Keyifli okumalar
Yatakta bir sağa bir sola döndüm, Yoongi söylediği için mi böyle olmuştu anlamamıştım ama karnım ağrımaya başlamıştı.
Gelecekteki küçük Soo Heeleri şöyle bir avazda doğurup kurtulamıyor muydum? Bu acılar bana biraz fazla gelmeye başlamıştı.
"Hareket edip durma."
Harika, bir de karnım ağrırken azar yiyordum. Daha kötü ne olabilirdi ki acaba? Otelde yangın çıkardı ve ben o an uyuyakalıp burada yanarak ölürdüm en fazla.
"Buraya gelsin, sorun yok derken düşünecektin onu."
Çemkirmeme karşılık derin bir nefes verdiğini duydum, gerçekten can güvenliğim yoktu. Az sonra yastıkla beni boğsa şaşırmazdım.
Aslında fikir güzeldi, başka bir kızla sevişirken benimle seks yapmasının intikamını böyle mi alsaydım?
Mantıklıydı ama Jung Heeye vurduğum elim acıyordu, yeterince güçlü bastıramazdım. Yoongi bugün de ölmemeyi başarmıştı, kendiyle gurur duyuyor muydu acaba?
Üşüdüğüm için yorganı kendi tarafıma çekerek karnımı örttüm. Tam elimi çekecektim ki Yoongi diğer taraftan çekmeye başladı.
"Bıraksana yorganı! Karnım ağrıyor benim, anlayış göster be!"
Yorganı bırakmayarak yatakta bana doğru döndü, yüzünde sinirli bir ifade vardı. Bu şekilde beni korkutacağını falan mı sanıyordu? Ben onun karnımı ovduğu zamanları biliyordum. Neyin artistliğiydi bu?
"Karnım ağrıyor dersen seni kapının önüne koyacağımı söylememiş miydim?"
Histerik bir şekilde güldüm, gören de onun evindeyiz falan sanacaktı.
"Burası benim de odam, rahatsız oluyorsan çıkıp gidersin!"
İçimden Jimin'e teşekkürlerimi ileteceğim anda aklıma gelen düşünceyle durdum. Bu yatak çift kişilikti ve bu oda Yoongi ve Jimin'in değil miydi?
Yorganı bir anda bırakmamla Yoongi biraz geriye düşmüştü, asabi bir şekilde bana bakmaya devam ettiğinde şaşkınlıktan ona olan sinirimi unutmuştum.
"Vay be, demek Jiminle de düşüp kalkıyorsun. Elin kızları da sevişme için yetmedi demek?"
Benim gibi doğruldu ve kaşlarını çattı.
"Jimin kim?"
Bahsettiğim Jimini anlamayacak kadar konudan uzak mıydı, yoksa numara mı yapıyordu? Numara yapıyorsa çok üzülecektim, bu kadınlar için büyük bir acıydı. Bu kadar iyi seks yapan birini bir de erkeklerle paylaşacak olmak çok üzücüydü.
"Park Jimin işte, senin grubundan."
Söylediğim şeyi anlamak için bir an durdu, anladığında ise havaya kalkan eline tepki veremeden kafama inmişti bile. İnleyerek vurduğu yeri tuttum.
"Canım acıdı!" Bağırmama karşılık tekrar vurduğunda elinden kurtulmak için biraz daha geriye kaçtım.
"Canımı sıkma Soo Hee, seninle uğraşmak istemiyorum."
Bana arkasını dönmesiyle yerimde tepindim, asıl canı sıkılan bendim. Seninle uğraşmak istemiyorum da ne demekti? Burada en büyük uğraşı insan olmayan bir varlıkla kalan ben veriyordum, farkında varması lazımdı.
"Senden nefret ediyorum, Min Yoongi. Umarım üstte olan Jimindir."
Bir an ortamda oluşan sessizlik bana ölümü hatırlatmıştı, kendimi gerilim filminde gibi hissediyordum. Az sonra kalkıp beni bıçaklamazdı değil mi? Pek güvenemiyorum da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Closer | MYG ✓
ФанфикHayran Kurgu #1 Dokunmak. Her şey böyle başlar bazen. Karşındakinin bedenini görmek, onun tenini hissetmek, keşfetmek... Sonra aniden bir şey olur. Karanlık tarafının aydınlandığını hisseder insan. Artık bir bedene dokunmak yetmez, onun ruhuna da...