6.1

42.6K 2.8K 2.2K
                                    

- Soo Hee'nin rol modeli; Bay Yixing.
Teşekkürler.
Önemli not: Enişteme yavşayanı tokatlıyorum :)
Keyifli okumalar

"O herife baba demem Jae, üstüme gelme"

Beni sıkıştıran Jae'yle gözlerimi kapadım. Beni terk eden adama babama dememi kimse sağlamayazdı. Neden bunu anlayamıyordu?

"Tamam peki özür dilerim. Son bir haftadır çok durgunsun. Babanın gelişi ve Yoonginin gidişi seni zorlamış olmalı"

Kafamı sağa sola salladım. Bunlar beni üzmemeliydi. Ayrıca Yoongi bir haftalığına yurtdışına gitmişti, Ama's bilmem ne.

"Babanın evinize döndüğünden haberi var mı?"

Bu kız çenesini hiç mi kapamayacaktı? O adam hakkında konuşmak istemediğimi hiç mi görmüyordu?

Dizlerimi kendime çekerek sırtımı duvara yasladım, kız kardeşlerimin gözünü boyamış olabilirdi ama benim bir babam yoktu. Asla da olmayacaktı.

"Telefonun çalıyor"

Sıkıntıyla oflayarak yerimden kalktım. Bir haftadır nefes alamıyor gibi hissediyordum, üstelik şu MAMA zırvalığı için Jung Hee'yle sürekli samimi bir dans yapıyor olmamız beni daha da germişti.

Arayanın Yoongi olduğunu görerek telefonu sessize aldım. Sadece yalnız kalmak istiyordum. Onunla konuşursam neden bir haftadır telefonda konuşmadığımı, mesajlarına cevap verirken kısa kısa yazdığımı sorgulayıp canımı daha çok sıkardı.

"Yoongi arıyordu değil mi?"

Jaeyle göz göze gelerek kafamı salladım.

"Neden açmıyorsun?"

Alt dudağımı dişlerimin arasına alarak ısırmaya başladım. O adamın -babamın- gelmesi her ne kadar kabul etmesem de beni kötü etkilemişti işte. En ufak bir sorguda gözlerim doluyordu ki ben ağlamazdım. Regl zamanları hariç.

"Soo Hee, yapma böyle lütfen"

Yanıma gelip bana kollarını sarınca yukarı bakarak gözlerimden yaş akmasını engellemeye çalıştım. Başarılı da olmuştum, istemezsem ağlamazdım.

"Ben bir lavaboya gitsem iyi olacak"

"Yoongi beni aradığında ne dememi istersin?"

Bana ulaşamadığında Jae Hwayı arıyor olması güzeldi. Bu kadarına gerek var mıydı bilmiyorum ama ben olsam aynısını yapardım. Hastalandığında yapmıştım da.

"İyi olduğumu söyle"

"Soo Hee, onunla neden konuşmadığını anlayamıyorum. Siz sevgilisiniz"

Doğru, seks arkadaşım diyemeyip sevgilim demiştim değil mi? Ne güzel ama. Yoongi de bundan yararlanıyordu, zeki çocuk.

"Sevgilim olması özel sırlarımı paylaşacağım anlamına gelmiyor"

Jae burukça gülümseyip yanağımı okşadı. Normalde bu bana kötü hissettirdi ama şu an iyi gelmişti.

"Jung Hee her şeyini biliyordu. Hatta hala biliyor, sence Yoonginin de bilmesi gerekmez mi?"

Aşık olduğum biriyle kalbimi paylaşmışken sırlarımı da paylaşırdım. Bunda bir sıkıntı görmüyordum. Ayrıca şu anki durumdan haberdar olması evime girmesinden kaynaklıydı.

"Jae dedemler onu çok seviyor. Beni aldattığını söylemediğimi biliyorsun"

Bunu kullanarak evime girmiş ve babamın durumundan haberdar olmuş biriydi o. Kendi isteğimle mi söylemiştim sanki?

Closer | MYG ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin