Helt plötsligt så stannar vi och både jag och Omar hoppar av.
"Var är vi?" Frågar jag och tittar upp på den stor fina villan.
"Hemma hos mig" svarar Omar och ler mot mig. Omar tar tag i min hand och drar med mig mot huset. Han öppnar dörren för mig och jag går försiktigt in i den stora hallen. Omar stänger dörren bakom mig och hoppar av sina skor innan han ställer sig och väntar på mig som sitter och snörar upp mina converse. När jag äntligen är klar så reser jag mig upp och följer efter Omar in i huset. Helt plötsligt så står vi ett stort kök. Vid köksbordet som står i ett av hörnen sitter en kvinna som jag gissa är Omars mamma. Hon lyfter sakta huvudet från tidningen och blinkar mot Omar innan hon ler mot mig. Jag tittar på Omar som har börjat rodna lite. Ett litet skratt lämnar min mun och Omar tittar irriterat på sin mamma som också skrattar lite åt honom.
Efter en stunds tystnad så reser sig Omars mamma upp och går fram till mig och presenterar sig.
"Wilnur" säger hon och sträcker fram sin hand.
"Fanny" svarar jag och skakar den.
När vi hälsat så tittar jag på Omar som tittar ner på sina fötter.
"Ni kan gå upp så länge så säger jag till när maten är klar" säger Wilnur och ler lite mot mig. Jag ler tillbaka och tittar sedan på Omar som ger Wilnur en tacksam blick. Jag skrattar ännu en gång lite. Helt plötsligt så tar Omar tag i min hand och drar ut mig från köket. När vi kommit till trappan så börjar både jag och Omar och skatta samtidigt som vi springer upp för trappan. När vi kommer upp så öppnar han andra dörren till höger. Jag stänger sedan dörren efter mig och sätter mig bredvid Omar på sängen. Vi sitter tysta en lång stund och då börjar jag tänka tillbaka på det som hänt i köket och börjar ännu en gång att skatta. Fast mer på riktigt än vad jag gjorde i köket. Omar tittare lite konstigt på mig men börjar sedan också att skratta.
"Vad skrattar du åt?" Frågar Omar när vi suttit och skattat en stund.
"Det som hände i köket" svarar jag och börjar skratta ännu mer och då gör Omar också det. Helt plötsligt så ställer Omar sig upp och sätter på en av deras låtar "ex factor" och börjar dansa. Sedan går han fram till mig och drar upp mig och vi dansar tillsammans. Helt plötsligt så skrattar vi så mycket så vi måste lägga oss på sängen och helt plötsligt så ligger Omar över mig. När vi får ögonkontakt så slutar vi båda skratta och bara tittar in i varandras ögon. Sedan utan några tecken så lutar sig Omar mot mig och kysser mig mjukt på munnen. Konstigt nog så besvarade jag den och en sak som är ännu konstigare är att jag faktiskt gillade det. Vi fortsätter kyssas men helt plötsligt så drar jag mig undan. Jag vet inte varför men det kändes ändå lite fel på något sätt.
"Förlåt" säger Omar och börjar rodna lätt.
"Det är lugnt" svarar jag och pussar han på kinden. Helt plötsligt så stängs musiken av och både jag och Omar tittar mot dörren där Omars mamma står. Fan, mumlar jag för mig själv och börjar rodna. Jag tittar sedan på Omar som har rodnat ännu mer än innan. Då slår tanken mig. Omar ligger fortfarande över mig.
____________________
förlåt för att det tar så längesedan jag skrev. Har inte riktigt haft inspiration till denna berättelse förrän idag! Men nu ska jag försöka börja skriva igen! Så vad tyckte ni? Jag vet att det blev en kort och ganska tråkig del men ni för leva med det!
Puss & kram!
Wilma 💋
[REDIGERAD]
KAMU SEDANG MEMBACA
When Everything Goes Wrong (The Fooo Conspiracy)
Fiksi PenggemarFanny är 15 år och bor i Helsingborg. En dag så bestämmer hennes föräldrar att dem ska flytta. Det som är värst är att hon måste lämna Elvira. Den ända som faktiskt betyder något för henne. Men när hon kommer det Göteborg på förändras mycket. Hon ko...