Merhabalar :)
Bunun bir smut kitabı olarak başladığını ve 1.7milyon olana kadar böyle devam ettiğinin farkındayız. Fakat yaş sınırına dikkat etmeyip okuyan, okuduğunu ise yanlış yorumlayan bazı arkadaşlar yüzünden kitabımız kısa süreliğine de olsa kaldırıldı. Neyseki wattpad güvenilir bir platform ve silinen kitabımızı geri getirdi. Bir insana damga yapıştırmak için bilgi sahibi olmak gerekir, aksi takdirde karşınızdaki kişinin maneviyatına zarar vermiş olursunuz. Okuduğumuz bölüm gereği az çok bilgi sahibiyiz ve neyin suç olup olmadığından haberdarız. Buna dayanarak raporlar hazırladık, kendimizi ifade ettik ve "Kaldırılan kitap geri getirilemez." algısını yıkmış bulunduk. Yine de bu tarz bir olayla tekrar uğraşmak istemiyoruz ve pornografik denilen "82 bölümde 9 tane seks sahnesine" sahip olan bu kitabı cinsellikten arındırıyoruz. Closer'ı seks için okumadığınızı bildiğimizden tepki göstermeyeceğinizi umuyoruz, keyifli okumalar :)Medyadaki şarkı Yoongiden Soo Hee'ye geliyor.
***
Belimdeki elini nazikçe çeken 'eski sevgilime' kısa bir bakış attım. Gözlerime o kadar anlamlı bakıyordu ki bir an eskiye döndük sanmıştım.
Onun burada olması bariz bir şekilde bendim, kendi ağzıyla da söylediği gibi. Uğraşacak yeni şeyler arıyor olmalıydı. Buraya baba parasıyla geldiği o kadar belliydi ki...
Kendimi bir adım geriye aldım, tüm dengemi bozmuştu. Zamanında onu bu denli kuvvetle sevmeseydim belki benim için her şey kolay olabilirdi.
Sadece onun duyabileceği bir şekilde konuşmaya özen göstererek bana umut dolu bakan bakışlarına aldırmadan konuşmaya başladım.
"Buraya nasıl geldin bilmiyorum ama yaptığına bir son ver. Küçük oyunlarına alet olmayacağım"
Herkesin içinde beni öpebilecek kadar ileri gidiyordu. Eskiden dudakları hep yanaklarımda olsun isterdim, şimdi ise sadece bana eskileri hatırlatarak acı veriyordu. Belki de acı bile vermiyordu, alıştığım için bana öyle gelmeye başlamıştı bilemiyordum.
Gözleri dans odasındaki bedenlerde kısaca gezindi ve tekrar bana döndü. Hiçbirini umursuyor gibi durmuyordu. Diğerlerine göre en kenarda duran üye ben olduğum için duyduklarını sanmıyordum, duysalardı da önemli değildi gerçi.
Kulağıma eğildi. "Değişen tavırların beni kendine daha çok çekiyor, eskisinden bile daha çok istiyorum seni"
Birden çok gözü üstümüzde hissettiğim için bu konuşmayı uzatmamak adına biraz ileride duran kızların yanına ilerledim. Aslında bu odada durmak istemiyordum. Dışarı çıksam da yüksek ihtimalle ona karşı bir şeyler hissediyormuşum da tripleniyormuşum gibi algılanacaktı. Bu yüzden en doğru karar ondan uzaklaşmak gibi gözükmüştü.
"Tanışmaları sevmem, kısa tutmak için söylüyorum. Ben Bobby"
Gözlerim kulağındaki küpesi, kahverengi saçları, büyük gözleri ve kendine has çekiciği olan çocukta kısa bir süre gezindi ve ne zaman Yoonginin yanına gittiğini anlamadığım çocukta odaklandı.
İkisi arkadaş gibi görünüyordu ama Yoongi'nin bakışları onda değil de Jung Hee'de sabitlenmiş gibiydi.
"Jaehyun, vokal kısımdayım. Bobby ve Jung Hee rapte. Vernon da benim gibi diğer bir vokal"
Rap? Jung Hee? itiraf etmeliyim sesi güzeldi ama nedense onu idol olarak düşünemiyordum.
Onun sesini hayatım boyunca sadece bir kez duymuştum. O da doğum günümdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Closer | MYG ✓
FanfictionHayran Kurgu #1 Dokunmak. Her şey böyle başlar bazen. Karşındakinin bedenini görmek, onun tenini hissetmek, keşfetmek... Sonra aniden bir şey olur. Karanlık tarafının aydınlandığını hisseder insan. Artık bir bedene dokunmak yetmez, onun ruhuna da...