Dezvaluirea...

135 19 0
                                    

Reusesc sa îi stârnesc  dorinta de a ramâne si rasuflu usurat ca mai pot prelungi sederea lui.
Trebuia sa scot de la el tot ceea ce era nevoie sa aflu.

,,Doresti sa ma însotesti la patrula din aceasta seara,asa îti pot arata cum îmi conduc eu regatul...iar apoi vom savura cina doar noi doi."

,,Partea cu cina mi se pare mult mai interesanta...nu putem sari peste?!"

,,Ca un bun conducator ce esti stii ca mai întâi de toate trebuie sa îti faci datoria."

Resemnat,se apropie de mine si ma urmeaza.
Mergeam amândoi pe drumul pietruit ce ducea în sat.Deschid gura pentru a începe conversatia,linistea dintre noi era apasatoare.

,,Ce stii despre mine,ce ai auzit?!Noaptea oricum e destul de lunga si nu vreau sa te plictisesc doar cu povestile mele.Poate îmi spui mai multe despre tine."

Ma priveste patrunzator.

,,Esti curioasa sa afli parerea mea sau vrei sa auzi doar zvonurile?!...care nu sunt deloc putine."

,,Tu esti singurul care ma intereseaza"
îi soptesc si vad încantarea de pe chipul lui.

,,Curiozitatea a fost cea de început.
Cand Nicholas a aflat despre unicitatea ta a vrut sa te cunoasca cu orice pret, bineînteles stiam ca va da greşi într-un fel pentru ca trufia ce îi curgea prin vene nu îl lasa îndiferent.
Cand s-a întors înapoi era altul...Ce-i drept era de nestapânit de multe ori dar ceea ce îl transformase într-un demon de gheata m-a indicnat.Ceva s-a întamplat între voi doi nu?..."se opreste asteptând un raspuns din partea mea.

,,Moartea tatalui meu Victor...probabil"
îi spun scurt.

Se uita la mine ridicând o sprânceana întrebator...Eu încerc sa continui.

,,Nu stiu ce ti-a povestit sau daca a facut-o dar Nicholas mi-a omorât singura fiinta care ma iubea cu adevarat.Si daca te întrebi încontinuare...nu eu i-am luat viata fratelui tau chiar daca merita asta..."

Uimirea se asterne pe chipul lui.Nu cunoastea povestea asta,dar oare altceva aflase?!

,,Regret ca fratele meu a facut o asemenea fapta...Si-a meritat destinul,probabil ca a platit cumva.
Disparita lui nu m-a facut decât sa ma gândesc la tine.Trebuia sa cunosc ceea ce el îsi dorea atât de tare.De la Angelich nu îl mai vazusem atât de plin de dorinta si ura în acelas timp, dar pentru ca tinuturile noastre nu au fost prea apropiate ca neam am renuntat. "

,,Si ce te-a facut totusi sa te razgândesti?!"

,,Vladimir."

Atunci inima mi se opreste pentru un moment din batai,apoi îmi i-a pieptul cu asalt.
Îl privesc în ochi agitata.

,,Stai linistita,nu am crezut nimic din ce mi-a scuipat lingușitorul în ureche.Îi cunosc mult prea bine trecutul si stiu ce fel de vampir este,dar mi-a starnit curiozitatea.Nu stiam de ce venise tocmai în Nord pentru a cere adapost temporar având în vedere disputele dintre noi...ceva se întamplase aici iar planurile lui se pare ca nu daduse roade."

Intre dragoste si razboi VOL IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum