3.4

41.7K 2.4K 1.6K
                                    

Merhabalar :)
Bunun bir smut kitabı olarak başladığını ve 1.7milyon olana kadar böyle devam ettiğinin farkındayız. Fakat yaş sınırına dikkat etmeyip okuyan, okuduğunu ise yanlış yorumlayan bazı arkadaşlar yüzünden kitabımız kısa süreliğine de olsa kaldırıldı. Neyseki wattpad güvenilir bir platform ve silinen kitabımızı geri getirdi. Bir insana damga yapıştırmak için bilgi sahibi olmak gerekir, aksi takdirde karşınızdaki kişinin maneviyatına zarar vermiş olursunuz. Okuduğumuz bölüm gereği az çok bilgi sahibiyiz ve neyin suç olup olmadığından haberdarız. Buna dayanarak raporlar hazırladık, kendimizi ifade ettik ve "Kaldırılan kitap geri getirilemez." algısını yıkmış bulunduk. Yine de bu tarz bir olayla tekrar uğraşmak istemiyoruz ve pornografik denilen "82 bölümde 9 tane seks sahnesine" sahip olan bu kitabı cinsellikten arındırıyoruz. Closer'ı seks için okumadığınızı bildiğimizden tepki göstermeyeceğinizi umuyoruz, keyifli okumalar :)

Beş dakikadır şirin pijamalarımı oturduğu yerden sessiz ve garip bir surat ifadesiyle izleyen Yoongiye bakıyordum. Tanrı aşkına, bu kadar garipseyecek ne vardı ki?

" Artık şöyle bakmayı kessen? "

" Pijamasında Tweety resmi olan bir kızla seks yapmak beni düşündürdü "

Suratı garip bir şekle bürününce bakışlarımı pijamalarıma çevirdim. Bir kere tam pijama bile değildi ki. Gayet şirin bir gecelik gibiydi desem daha doğru olurdu. Tamam tatlı olmak istemiştim de çekiciliği de elden bırakmayacağım çok açıktı. O yüzden etek boyu neredeyse kalçalarımın biraz aşağısında biten bir elbise gibi pijamaydı işte.

" Abartıyorsun "

" Tatlı da olmamışsın. Bacaklarına mı baksam üstündeki tweetye mi? "

Oturduğum yerden kalkarak koltukta yayılmış bir şekildeki Yoonginin kucağına yöneldim. Oturur oturmaz elleri belime refleks olarak yerleşmişti. Gülümseyerek ellerimi suratına yerleştirdim.

" İzin verirsen öpmek istiyorum? "

Gözlerimle burnuna baktığımda belimdeki ellerini nazikçe oynatmıştı. Bu evet demek olmalıydı yoksa çoktan bana kızardı. Kısa denecek bir sürede yaklaşıp burnunun en uç kısmını öptüm, ilk başlarda o sevmiyor diye yapmaya çalışıyordum ama şuan sanırım seven taraf bendim.

" Neden burnumu öptüğünü anlamıyorum. Aptalca "

" Bilmem, hoşuma gidiyor "

Cümlemi tamamlar tamamlamaz yüzüme uzun bir süre bakmış ardından da saçlarımı topladığım için açıkta kalan boynuma öpücük bırakmıştı. Garip bir şekilde bu yaptığı hoşuma gidiyordu, seks değilde daha farklı bir şey yaşıyormuşuz gibi.

Kollarımı boynuna dolayarak ona sarıldım. Onunla seks yapmayı seviyordum, her ne kadar kaba davransa da bazen öyle bir hareket yapıyordu ki tüm kötü davranışlarının üstüne perde çekmemi sağlıyordu.

" Bana böyle sarılma diye kaç kere söyleyeceğim? "

" Canım sarılmak istiyor, o yüzden sessiz ol yoksa seks yapmak için başka bir kız bulman gerekecek "

Belimdeki ellerini oynatarak kısık bir sesle güldü, komik miydi bu?

" Mi ok nerede kalıyordu? Yan odada mı? Seks için kız bulmam çok zor olmayacak desene "

Sarılmayı kesip kollarımı boynundan çektim. O kadar sinirlendirmişti ki gerçekten onu kovacaktım. Üstünden kalkmak için hareketlendiğim sırada belimdeki ellerini sıkılaştırarak beni engellemişti. Ona doğru çekilmemin hemen ardından kucağına tam olarak yerleşmiştim ve bu sefer sarılan o olmuştu.

Closer | MYG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin