XXIII

190 13 23
                                    

Zapoznajcie się z ostatnim rozdziałem mistreated, miśki. To niby epilog, ale ma formę zwykłego rozdziału.

Eva

- Jesteś już gotowa? - usłyszałam głos Olivii, gdy przeglądałam się w lustrze. - Wyglądasz bosko, kochana. - mruknęła, chcąc dać mi całusa w policzek, ale w porę się odsunęłam.

- Laska, ten makijaż kosztował mnie prawie 800 koron! - zachichotałam, jeszcze raz patrząc na siebie w białej sukni. Czułam się dziwnie. W ogóle nie byłam zestresowana, wbrew zapowiedziom moich koleżanek. Długie, falowane włosy opadały kaskadami na moje plecy. Pierwszy raz miałam na sobie wygodne szpilki, mam nadzieję, że dam radę przetańczyć w nich całą noc. Kościół był bardzo bogato przystrojony, jak na mój gust za bardzo, ale dałam wolną rękę mojej prawie teściowej. Ma wyczucie, ale za bardzo chce pokazać wszystkim swoją majętność. Większości gości nie znałam, lecz nie przejmowałam się tym - w końcu przyszli tu dla nas. Skrzypaczka zaczęła grać na instrumencie tak pięknie, że zaczęły piec mnie oczy.
....
- Ja Eva Kvvig Mohn biorę Ciebie Johnie Maxwellu za męża i ślubuję Ci miłość, wier....

Obudziłam się zlana potem i byłam bliska krzyku, ale za cholerę nie mogłam z siebie wydobyć żadnego dźwięku. Ten sen był tak realistyczny, że myślałam, że to dziwne się naprawdę. Od Evy ze snu różniłam się tym, że poznałam prawdziwe oblicze Johna. I posiadając taką wiedzę, za żadne skarby bym za niego nie wyszła. Przytuliłam się do pleców Chrisa i ponownie zasnęłam.

09.10.17
@chrisschistad opublikował(a):

17@chrisschistad opublikował(a):

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

344 polubienia

@chrisschistad: zgubiliśmy się¿

29.11.17
@evamohn2 opublikował(a):

107 polubień@evamohn2: Jeśli nie będę dawać znaku życia to oznacza, że mnie zamordował za tę rysę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


107 polubień
@evamohn2: Jeśli nie będę dawać znaku życia to oznacza, że mnie zamordował za tę rysę.

@chrisschistad: jaką rysę?!!!!!!!
@ellevillevillde: go girl
@loglady95: biorę astona i jedziemy 😎
@magnussonwilliam: @loglady95 po moim trupie

mistreated//mohnstadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz