,,Sa stii scumpa mea Eva ca nu esti chiar atât de unica pe cat te fac alții sa crezi,au fost altii mai unici ca tine..."
Ma uit la el întrebatoare.
,,Tatal tau nu cred ca a apucat sa îti povesteasca despre familia Corvin,iar Vladimir cu siguranta nu îsi doreste ca tu sa cunoști povestea neamului nostru."
Eram deja mult prea captata de cuvintele lui asa ca îl ascultam în liniste.Ardeam de nerabdare să îmi cunosc istoria si adevarul despre mine si se pare ca el era persoana potrivita.
,,De la începutul veacului fiecare tinut a avut cate o familie de vampiri,uni creati si altii nascuti ca oameni.
Din totdeauna cele doua neamuri,cel al oamenilor si al vampirilor au avut o atractie blestemata"
...se ridica pentru a-mi arata portretele fiecaruia...Buica mea Eleonor Farago era o ducesa înstarita din vestul tarii venita la noi din nordul Frantei.O frumusete a vremurilor dorita de toti din jurul ei...însa ea pune ochii pe bunicul meu Ion Corvin.
Un vampir tanar si sofisticat din înalta societate.
Dragostea lor s-a sfarsit cu aparitia tatalui meu.Care a fost conceput la fel ca si tine în timp ce Eleonor era înca om si nascut cand ea era în tranzitie deoarece risca sa moara la nastere,bunicul a decis sa o transforme cand ea era în durerile facerii.
Dupa nasterea tatalui mea , la câțiva ani,bucurându-se de viata care tocmai îi fusese daruita,aceasta a fugit cu un alt vampir si nu se mai stie nimic de ea nici pana în ziua de azi."Pe fata mea se citea uimirea...deci nu fusesem primul vampir nascut.
,,Diferenta dintre tine si el este ca marele Matei Corvi s-a nascut în totalitate om doar ca prin venele lui curgea sangele tatalui lui...adica sange de vampir iar acesta îi dadea abilitati supranaturale.Nu era nemuritor dar putea sa devina oricând...
CITEȘTI
Intre dragoste si razboi VOL I
VampiriOare ce voi alege?! Sa ma bucur de iubire sau sa pornesc un razboi,sa fiu omul sau demonul... Nu voi scapa niciodata de intuneric...dar pot aduce o raza de lumina in viata mea....