle alay eder gibi konuşurken kendimi tutmak için zorladım. Kalbimden geçen sızının hemen ardından surat ifademin normal olmasına özen göstermiştim.

" Gördüm, kızlar işini biliyor gibiydi " suratıma yaydığım gülüşün ardından kızların kaşları anında yukarı kalkmıştı. " Bu çocuk senin tek seviştiğin erkek değil mi? Nasıl bu kadar rahat konuşabiliyorsun? " Hei benimle üzgün bir tonda konuşurken kolunu sıvazladım. Benim hareketlerimden seviştiğimizi çıkarıyor olmaları üzücüydü, belki de sevişmiş olsak her şey bu kadar kötü bir sonla bitmeyecekti.

" İnsanları çabuk silme özelliğim var Hei, pek etkilenmiyorum " külliyen yalan. Onu hala seviyor muydum bilmiyorum ama kızlarla olan yakınlığı içimde derin yaralar açmaya devam ediyordu. " Senin gibi olmak istiyorum " Hei grupta en çok beni seviyordu, her zaman söylerdi bunu.

" Neyse siz gidin artık, biraz şu koreografiyi çalışmam gerekiyor. Tek yeteneksizliğimin dans olması ne acı " sıkıntıyla iç geçirmemin ardından onlarsa kıkırdamıştı. Saat sekize geliyordu neredeyse ama biz hala aptal gibi şirketteydik. Çaylak gruplar olarak ölmemizi falan istiyorlardı.

" Kendini fazla yorma " Hei yanağıma öpücük bırakıp diğerlerinin ardından dışarı çıktı. Biricik sarışınımızla da aram bozulduğu için kendimi harika hissediyordum. İnsanları takmama huyum yüzünden birgün yalnız kalacaktım.

Ayağa kalkıp aynanın karşısındaki görüntüme baktım, umrumda değil dediklerim canımı yakıyor gibiydi. Bense acı çekmek için fazla iyiydim, Jung Hee'yi kafamdan bir an önce atmak istiyordum.

Snabi merak ederek telefonumu elime aldım, kızlara konuşurken biliyormuş gibi yapmıştım ama aslında bakmaya cesaret edememiştim. Uğruna 4 sene boyunca uğraştığım ve toplam 6 senemi verdiğim çocuğu başka kızlar için inlerken duyma düşüncesi içimde büyük bir boşluk yaratıyordu.

Görüntüleri açtığımda üç tane arka arkaya snap görmüştüm, yüksek ihtimal içkiliydi. Bunları normal zamanda atacak kadar büyük bir sapık olmadığını biliyordum. İlk iki snap karanlık ve hızlı nefes alışveriş sesleri ile doluydu, bunu yapmak onu iğrendirmiyor muydu? Herkes onun sevişmesine tanık oluyordu, onu geçtim kız bunu yapmasına nasıl izin vermişti?

Üçüncü snabin başı çok sessizdi, daha sonra yavaş ve derinden gelen sesini duydum. "Şimdi içine gireceğim ve tamamlanacağız." Yavaşça sırtımı duvara yasladım ve kendimi yere bıraktım, tamam bunu beklemiyordum.

Beni sırf onunla sevişmemiş olduğum için aldatmış olsa da her zaman onun için özel olduğumu düşünmüştüm. Bana dokunuşu, bakışı ve söylediği her söz sanki sadece benim içindi. Başka birine karşı hiç böyle olmadı diye kendimi avuttuğumu fark etmiştim.

Şimdi ise bana söylediği belki de en özel sözlerden birini, tek gecelik bir kıza sarf ettiğini duyuyordum. Yanmaya başlayan gözlerimi kırpıştırdım, aklım istemsizce o geceye kaymıştı.

Uzun süredir birlikte olmaya çalışıyorduk, ilk deneyimim olduğu için sürekli heyecanlıydım. Ön sevişme kısmını birçok kez sorunsuzca atlatmıştık ama bir şey oluyordu ve tam biz birlikte olacakken ben yapamayacağımı hissediyordum.

O gün, artık buna dayanamadığını ve beni istediğini söyleyerek beni evine götürmüştü. Ona hak veriyordum, uzun süredir birlikteydik ve ben sürekli tam ona teslim olacakken vazgeçiyordum.

Yine beni nazikçe öperek başlamıştı, eli sütyenimin kopçasına gittiğinde üç denemeden sonra açmayı başarmıştı. Benden ayrılmadan sütyenimden kurtulduğunda bedenimin kasılmaya başladığını hissetmiştim, bu sefer de yapamamaktan çok korkuyordum.

Closer | MYG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin