4.1

45.1K 2.5K 1.7K
                                    

Merhabalar :)
Bunun bir smut kitabı olarak başladığını ve 1.7milyon olana kadar böyle devam ettiğinin farkındayız. Fakat yaş sınırına dikkat etmeyip okuyan, okuduğunu ise yanlış yorumlayan bazı arkadaşlar yüzünden kitabımız kısa süreliğine de olsa kaldırıldı. Neyseki wattpad güvenilir bir platform ve silinen kitabımızı geri getirdi. Bir insana damga yapıştırmak için bilgi sahibi olmak gerekir, aksi takdirde karşınızdaki kişinin maneviyatına zarar vermiş olursunuz. Okuduğumuz bölüm gereği az çok bilgi sahibiyiz ve neyin suç olup olmadığından haberdarız. Buna dayanarak raporlar hazırladık, kendimizi ifade ettik ve "Kaldırılan kitap geri getirilemez." algısını yıkmış bulunduk. Yine de bu tarz bir olayla tekrar uğraşmak istemiyoruz ve pornografik denilen "82 bölümde 9 tane seks sahnesine" sahip olan bu kitabı cinsellikten arındırıyoruz. Closer'ı seks için okumadığınızı bildiğimizden tepki göstermeyeceğinizi umuyoruz, keyifli okumalar :)

***

Üstümdeki monta sarılarak kapıyı çaldım. Gecenin biri için fazla güzel olmuştum sanırım, taksici bile bana kötü bir gözle bakmıştı.

Kapı açılır açılmaz gülümseyerek hızlıca içeri girdim. Üşümüştüm, donmak üzereydim.

Yoongi kapıyı kapatıp bana döndüğünde baştan aşağı beni süzmüş ve gözlerini kısmıştı.

" Bu işi gerçekten baya ciddiye alıyorsun. Zaten devamlı yapıyoruz, pijamanla da gelebilirdin "

Üstümdekilere göz gezdirdim. Tek renk askılı siyah mini bir elbise ve siyah montum vardı. Elbise de oldukça sıradandı, üstümde güzel durmuştu ne yapabilirdim ki?

" İltifat etmen gerekiyordu senin için üşüdüm"

Kaşları çatılınca ona doğru ilerleyerek kollarım beline gelecek şekilde sarıldım ve ellerimi sırtına yerleştirdim.

" Kırmızı ruja gerek var mıydı? Taksici kaç yaşındaydı? "

" Sekste iyi olmadığım için görünüşümü düzelteyim dedim. "

Kafamı omzuna yaslamamın hemen ardından kolları boynuma gelecek şekilde bana sarıldı. Kolları arasında kaybolmuş gibiydim, hoşuma gitmişti.

" Nasıl bu kadar aptal olabiliyorsun? Üstüne dikkat et demiştim sana. Hasta olursan uzun bir süre seks yapamayız bana bulaşmasını istemem. Yakınımda dolaşamazsın "

Kafamı kaldırarak gülümsedim, gözleri anında dudaklarıma odaklanmıştı. İnce dudaklara sahip değildim, yeterince iyiydiler. Öpüşmüyor olmamız büyük kayıptı.

" Hadi beni yatağa at "

" Hemen mi? " kaşları çatılmıştı ama onunla seks yapmak için değil yatakta biraz oyalanıp eğlenmek için istemiştim. Yanlış anlamış olması gayet normaldi.

" Hemen " yamuk bir sırıtışla montumu çıkardım. Ben askılığa yönelmişken o merdivenlerden çıkıyordu. Baya romantikti gerçekten.

" Yoongi? Beni kucağına almayacak mısın? "

Yürümeye devam ettiğinde hızlıca ona yetiştim ve koridordayken sırtına atladım. Biraz nazik olmayı öğrenmesi gerekiyordu.

" Ne yapıyorsun? "

" Hm, eğleniyorum sanırım "

Cümlemi bitirir bitirmez güldüğünü duymuştum. Böyle davranışların hoşuna gitmesi garipti, çok soğuk durduğu için bu tarz hareketlerime gülmesi beni şaşırtıyordu.

" Şey, bacaklarımdan tutar mısın? Düşmek istemiyorum "

Dediğimi yapmamış ve yürümeye devam etmişti. Tutunmakta zorluk çektiğim için oflayarak sırtından indim. Gerçekten beni sinirlendiriyordu, taşısa ölür müydü yani?

Closer | MYG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin