4.5

37.9K 2.5K 1.2K
                                    

Yorum yorum yorum yapsanızağğğğ :)

Yorum yorum yorum yapsanızağğğğ :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimdeki 3. hamburgeri de ağzıma tıkıştırdığım sıra incelemeye koyuldum. Buraya bir yıl boyunca hiç gelmemiştim. Yalnız kalmak çoğu zaman bana iyi gelirken son bir yıldır yalnızlık en büyük düşmanım gibiydi.

" Böyle bir yere hamburger alıp da mı geldin? "

Sesin sahibini tanıdığım için ağzımdaki lokmayı çiğnemeye devam ettim. Dönme gereksiniminde bulunmamıştım. Gelmeyeceğim dediği halde sözünde durmamıştı.

" Neden geldin? Rahatsız ediyorsun beni git "

" Ağzın doluyken konuşma iğrenç gözüküyorsun "

Kaşlarımı çatarak ona baktım ve bir ısırık daha aldım. Şuan kendimi depresyona sokmuştum. Yemek yemem lazımdı ama gelmiş bana iğrenç görünüyorsun diyordu. Çok da umrumdaydı gerçekten.

" Kolamı uzatsana "

Oturduğu için kolam diğer yanında kalmıştı. Beni o kadar dikkatli izliyordu ki göz devirmek zorunda kalmıştım.

" Boğulacağım hadisene "

Yüzünü buruşturarak kolayı bana uzattı, ellerim dolu olduğu için eğilerek o tutarken kolamı içtim.

" Suratın neden bu halde senin? "

Ona cevap vermeyerek bir ısırık daha aldım. Jung Hee'ye bela okumak istiyordum. Aylar boyunca bir odaya tıkılıp sadece bela okumak. Ölse ne güzel olurdu. O ölürse ben iyi olacak mıydım ki?

Şerefsiz bir de hiçbir şey olmamış gibi beni öpmüştü, öpmüş.

Kafamı eğerek saçlarımın önüme gelmesini sağladım. Yoongi beni böyle görsün istemiyordum. Nedense onun benim hakkımdaki düşüncelerini önemsiyordum. Beni güçlü bir kız olarak görmesi her zaman tercihimdi.

Çenemden tutup zorla kafamı kaldırmasının ardından bu sefer bana tiksinirek bakmamış, elindeki kolayı bana doğru uzatarak pipeti resmen ağzıma sokmuştu.

" İç "

Dediğini yaparak kolayı içmemin ardından kenarda duran dördüncü hamburgerimi alarak benden izinsiz yemeye başlamasıyla tüm sinirlerim gerilmişti. Onu öldürmek istiyordum.

" Yah! Bıraksana o benim "

" Şişman biriyle seks yapmak istemiyorum Soo Hee "

" Benim metebolizmam hızlı çalışıyor bir kere. Hem depresyondayım ben, bıraksana yemeğimi " elindeki hamburgerden benim gibi kocaman bir ısırık aldığında iki yanağı da dolduğu için bu sefer izleyen taraf ben olmuştum. Ağzımdaki lokma bittiği için daha rahat odaklanıyordum şuan.

Ağzındakiler bitmeden bir ısırık daha alınca kaşlarımı az önce onun yaptığı gibi çatarak kenardaki kolayı aldım. Çenesinden tutup bana dönmesini sağlayarak pipeti zorla ağzına soktuğumda bakışlarındaki ifadenin yine manalılaştığını hissetmiştim.

Closer | MYG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin