Efter att ha väntat i nästan en timme så kommer även de andra killarna hem och jag får en bamsekram av Omar.
Under tiden jag och Felix varit hemma så har jag berättat allt som hänt för honom. Jag hade även fått ännu fler kommentarer på instagram och twitter, de flesta taskiga, men jag kände mig helt okej ändå. Efter att ha snackat med Felix så släppte faktiskt den tunga stenen. Han berättade att det gått rykten om honom och sådant och att det tog väldigt lång tid innan det minskade. Att man bara behövde ha tålamod, till sist så tröttnar de och hittar något annat, eller någon annan.
"Vad hände?" viskar Omar innan han släpper mig.
"Vi tar det senare" säger jag och ler mot honom. Han biter sig i läppen men nickar sedan och vi går in till tv-rummet där resten av killarna sitter och snackar.
"Sååå vad ska vi göra?" frågar Omar och avbryter killarna i deras samtal. Konstigt nog så verkar de inte irriterade utan svarar direkt på hans fråga.
"Jadu, bra fråga" säger Felix. "Kanske fixa lunch. Är jättehungrig hungrig" säger han och vi andra instämmer. Jag tittar på klockan och ser att hon är 13:39. Oj, vad tiden gått fort, tänker jag.
"Ska vi beställa pizza?" frågar han och vi andra nickar gillande, inte minst jag.
När vi alla bestämt vad vi ska ha för pizza så ringer Felix till en pizzeria och medan han gör det så drar Omar upp mig till hans rum.
"Så berätta nu vad som hände" säger han och jag möter hans blick. Han ser riktigt allvarlig ut och jag är inte säker på att jag vågar berätta för honom. Tänk så gör han slut. Bara för att han tror att det är mitt bästa eller något annat dumt?
Men jag bestämmer mig ändå för att berätta och berättar sedan hela historian. Från början, till slut.
---❤️ Flashback ❤️---
Helt plötsligt så kommer det fram en tjej och puttar till mig."Vad fan håller du på med?" frågar jag irriterat.
"Du ska fan inte tro att du kan få Omar. Han är värd mycket bättre än dig" säger hon bitchigt.
"Tyck du det men Omar älskar mig och inte dig så synd för dig att din dröm inte går i upplevelse" svarar jag bitchigt tillbaka och går sedan där ifrån men tjejen drar tillbaka mig.
"Vad är ditt problem" frågar jag spydigt. Nu är jag verkligen arg och irriterad.
"Du" svarar hon. "Du är mitt problem"
"Men åh vad ledsen jag blir då. Fan släpp mig bara" säger jag och drar loss min arm.
Jag springer sedan och försöker hitta killarna men jag ser seriöst inte någon av dem. Tillslut så ser jag helt plötsligt Felix och jag springer fram till honom.
---♥ Nu ♥---
Omar ser först lite chockad ut men sen ser jag att han blir arg, riktigt arg. Jag lägger en hand på hans axel.
"Omar snälla lugna dig" säger jag och stryker med min lediga hand över hans kind men han backar bara.
"Hur fan ska jag kunna ta det lugnt?" skriker han. Jag tar försiktigt ett steg fram men då tar han ett steg bak. Jag ser att det börjar komma tårar ur hans ögon och det gör ont i min mage, riktigt ont.
"Snälla Omar" viskar jag.
"De gör allt, allt för att förstöra allt. Kan de inte ens respekter att jag fucking älskar dig eller? Kan man vara så jävla låg?" skriker han och och några få tårar börjar kommer från hans ögon. Jag går närmare honom och för en gång skulle så backar han inte så jag springer den sista biten fram och kramar om honom. Hårt och länge.
"Jag älskar dig Fanny och jag är så jävla rädd för att förlora dig" viskar han. "Jag vill inte att de ska göra dig illa, på grund av mig. Allt detta är på grund av mig" han fortsätter att viska.
"Omar inget är ditt fel, inget. Låt de inte få dig att tro det" viskar jag tillbaka men han backar.
Han ögon är rödsprängde och han tittar med en ledsam blick när han säger de tre orden jag aldrig trott skulle göra så ont.
"Det är slut"
__________________________________________-
Hihi, nu blir ni säkert sura på mig .. Men aa jag har ju en tanke så kan lova er att det kommer sluta bra. Som jag alltid gör. Skulle ALDRIG kunna avsluta en berättelse med något dåligt. Älskar lyckliga slut och är själv en sådan som bara vill ha bra slut. Blir mest arg och irriterad när det är dåliga slut, alltså när det slutar dåligt!
Aja nu ska jag ner och föna håret xD
Så vi ses!
// Wilma!♥
[REDIGERAD]
YOU ARE READING
When Everything Goes Wrong (The Fooo Conspiracy)
FanfictionFanny är 15 år och bor i Helsingborg. En dag så bestämmer hennes föräldrar att dem ska flytta. Det som är värst är att hon måste lämna Elvira. Den ända som faktiskt betyder något för henne. Men när hon kommer det Göteborg på förändras mycket. Hon ko...