0.4

56.9K 3.2K 1.4K
                                    

" Rüyamda Park Jimini gördüm diyorum size, hoşlanıyorum sanırım " Jae Hwa ellerini suratının arasına alıp derin bir iç çekerken ona göz devirdim.

" Park Jimin seni tatmin etmeye yetecek mi? " söylediğimin ardından hepsi yüksek sesle gülerken o ise gözlerini kırpıştırarak kafasını salladı. Saf aşık kızları görmek sinirimi bozuyordu. Sebebi mi? 6 yıl boyunca aşık olduğum insan tarafından ihanete uğramam.

" Sen de Jung Heeyi tatmin edemediğinden aldatıldın öyle değil mi? " grubumuzun orospusu konuşuyordu işte. Bu kızı beş dakika görmeye bile dayanamıyordum, o ise sürekli gördüğümüz grup liderimizdi.

" Nasıl oldu ben de anlamadım, aldatılması gereken benim gibi kızlar değil. Tam tersine senin gibi kızlar olmalıydı. " önümdeki içecekten bir yudum alıp göz kırpmamın ardından sinirlendiğini gözlerindeki ifadeden anlamıştım. Bu kızla oyun oynamaya bayılıyordum, hobi gibiydi.

" Boş muhabbeti kesin, Park Jimin buraya geliyor " grubumuzun sarı saçlı, sevimli kızına karşı iyi duygular besliyordum. Yoonginin ilgisini çekmesinin ardından bu sevgim biraz azalmıştı. Erkekler tarafından seçilmeye alışmıştım, Jae Hwa'yı beğenmiş olması egoma aykırı geliyordu.

" Onlar hep buraya geliyor, bu yüzden biz de burada yemiyor muyuz? " Hei anlamamış yüz ifadesiyle konuşurken koluna vurdum. Nasıl bu kadar aptal olabiliyordu bir türlü anlam veremiyordum.

" Park Jimin en sevdiği çorbayı alıp, en sağdaki koltuğa geçecek şimdi. Ah, onun her adımını ezbere biliyor olmak ne güzel " gerçekten aşık olması kendimi boğma isteği oluşturuyordu ben de. Aşkı daha önce yaşamıştım ama hiç bu kadar aptallaştığımı sanmıyorum. Aldatıldığımı gözlerimle gördüğüm gün bile yüzümdeki ifade alayla gülmek olmuştu.

" Yoongi bu tarafa mı bakıyor? " onlara arkam dönük olduğu için hiçbirini göremiyordum. Hergün bizi burada görüyorlardı, bense onlara arkam dönük oturuyordum işte. Şirkette ise karşı karşıya gelmemiz imkansız gibiydi. Biz en alt katta onlarsa en üst kattaydı.

" Jae Hwa bence sen Park Jimini unut. Arkadaşı Yoongi seni keserken aranızda bir şey olması mümkün değil " güzel, işim daha da zorlaşıyordu. Zoru severdim, demek ki grup arkadaşıma yürüyen bir çocuğu tavlama işi bana düşmüştü. Grup yüzü benim olmamın dışında ana vokal de bendim, en önde olmanın verdiği ego ise ister istemez oluyordu.

" Nasıl ya bana mı bakıyor ki? " grup liderimiz onu onaylarken düşünür bir surat ifadesine büründü. " Min Yoongi de kötü bir seçenek değil ama bakireliğimi ona vermek istemiyorum " kafasını masaya vurmasını izlememin ardından gülümsemiştim. Gerçekten güzel bir kızdı, Min Yoongi içinse fazla saf.

" Bence Bts ile shiplensek ben ve Taehyung, Jungkook ve liderimiz Mi Ok, Jimin ve Jae Hwa, Min Yoongi ve Soo Hee olurdu " beni onunla yakıştırması hoşuma giderken gülümsemiştim, yakıştırıldığım biriyle yatmak iyi bir deneyim olacaktı. Başka biriyle seks yapmak 6 yıllık acılarıma iyi gelir diye düşünüyordum, bunun içinse tercihim en iyi olan üye olmuştu işte.

" Neden Jungkookla onu shipledin ki? Bu sadece komik " liderimize laf atmaya bayılıyordum, asla anlaşamıyorduk. Çünkü benim aksime o gerçekten onlarca erkekle beraber olan bir kızdı, en büyük rakibim olan seksi bir kız.

" Bilmem, Jungkook olmazsa Namjoon olurdu herhalde " Hei aptaldı ama bu söyledikleri mantıksız da gelmiyordu. İlk başta Yoongi değil de Jini gözüme kestirmeyi düşünmüştüm. Araştırmalarım ve odalarının kapısını dinlemem sonucu bana en uygun üyenin Yoongi olduğuna karar vermiştim.

" Kalksak mı artık? Sıkıldım ben " beni onaylamalarının ardından liderlik tasladığım için yamuk bir gülümseyiş olmuştu yüzümde. Mekanda ayağa kalkar kalkmaz gözler üzerimize çevriliyordu, erkeklere şöyle bir göz gezdirdiğimde ise odak noktalarının ben olduğumu anlamam çok uzun sürmemişti.

Closer | MYG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin