7.3

35.2K 2.9K 2.2K
                                    

Ay sizden ayrılacağımız için üzgünüz :(
Vkook Ship kitabımıza herkesi bekliyoruz tamam mı? Bu hafta paylaşacağız. Watty profilimizi takip edin de aramızdaki bağı kaybetmeyelim :(
Öpüldünüz. ❤️

Saçlarımda hissettiğim hareketlilikle gözlerimi yavaşça araladım. Kafam gece olduğu gibi hala Yoonginin göğsüne gömülüydü.

Yüzümde oluşan gülümsemeyle kafamı kaldırarak ona baktım. O bana bakmamıştı ama umrumda değildi. Şu an mutlu hissediyordum.

"Uyuyormuş gibi yapmaya devam et."

"Sebep?"

Bazen çok saçma şeyler söylüyordu. Hareketsiz yatacaksam benim neyime aşık olmuştu?

"Uyurken sana daha rahat bakabiliyorum."

Kalbimin hızlanmasını sağlayan sözcükler ağzından teker teker çıktığında alnımı göğsüne gömdüm. Belki de kalp atışlarıma şahit olmalıydı.

Belimde olan elini yukarı doğru çıkartarak kalbimin üstüne koydum. Benim onun hakkında değişen duygularımdan emin olsun istiyordum.

"Göğsünü mü ellemeliyim? Neden elimi oraya koydun?"

Hızlı bir hareketle elini itekleyip gözlerimi sıkıca yumdum. Ah, yanlış anlamıştı. Ölmek istiyordum. Kulaklarıma doğru ulaşan bir sıcaklık hissediyordum.

Yoongi bedenini biraz benden uzaklaştırıp yüzüme bakmaya çalıştığında ellerimle yüzümü kapattım. Utançtan ölecek gibiydim.

"Utanmana gerek yok, sevişmek mi istiyorsun?"

Ya ne diyordu bu gerizekalı? Kalp atışlarımı hissetsin diye elini kalbime götürmüştüm ve olayı sevişmeye getirmişti.

Bir dakika. 'Sevişmeye' mi?

Ellerimi yüzümden çekip onunla göz göze geldim, nefes almayı unutmamaya itinayla dikkat ediyordum.

"Sevişmek mi?"

Düz bir ifadeyle kafasını aşağı yukarı sallamasıyla yutkundum. Tamam, bu iyi hissettiriyordu ama keşke iki gözü de mor, dudağı patlamış, kaşı yarılmış olmasaydı.

Elimi yüzüne götürerek iç çektim. Ben dokunur dokunmaz yüksek ihtimalle canı acıdığı için yüzünü buruşturmuştu. Daha sonrasında ise güçlü görünmeye çalışarak surat ifadesini düzeltmişti. Ben anlamıyorum sanıyordu ama her şeyin farkındaydım, aptal.

"Sen bu haldeyken sevişmek mi isteyeceğim? Beni gerçekten yanlış tanıyorsun, kalbim kırıldı."

Yüzümü buruşturduğumda gülümsedi ve yüzündeki elimi dudaklarına götürdü. Avuç içimden öpmesiyle derin bir nefes almıştım.

"Seni senden daha iyi tanıyorum. Kalp atışlarını değiştirebildiğim için şaşkınım."

Elimi yüzünden çekerek sabah uyanmadan önceki halim gibi ona sarıldım ve göğsüne sokuldum. Kolları hemen belime dolanmıştı. Karşılıklı sevgi sanırım böyle oluyordu, çok farklı hissediyordum.

"Sana bir şey itiraf edeceğim."

Yerinde huzursuzca kıpırdandı, gerildiğini hissetmem normal miydi? İtirafı yapacak olan bendim ama telaşlanan oydu.

Closer | MYG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin